Nuori flirttaileva työkaveri
Olen kohta viisikymppinen naimisissa oleva nainen. Olen työskennellyt itseäni miltei parikymmentä vuotta nuoremman miespuolisen kollegan kanssa saman projektin parissa nyt puolisen vuotta. Puhumme päivittäin ja toimistolla ollessamme käymme usein yhdessä lounaalla, joskus kahdestaan joskus isommalla porukalla.
Viime viikkoina olen huomannut että mies on alkanut selvästi flirttailla minulle, saattaa laittaa käden käsivarrelleni puhuessaan, ohjata kevyesti kädellään alaselästä kun ollaan menossa vaikkapa ravintolaan ja muutenkin koskettaa aina tilaisuuden tullen ja käyttäytyy ihastuneen miehen tavoin. Hän saa minut tuntemaan itseni kiinnostavaksi ja nähdyksi ja pikkuhiljaa olen huomannut ettei omat tunteenikaan ole enää täysin puhtaasti työkaverilliset.
Itse olen ihan onnellisesti naimisissa joskin koronavuodet ovat kiristäneet hermoja ja parisuhdetta ja siksikin tämä huomio tuntuu hyvältä.
Toisaalta nautin huomiosta mutta olen aika hämilläni, mies on erinomainen työpari ja todella hyvä työssään, meillä on alusta asti synkannut. En oikein jaksa uskoa että nuori sinkkumies ihastuisi tällaiseen keski-ikäiseen perheenäitiin ja siksi mietinkin mitä muuttuneen käytöksen takana voisi olla?
Joku veto? Mutta miksi hän riskeeraisi hyvän yhteistyön sellaisella?
Hänen urakehityksensäkään kannalta en ole erityisen hyödylllnen, voin toki suositella häntä mutta sen tekisin ilman mitään flirttiäkin ja olen antanutkin hänelle paljon ansaittua kiitosta ja kehuja isojen pomojen läsnäollessa.
Mitä mieltä olette voiko nuori mies aidosti ihastua vanhempaan naiseen?
Kommentit (34)
Tällaista tapahtuu, tuttua tekstiä ap
Onko mies varattu? Totta kai voi olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hästäägi meeo too ja mies saa kenkää.
Miksi ihmeessä? Hyvät kollegat on kullanarvoisia.
Et nyt ymmärrä. Mieheltä ei kysytä, mies on syyllinen. Ja naisten sekopäisyys on tiedossa.
Jos et sinä miehenä ymmärrä mikä on sopimatonta ei toivottua lähentelyä tai ahdistelua ja mikä normaalia kanssakäymistä niin se ei suinkaa tarkoita sitä että naiset olisivat jotenkin sekopäisiä.
Tulee vähän tyhmä olo. Mutta siis. Mieheltä ei kysytä. Nainen sekopää. Häästäägi mee too -> mies kenkää.
Miten tämä liittyy aloitukseen? Sietää ollakin vähän tyhmä olo jos heittelet random kommentteja sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Ja flirttailija on tietty joku superhottis laatikkoleuka?
Tottahan toki, muuten olisi jo kantelut pomolle tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin asiattomana.
Miten tämä oli asiaton?
Ilmoittajasta ei ole kukaan koskaan kiinnostunut. Ymmärrettävistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies varattu? Totta kai voi olla ihastunut.
Ei ole varattu.
Mulla oli jokunen vuosi sitten vähän samankaltainen tilanne, ei tosin ihan noin iso ikäero, ihastus molemminpuolista ja ihan tajuton keskinäinen kemia. Meistä kumpikin oli parisuhteessa ja me matkustettiin kollegan kanssa paljon yhdessä. Yhtenä iltana sitten pitkän ja kosteahkon asiakasillallisen päätteeksi pussattiin hotellin hississä ja mies kertoi olevansa muhun palavasti ihastunut. Onneksi mulla oli sen verran järkeä päässä etten tunnustanut omia tunteitani ja menin kiltisti yksin omaan huoneeseen nukkumaan. Mutta kyllä se vaikutti meidän väliseen suhteeseen, ja aika pian hain siirtoa toiseen tiimiin.
Jos oltaisiin oltu sinkkuja olisin antanut palaa.
Reporttaisin miehen samantien ja flirtti kokonaan pois. Flirttaamisesta kuolemantuomio on pakollinen
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itseäni 10 m nuorempi aviomies, eli kyllä se on ihan mahdollista.
20 vuotta toki on aika iso ikäero mutta ei mitenkään mahdoton. Kun henkilökemiat kolahtaa ne kolahtaa, siinä ei paljoa joku syntymävuosi paina.
Ap sain kuitenkin sen kuvan ettet itse ole heittäytymässä mihinkään sivusuhteeseen joten sinänsä miehen motiiveilla ei ole merkitystä.
Mies, joka nussii mummelia on perverssi, toki on mahdollista, että ap on sellaiseen törmännyt ja olet varmasti myös yhtä suopea jos 40v mies flirttailee 19v työkaverinaiselle
Onko mies ollut kokoajan sinkku? Voi olla että on tyypillä kevättä rinnassa ;) jos sulla on pokkaa niin kysy joskus, kun laittaa käden sun selälle tms, että mitäs tää nyt on? :)
Minusta ei ole sopivaa koskettaa työkaveria tarpeettomasti. Ei selästä, ei käsivarresta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole sopivaa koskettaa työkaveria tarpeettomasti. Ei selästä, ei käsivarresta.
Samaa mieltä.
En ymmärrä miksi on flirttailtava varatulle!!!!! Grr.
Minusta se olisi ymmärrettävä haitalliseksi toiminnaksi.
Ei kai tuossa mitään ihmeellistä ole. Jos asia mietityttää niin kysy häneltä suoraan et mikä homma.
Tulee vähän tyhmä olo. Mutta siis. Mieheltä ei kysytä. Nainen sekopää. Häästäägi mee too -> mies kenkää.