Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt papakokeessa?

Vierailija
29.08.2015 |

Mä mietin, että odotankin joukkotarkastukseen asti. Viimeisin papakoe on otettu kolmisen vuotta sitten, eikä irtosuhteita ole ollut. Kuinka usein te käytte papatestissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa.
T. 36v, kahden lapsen äiti, avioliitossa

Vierailija
2/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. T 24v ja saman miehen kanssa 7v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vuoden välein, riippuu miten gynekologini haluaa sen ottaa. Olen 31 ja naimisissa.

Vierailija
4/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne solumuutokset riipu pelkästään irtosuhteista. Olet voinut saada HPV:n vaikkapa jo vuosia sitten ihan vakikumppaniltasi. Aikasemmat papat saattavat olla ihan puhtaita, mutta virus saattaa aktivoitua pitkänkin ajan jälkeen tai elimistö ei sen aiheuttamia muutoksia paranna enää itsekseen.

Kannattaa siis otattaa papa useammin kuin kolmen vuoden välein.

Vierailija
5/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoseuloissa vaan. Olen ollut vaan tuon yhden miehen kanssa elämäni aikana ja yhteisiä vuosia kohta 10.

Vierailija
6/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 1-2vuoden välein ja olen ollut vakituisessa parisuhteessakin viimeisest 6vuotta... Eli ei ne irtosuhteet siihen välttämättä vaikuta. Lähipiirissä olisi yksi henki pelastunut jos tämä kys nainen olisi käynyt papassa! Meni sitten liian myöhään kokeisiin/lääkäriin... Kuoli siis syöpään, joka olisi löytynyt jo useita vuosia ennen papatestillä. Ei se 2vuotta ole mikään päästä vedetty suositusaika... 

Vierailija
7/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. Olen itse töissä gynen polilla, joten tiedän gynellä käynnin tärkeyden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme