Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesmakusi muuttunut iän myötä?

Vierailija
19.03.2022 |

Kysymys naisille. Onko miesmakusi muuttunut iän myötä erilaiseksi? Millä tavalla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin itse, että oma miesmakuni on pysynyt samanlaisena lukioikäisestä, tai oikeastaan jo yläasteikäisestä lähtien. Vaaleat/vaaleahkot urheilulliset ja poikamaisen näköiset miehet ovat olleet lähellä sydäntäni jo reilusti yli kaksi vuosikymmentä. Näköjään miesmaku on aika järkähtämätön.

Ap, N42

Vierailija
2/16 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri. Muhun on aina vedonnut pitkät pitkätukat, sellaiset Ville Valot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan. Nyt ei tulisi mieleenikään ottaa miestä, joka ei hoida omaa osuuttaan yhteisistä hommista, vaan odottaa valmista ja antaa passata itseään. Rima on noussut, nyt edellytän miehekkyyttä.

n46

Vierailija
5/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Sama miestyyppi on miellyttänyt nuoresta lähtien. Nykyään tosin huomaan viehättyväni myös pitkistä miehistä, mutta edellen tämän saman miestyypin sisällä.

Vierailija
6/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mä en enää tykkää miehistä. Ei kiinnosta.

Vierailija
7/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miesten paino on muuttunut hoikemmaksi.  Muuten sama miestyyppi yhä.

Vierailija
8/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan. Nyt ei tulisi mieleenikään ottaa miestä, joka ei hoida omaa osuuttaan yhteisistä hommista, vaan odottaa valmista ja antaa passata itseään. Rima on noussut, nyt edellytän miehekkyyttä.

n46

Mutta oliko tuollainen mies muka alunperinkään ihanteesi? Vähän vaikea kuvitella että olisit jo joskus teininä haaveillut että kumpa löytäisin miehen joka passuuttaa itseään?

Vierailija
9/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut erityistä miesmakua. Viehätyn hyvin monentyyppisistä miehistä. 

Vierailija
10/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä tavalla ole, että tykkään edelleen isoista korvista, tuuheista kulmista, teräväpäisistä nenistä, suurista silmistä, ovaalin muotoisesta päästä JNE., mutta tietty en nyt 29-vuotiaana maku on aikuisempi kuin kymmenen vuotta sitten teini-ikäisenä.

Henkisesti maku on muuttunut sitä mukaa, kun olen itsekin kehittynyt.

Vierailija
11/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin nykyisin korkeata koulutusta ja työpaikkaa mieheltä, kun olen itsekkin akateeminen ja työllistynyt. En katso amiksi tai työttömiä alas päin, mutta en halua sellaisia elämääni. N32

Vierailija
12/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n46

Mutta oliko tuollainen mies muka alunperinkään ihanteesi? Vähän vaikea kuvitella että olisit jo joskus teininä haaveillut että kumpa löytäisin miehen joka passuuttaa itseään?

Ei ollut, mutta nyt miehekkyys on vähimmäisvaatimus, aiemmin saatoin katsoa helpommin sormien läpi vätystä, jos hänessä oli joitain hyviä ominaisuuksia.

n46

Vierailija
13/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n46

Ei ollut, mutta nyt miehekkyys on vähimmäisvaatimus, aiemmin saatoin katsoa helpommin sormien läpi vätystä, jos hänessä oli joitain hyviä ominaisuuksia.

n46

Tuo on varmaan ihan luonnollistakin, kun useat on nuorena itsekkäitä, laiskoja ja henkisesti kehittymättömämpiä kuin aikuisena (niin naiset kuin miehetkin).

Itse katsoin parikymppisenä sormien läpi monenlaista ystävien touhuilua (naisia), mutta sitten lähempänä kolmeakymppiä kun nämä tyypit olivat edelleen tyhmiä, tajusin kyseessä olevan heidän tyhmyys eikä nuoruuden tyhmyys, ja jätin heidät elämästäni pois.

Kaikki elinpiirin draama loppui siihen..

Vierailija
14/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että minulla olisi erityistä miesmakua. Keskenään ulkoisesti erinäköiset miehet voivat kaikki olla potentiaalisia kumppaneita, jos luonne ja persoona erottuu myönteisesti.

Yleisellä tasolla ennemmin miehekäs kuin poikamaisen hoikka. Aina olen arvostanut lukemisharrastusta ja maanläheisyyttä. Vaikutuksen tekee parhaiten olemalla rehellinen ja aito.

Mies on kiinnostava jo siksi, että on mies. Siis oletus että on kypsynyt aikuiseksi eikä jäänyt jolpin tasolle.

Vierailija
15/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut yhtään. Ja sama mieskin on vielä, joka vastaa ihannetta.

Vierailija
16/16 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Tykkään vuosi vuodelta vanhemmasta ja vanhemmasta. Mies on muuttunut paljon 30 vuodessa mutta ei ollenkaan huonompaan suuntaan.