naisil on menkat miehil ei, lällällällälääää :-Dd ::-D
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:42"]Nainen on edes jollekin aina haluttava, mies voi jäädä neitsyeksi koko elämäkseen lällälää
[/quote]
Rahalla saa aina pillua
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:54"]
Mieluummin menkat kuin erektio julkisella paikalla, vaikka uimarannalla tai -hallissa.
[/quote]
Häh? Stondishan on ylpeyden aihe eikä mikään häpeä. Siksi monet esittelevät heijaria lenkkipolulla vastaantuleville naisillekin. Harvempi esittelee veristä vittuaan edes kumppanilleen.
[/quote]
Okei, jos sen noin haluaa ajatella... Okei, voitit. Omistatko muuten beigen popliinitakin?
[/quote]
Höh. Mä ajattelin, että susta olisi ollut ad hominemia parempaan sanailuun. Noh, joskus minäkin näemmä erehdyn.
[/quote]
No katsos, aloituksen tason mukaan.
Yksi sana: Elarit. Lällällällällääääää :D
Suomalaiset ovat harvinaisen tyhmiä ihmisiä.
Minulla on menkat ja tappooni on nyt pillussa ja ei tunnu mitenkään erilaiselta. Ei menkka kipuja tai hirveestä vuotoa. Eli ei edes kamalaa :)
Klitoris on ainoa elin jonka Äiti Luonto on luonut yksinomaan nautintoa varten. Naisen orgasmi on pidempi ja mahtavampi kuin miehen. Naisen orgasmi kestää esim. puolet kauemmin. Vain nainen voi saada moninkertaisia orgasmeja. Lisäksi nainen voi kokea orgasmin todella laajalla alueella, siksi puhutaan klitoris- ja emätinorgasmista sekä G-pisteestä. Naisen koko lantio on itse asiassa erogeenistä aluetta.
Naisen orgasmiherkkyys paranee iän myötä, kun taas miehen potenssiongelmat lisääntyvät...
Lisäksi kun naisella on menkat, se tarkoittaa että hän voi halutessaan synnyttää lapsen.
Jos saisimme valita sukupuolemme, kaikki haluaisivat oikeasti olla vain naisia. Tämähän todistaa jo se, että on valtaosassa sukupuolenvaihdoksia on kyse miehistä, jokta haluavat vaihtaa sukupuoltaan naiseksi. Ja näinhän luontokin toimii, eli kaikki sikiöt alkavat kehittyä naisiksi. Biologian faktat, beibi.
Lällläällääääläääääääää! xD
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:54"]
Mieluummin menkat kuin erektio julkisella paikalla, vaikka uimarannalla tai -hallissa.
[/quote]
Häh? Stondishan on ylpeyden aihe eikä mikään häpeä. Siksi monet esittelevät heijaria lenkkipolulla vastaantuleville naisillekin. Harvempi esittelee veristä vittuaan edes kumppanilleen.
[/quote]
Okei, jos sen noin haluaa ajatella... Okei, voitit. Omistatko muuten beigen popliinitakin?
[/quote]
Höh. Mä ajattelin, että susta olisi ollut ad hominemia parempaan sanailuun. Noh, joskus minäkin näemmä erehdyn.