mun miehellä on rasvaprosentti 3
Kommentit (13)
Haluatko mitalin? mun miehellä oli alle 5, kun pudotti voimannosto kisoihin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:19"]Onko miehesi elossa?
[/quote]
Tuossa tuo voi hyvin -ap-
Matalimpia lukemia, jopa vain muutamaa prosenttia, on mitattu kehonrakentajilta, jotka ennen esiintymistä poistavat elimistöstä mahdollisimman paljon rasvaa, jotta lihakset näkyisivät paremmin.
Tällaista tilaa ei kuitenkaan voida pitää elimistölle normaalina, vaan kyseessä on tavallaan aliravitsemustila.
Tommi Vasankari
professori
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:22"]Haluatko mitalin? mun miehellä oli alle 5, kun pudotti voimannosto kisoihin.
[/quote]
tämä ei juurikaan kuntoile -ap-
Mun yksi tuttu mies väitti aikoinaan, että hänen rasvaprosentti on nolla. Oli muutenkin itseään täynnä oleva idiootti.
Jos ei ole tänään nälkään kuolemassa ole anorektikko, tai huomenna kehonrakkennuskilpailuihin menevä bodari, niin ei todellakaan ole mahdollista. Eli ihan täyttä paskapuhetta jos kysessä on normaali sohvaperuna.
Mun raejuustolla on sama rasvaprosentti kun sun miehellä
juo paljon olutta ja rakastaa juustoja, mutustelee paljon sipsejä. Löysää ei kyllä löydy mistään.
Toivottavasti miehesi ei vedä steroideja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:42"]
juo paljon olutta ja rakastaa juustoja, mutustelee paljon sipsejä. Löysää ei kyllä löydy mistään.
[/quote]
Sillä onkin se rasva sisäelimien ympärillä joka on huomattavasti haitallisempaa kun näkyvä läski.
No ei todellakaan voi olla kolme "tavalliselta näyttävällä miehellä jolta ei löydy ylimääräistä löysää".
Tuolta näyttää kolmen prossan rasvat:
http://blog.vitarevolution.com/media/uploads/2014/04/4-percent-body-fat-male.jpg
siis voiko oikeasti miehen väittämä olla totta