Uusi uuni hurisee vaikka se on kytketty jo pois päältä
Miksi ihmeessä se hurisee yhä?
Onko se jokin (jäähdytys)toiminto vai vika?
Kommentit (14)
Mulla on 16v vanha uuni ja se tekee samaa.
Minäkin haluan tietää, erityisesti onko tuota aktiivista jäähdytystä (?) mahdollista kytkeä pois.
Haluan jättää ruoat jälkilämpöön, en käyttäö sähköä uunin jäähdyttämiseen.
Ei se tuulettimen pyörittäminen juurikaan sähköä vie.
Irrota uuni välittömästi sähköverkosta ja irroita ympäristöstään. Se salakuuntelee ja lähettää kaikki tiedot vastavallankumouksen käyttöön.
Se on varmaan joku "älyuuni" joka on yhteydessä ties ja minne?
Vierailija kirjoitti:
Irrota uuni välittömästi sähköverkosta ja irroita ympäristöstään. Se salakuuntelee ja lähettää kaikki tiedot vastavallankumouksen käyttöön.
Kirveellä siis kiinteä kaapeli poikki!
Jättääkö joku uunin kytkettynä sähköverkkoon kun lähtee ulos?
Monissa helloissa on kello joka on aina päällä. Miten tuon saisi pois sähköä kuluttamasta?
Vierailija kirjoitti:
Monissa helloissa on kello joka on aina päällä. Miten tuon saisi pois sähköä kuluttamasta?
Minä käännän uunin sulakkeen irti. En tiedä sitten, että jos on uudempi talo, missä ei enää ole sulaketaulua, niin miten sitten toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan tietää, erityisesti onko tuota aktiivista jäähdytystä (?) mahdollista kytkeä pois.
Haluan jättää ruoat jälkilämpöön, en käyttää sähköä uunin jäähdyttämiseen.
Ei se puhallin uunia jäähdytä, vaan laitteen kuoria, ettei kaapistot syty tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käännän uunin sulakkeen irti. En tiedä sitten, että jos on uudempi talo, missä ei enää ole sulaketaulua, niin miten sitten toimitaan.
Eipä ole johdonsuojaukset poistuneet käytöstä, vaan päin vastoin, uusissa on enemmän suojia kuin vanhoissa.
Se kello vie kyllä älyttömän vähän sähköä että siihen ei varmaan konkurssa tarvi tehdä.
Tuuletin pyörii kunnes kuumuus on poissa.