Kumpi on itsekkäämpi? Minä vai kumppanini?
Sain tietää muutama päivä sitten, että olen raskaana vaikka olemme käyttäneet ehkäisyä. Olen tällä hetkellä koronakaranteenissa, koska minulla on oireita. Sekä minä, että kumppanini ollaan altistuttu koronaan saman henkilön kautta, mutta kumppanille ei ole tullut oireita. Olemme tällä hetkellä eri osoitteissa.
Minua ahdistaa aivan suunnattomasti tämä raskaus. Olen jatkuvasti ahdistunut ja koen tietynlaista kehodysforiaa tästä (olen siis ihan cis-nainen). Pyysin, että kumppanini tulisi tänne, koska ahdistaa. Hän ei suostunut koska ei halua sairastua koronaan. Kumpi meistä on se itsekkäämpi? Olenko hirveä, jos vaadin kumppania tulemaan tänne vai onko kumppanini hirveä kun ei suostu tulla tänne, vaikka tietää miten paska minun on olla.
Lähetän tämän kumppanilleni ja hänen argumenttinsa on varmaan se, että ''no tottakai naisten sivustolla ollaan sen naisen puolella''. Joten, yrittäkää olla objektiivisia, kiitos.
Kommentit (56)
Ei kukaan voi vaatia keneltäkään mitään, varsinkaan ottamaan riskiä sairastua koronaan. Sorry, sinä olet nyt turhan itsekäs. Voit jakaa ahdistustasi hänelle varmasti puhelimessa, Facetimessa tai muuten?
N49
ps, onnea raskaudesta, lapsi on parasta maailmassa <3
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis?
Cis tarkoittaa sitä, että on syntynyt biologiseksi naiseksi. Mainitsin tämän vain sen takia, kun yleensä transihmiset kokevat kehodysforiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis?
Musiikissa # on ylennetty sävel 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis?
Ylennetty c-sävel
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi vaatia keneltäkään mitään, varsinkaan ottamaan riskiä sairastua koronaan. Sorry, sinä olet nyt turhan itsekäs. Voit jakaa ahdistustasi hänelle varmasti puhelimessa, Facetimessa tai muuten?
N49
Unohdin siis lisätä aloitukseen sen, että aion tehdä abortin. Tälle keskeytykselle sain ajan vasta 5.4. eli sikiö/alkio mikä onkaan, on silloin jo 7 viikolla. Tämä ahdistaa minua aivan suunnattomasti. En halua olla raskaana. Minua oksettaa ja inhottaa tämä, vaikka tulevaisuudessa haluan kyllä lapsia. Olen tällä hetkellä liian nuori ja elämäntilanne ei ole sellainen missä voisin lapsen kasvattaa.
Entä jos hän sairastuisi vakavasti?
Eikö sinulla ole mitään muuta keinoa purkaa ahdistuneisuuttasi kuin vaatia kumppaniasi tulemaan luoksesi?
Koko tarinaa ja taustoja ymmärtämättä vaikuttaa siltä, että olet kyllä vähän kohtuuton pyynnössäsi. Itse haluaisin suojata muita tartunnalta, kun kyse on vain lyhyestä ajasta sairastaa tauti pois, kuten toivon niin käyvän. Hän varmasti tulee luoksesi, jos tilanne niin todella akuutisti vaatii. Usko pois.
Olen tässä kyllä nyt puolisosi puolella. Mutta kuten sanoin, teen johtopäätöksen vain kertomasi perusteella.
Ps. Olen nainen.
Ap, tekee ihan hyvää, että mietit raskautta ja suhtautumistasi siihen ihan rauhassa nyt yksin.
Sä olet itsekäs. Jos kerran mies on oireeton, niin voi olla ettei ole tartuntaa joten miksi tahallaan altistaa. Mäkin olen nainen, ihan sellaiseksi syntynyt ja sellaiseksi itsensä tunteva enkä kyllä suostu olemaan mikään halvatun cis. Olen nainen ilman typeriä etuliitteitä.
Raskaus aiheuttaa kaikenlaisia jänniä oloja, kuten halua vaatia lapsen isää uhmaamaan koronaa lohduttaakseen sua. Puhukaa puhelimessa ja koita nauttia odotuksesta, jos haluatte lapsen pitää. Kyllä se vauva muuttuu todellisemmaksi, kun raskaus etenee.
Kasva aikuiseksi. Jos on kykenevä panemaan, niin tietää mahdollisuuden raskautumiseen ehkäisystä huolimatta. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni, miksi miehen pitäisi saada sinulta vielä korona kaiken päälle? Siinähän liemessä olet, jos mies vaikka heittäisi veivinsä vakavaan koronaan. Odota nyt ensin, että tervehdyt.
Olet varmaan alle 23 vuotias kirjoitustyylistäsi päätellen.
Olette kumpikin kakaroita.
Yrittääkö tämä miehesi kerätä netissä sua vastaan joukkoa tuntemattomia lynkkaamaan?
Mielestäni tuo on hyvin loukkaavaa toisen selän takana levitellä tietoa parisuhteen riidoista.
Et ole sitten testiä tehnyt? Siis koronatestiä?
Hän tulee sairastumaan koronaan joka tapauksessa. Halusi tai ei.
Minä olen tekemässä aborttia. En ole pitämässä lasta. Se minua tässä ahdistaakin. Olen yksin näiden ajatusteni kanssa ja tarvisin tukea. Minua itkettää jatkuvasti.
Henkilö joka käyttä cis sanaa.. on mt ongelmainen feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on cis?
Cis tarkoittaa sitä, että on syntynyt biologiseksi naiseksi. Mainitsin tämän vain sen takia, kun yleensä transihmiset kokevat kehodysforiaa.
Onko ne transihmiset sitten molleja? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Unohdin siis lisätä aloitukseen sen, että aion tehdä abortin. Tälle keskeytykselle sain ajan vasta 5.4. eli sikiö/alkio mikä onkaan, on silloin jo 7 viikolla. Tämä ahdistaa minua aivan suunnattomasti. En halua olla raskaana. Minua oksettaa ja inhottaa tämä, vaikka tulevaisuudessa haluan kyllä lapsia. Olen tällä hetkellä liian nuori ja elämäntilanne ei ole sellainen missä voisin lapsen kasvattaa.
Nyt sinulla on aikaa miettiä, haluaisitko toivottaa vauvan tervetulleeksi ehkä kuitenkin jo aiemmin kuin olit suunnitellut. Elämäntilanteet muuttuu ja lapsen ei tarvitse pilata mitään. Kuinka nuori olet? Tyttäreni ystävä on suunnitellusti raskaana ja on 20-vuotias, eikä ole lestadiolainen. Nuorena voi olla ihan hyvä tulla äidiksi ja isäksi, jaksaa paremmin valvoakin =)
Tsemppiä, ja mieti vielä asioita joka kantilta!
Mikä on cis?