Mitä idiootteja! Mari ja Jontte Valosaari
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015082820258323_vi.shtml
Kuka on niin pölhö, että mainostaa lehdissä toivovansa poikaa? Mitäs jos tulee tyttö, joka näkee aina tuon lehtijutun arkistoissa :( Älyttömän tyhmiä ihmisiä.
Muutenkin...tulee mitä tulee. Olisivat onnellisia jos saavat ylensäkin lapsen.
Kommentit (42)
Olisiko tullut samanlaista paskamyrskyä jos he toivoisivatkin tyttöä? I don't think so...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:25"]
Pitäiskö nuo ihmiset muka tuntea jostain? Vastenmielistä levitellä elämäänsä julkisuuden toivossa pitkin lehtien palstoja. Ja vauva muka puhui sanoja 6-7 kk iässä - ihan varmaan joo! Jokainen kehityspsykologiaa tunteva tietää että ei ole mahdollista, on pelkkää vanhempien mielikuvitusta.
[/quote]
Meidän tyttö on sanonut äiti 6 kk iästä lähtien. Nyt 1-vuotiaana sanoo myös mm. pallo, kirja, puu, juna, isi, ulos, kakka.... Eli ei mahdotonta. Hän on höpöttänyt omiaan eli jokellellut jo kuukauden iästä. Oli hauska imettää, kun yhdellä oli aina asiaa kesken imetyksen ja sitten taas jatkettiin. :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:29"]
Mutta mitä ihmettä sinä teet täällä? :O
Mikset boikotoi näin tyhmää palstaa myös?
[/quote]
Saadakseni tietää mitä kansan ns. syvät rivit ajattelevat, miksi joku äänestää persuja, millaisissa parisuhteissa ihmiset suostuvat elämään, miksi painonpudotus on niin vaikeaa, millaisia ruokia ihmiset syövät, onko okt edelleen halutuin asumismuoto ... Syitä on paljon. Elänhän punavihreässä kuplassa, jossa olemme aika samanlaisia ja ajattelemme suunnilleen samalla tavalla. :)
13
Vitsihän tuo oli ja sen ymmärsi kun luki koko jutun.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:07"]Vitsihän tuo oli ja sen ymmärsi kun luki koko jutun.
[/quote]
No aika paska vitsipä olikin.
Fitnesspäiväkirjoissa oli aika kamalaa katsella, kun Mari puhui tyttärensä kuullen kuinka äiti ei saa nyt syödä kuin riisikakkuja ja muutenkin lapsi joutui seuraamaan vierestä äitinsä nälkää ja dieettiä. Kuinkakohan kieroutunut suhde ruokaan ja kehonkuvaan tuollaiselle lapselle kehittyy? Ei se lapsi ymmärrä, että äiti tekee noin fitnesskisan takia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:28"]
Tolla on ihan luonnottoman isot hampaat
[/quote]
Kuoret! Omat hampaat oli semmoset naurettava jäniksen hampaat :D toivottavasti ei tyttö peri äitinsä ulkonäköä :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:29"]
En mä näe siinä toivomisessa mitään pahaa. Poikaa voi toivoa, mutta varmasti se tytär on yhtä rakas vaikka sieltä tupsahtaa. Mä tiedän että mun vanhemmat toivoi musta poikaa, koska mulla on jo sisko, mutta en mä koe jääneeni mistään rakkaudesta paitsi vaikka en ollutkaan poika.
[/quote]
Miten muka voit päätellä siitä, että sinulla on sisko sen, että vanhempasi toivoivat poikaa? Tuohan on aivan älytön yleistys. Minä toivoin ensimmäisen lapsen jälkeen toisesta samaa sukupuolta ja sitten vielä kolmannestakin toivoin samaa. Tosin en nyt sentään ääneen huudellut! Meitä on kuule kaikenmoisia ihmisiä ja kaikki eivät TODELLAKAAN toivo tyttöä ja poikaa sekä kultaistanoutajaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:40"]Voi herran jumala kun kauheeta että joku toivoo tyttären jälkeen poikaa! Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä mutta poika tuli ja ihan yhtä rakas kuin kaksi muutakin. Et sitten mitään älyttömämpää valituksen aihetta keksinyt? [/quote] No on se aika kaameeta huudella, että lapsia tehdään niin kauan kunnes saadaan The Poika. Haluaisitko oikeasti olla tuollaisen perheen tytär? [/quote] Huumoria hei? Pitääkö aina kaikki olla haudanvakavaa?
[/quote]
Huonoa huumoria!
Onpas lasten sitten myöhemmin kiva lukea, että heidät on tehty vain siksi, kun yritettiin poikaa. Tällaisten sukupuolifiksoituneiden ihmisten ei kannattaisi edes lisääntyä.
Mun vanhemmat neljän pojan jälkeen jo toivoivat tyttöä ja ovat sen kertoneet ihan kaikkien kuullen :D
T. Ainut tyttö
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 15:12"]Mun vanhemmat neljän pojan jälkeen jo toivoivat tyttöä ja ovat sen kertoneet ihan kaikkien kuullen :D
T. Ainut tyttö
[/quote]
Kiva homma veljillesi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:25"]
Pitäiskö nuo ihmiset muka tuntea jostain? Vastenmielistä levitellä elämäänsä julkisuuden toivossa pitkin lehtien palstoja. Ja vauva muka puhui sanoja 6-7 kk iässä - ihan varmaan joo! Jokainen kehityspsykologiaa tunteva tietää että ei ole mahdollista, on pelkkää vanhempien mielikuvitusta.
[/quote]
Meillä on kolme lasta, jotka ovat puhuneet ensimmäiset sanat tuossa iässä, parin sanan lauseita täytettyään yhden vuoden ja kaksivuotiaana papattivat kuin papupadat. Niin että siinä sulle kehityspsykologiaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:34"]
En tajua näiden haukkumista. Jontte vaikuttaa oikeasti hyvältä mieheltä ja isältä ja Marikin on rento fitnesmamma. Eevit ja Nannat oli hirveetä katsottavaa. Ihan eri sarjaa tämä pariskunta.
[/quote]
Rento fitnesmamma vahtaa jouluaattoyönä haukkana kun kello kilahtaa 24 ja samalla sekunnilla narahtaa jääkaappi. Sitten otetaan kuvia pömpöttävästä vatsasta.
"Jontte-isä suukottaa hellästi molempia naisiaan, ennen kuin suuntaa kohti golf-kenttää.
- Olen sanonut, että teemme lapsia niin kauan, että saamme pojan. Vaikka jalkapallojoukkueellisen verran, mies virnistää."
Katsotaan miten käypi.
Toi Jontte oli todellinen kiusaaja nuorena, niin koulussa kun vapaallakin. Ja rasistina kunnostautui myös.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:40"]Voi herran jumala kun kauheeta että joku toivoo tyttären jälkeen poikaa! Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä mutta poika tuli ja ihan yhtä rakas kuin kaksi muutakin.
Et sitten mitään älyttömämpää valituksen aihetta keksinyt?
[/quote]
No on se aika kaameeta huudella, että lapsia tehdään niin kauan kunnes saadaan The Poika. Haluaisitko oikeasti olla tuollaisen perheen tytär?
[/quote]
Huumoria hei? Pitääkö aina kaikki olla haudanvakavaa?
[/quote]
Onpas hassun hauskaa arvottaa lapsiaan jalkovälin perusteella eriarvoisiksi. Heh heh heh heh ..... eiku.