Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäskö ilmottaa soskuun, kaveriperhe muka eros.

Vierailija
01.10.2006 |

Äidillä 2 lasta ja isä otti nuorimman 1.5v. molemmat nauttii korotetusta lapsinlisästä sossu maksaa toimeentulotuen ym. menoja. Käytännössä molemmilla oma osoite mut asutaan äidin asunnossa (ent. yhteinen). Miten todistaa yhtessä olo?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran suomessa on tehty mahdolliseksi ja jopa helpoksi huijata rahaa kelalta ns. vale-eroamalla niin antakaa palaa! Tietenkin kaikki mahdolliset tuet hakuun! Ja se on ihan naivi ajatus että verot on siks niin korkeet kun näitä huijareita on. BS sanon minä! Vaikka joka ikinen huijari saatais kiinni ja niiltä saatais vielä perittyä kaikki rahat takas niin voin lyödä mitä vain vetoa että verot ei alenis yhtään. Ei senttiäkään!

Antakaa niitten huijata joilla siihen on pokkaa. Se ei varmasti oo meiltä muilta pois.

Terkuin äiti joka ei huijaa mutta ei välitä vaikka joku niin tekis

Vierailija
2/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ,että pärjäävät - vaikkakin hieman keplotellen, kuitenkin lapsiakin. Ei ole meiltä pois, kaikki maksamme veroja varmasti myös he. Juuri tätä varten hyvinvointivaltio on olemassa, tosin aika kärjistettynä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on NIIN yleistä nykyään, rahat on pieniä verrattuna kansanedustajien palkkoihin, jotka myös ME maksamme. Rahoilla tuskin paljon muuta saa kuin taattua jokapäiväisen elämän. Itselläkin on käynyt mielessä " erota" , että sais laskutkin maksettua ton leivän lisäks.

Vierailija
4/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihin vaan, jos ei rahat riita... kuvottaa tollaset siipeilijat!

Vierailija
5/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en omia kavereitani ilmottelis

Vierailija
6/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee perheen elämä turhaan vaikeaksi/pilalle. Kärsimystä työttömyyden ja sun muun päälle. Tosin jollekkin varmaankin tulee hyvä mieli siitä...`?

Vierailija
7/43 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus on niin kauan ok, kunhan ei vaan jää kiinni. Aikuisetko ihmiset täällä kirjoittelee?

Vierailija
8/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Jospa antaisit toisten asioitten olla ja keskityt vain omaan elämääs.

Vierailija
9/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, itse käyn töissä, maksan korkeimman hoitomaksun ja mitään tukia ei tipu. Veroja maksan aivan tajuttomasti tuloihin nähden ja en todellakaan maksaisi yhtään ylimääräistä näiden " muka-eronneiden" pussiin. Hävetkää, pummit! Tuet on tarkoitettu niille, joilla on oikeasti hätä (esim. avioero OIKEASTI!)!

Vierailija
10/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin vuosien takaista tuttua jokin aika sitten, esitteli esikoisensa 2,5 vuotiaaksi ja lapsen isä asuu " vanhempiensa luona" ja selitti että siksi että silloin saa hyvän asumistuen ja muutenkin kaikki tuet on kohdillaan... puhui kyllä, että niin syntyyhän meille toinen tuossa jonkun ajan päästä kun muuten ei saisi kotihoidontukea, ja kun on ammatiton ihminen niin jäisi pahasti miinukselle jos joutuu työkkärin kautta kouluun tai vastaavaan...

Minä katsoin monttu auki tyyppiä, että puhuu tuollaiset asiat puoli tutulle ihmiselle hymyssä suin, ja mieli teki sanoa jotakin todella rumaa...

Vierailija
11/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen viimeksi kävivät meillä kylässä.

Vierailija
12/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela perii maksetut tuet takaisin, ja menee todennäköisesti tuomioistuimeen, joten kyllä se yhteiskunta näihin suhtautuu vakavasti.. Kuten 3 sanoikin, niitä jotka oikeasti tarvitsevat näitä tukia, on jo riittämiin ilman näitä loisia..

Vierailija
13/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tympii ap. sun Stasi tyyli. YÖKS.

Vierailija
14/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämmöisten pummien takia maksamme näin paljon veroja ja todella apua kaipaaville ihmisille ei siltikään tunnu löytyvän apua.

Vierailija
15/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kans kuvottaa moiset huijarit

Vierailija
16/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne se että saatiin kesällä häätö vuokrarästien takia ja jouduttiin asumaan miehen mummolla...ei saatu yhessä hakemalla kämppää mun nimissä olevien rästien takia... tämän takia mies haki pojan kanssa kaksin asuntoa ja minä muutin kirjat mutsille.. toinen lapsi syntyy lokakuun lopussa... emme voineet kadullekkaan muuttaa siksi näin on tehtävä vai onx teil parempii ideoita.. ? kumpikin siis kävi töissä ja esikoinen tarhassa mut rahat riitti just safkaan joten vuokra jäi rästiin ja sossu ei voinut auttaa joten h*lvetti nyt auttaa sit....

Vierailija
17/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kumpikin siis kävi töissä ja esikoinen tarhassa mut rahat riitti just safkaan joten vuokra jäi rästiin ja sossu ei voinut auttaa joten h*lvetti nyt auttaa sit....

Vierailija
18/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia loisia me sitten elätetään, jeejee.

Vierailija:

Meillä tilanne se että saatiin kesällä häätö vuokrarästien takia ja jouduttiin asumaan miehen mummolla...ei saatu yhessä hakemalla kämppää mun nimissä olevien rästien takia... tämän takia mies haki pojan kanssa kaksin asuntoa ja minä muutin kirjat mutsille.. toinen lapsi syntyy lokakuun lopussa... emme voineet kadullekkaan muuttaa siksi näin on tehtävä vai onx teil parempii ideoita.. ? kumpikin siis kävi töissä ja esikoinen tarhassa mut rahat riitti just safkaan joten vuokra jäi rästiin ja sossu ei voinut auttaa joten h*lvetti nyt auttaa sit....

Vierailija
19/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistan lukeneeni jutusta täältä tai ainakin saman tapaisesta...

Miten ihmeessä te käytätte rahanne? Meillä on tiukkaa rahallisesti, vuokra on aika iso ja miehen tulot pienet eikä nämä kotiäidin tulot ole päätä huimaavat... silti me maksetaan se vuokra ja saadaan asumistukea pikkusen, me maksetaan myös muutenkin eläminen ja vieläpä lapset kalliit lääkkeet kuukausittain... jos joku meno on sille hetkelle liian suuri soitan kyseiseen paikkaan ja sovin maksusta, näin on onnistunut aina meillä, eikä ole häätöjä ym. tullut... eikä merkintöjä luottotietoihin...

Minusta tuntuu aivan käsittämättömältä sekin, että te teette toisen lapsen tuohon soppaan...

Vierailija
20/43 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin 4 henkisellä perheellä se suojaosuus on jotakin 1000e luokkaa... jos ei jää niin paljon käteen niin sitten pitää soitella ulosottoon ja palkanlaskijalle että missä on vika...