Mitä idiootteja! Mari ja Jontte Valosaari
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015082820258323_vi.shtml
Kuka on niin pölhö, että mainostaa lehdissä toivovansa poikaa? Mitäs jos tulee tyttö, joka näkee aina tuon lehtijutun arkistoissa :( Älyttömän tyhmiä ihmisiä.
Muutenkin...tulee mitä tulee. Olisivat onnellisia jos saavat ylensäkin lapsen.
Kommentit (42)
Pitäiskö nuo ihmiset muka tuntea jostain? Vastenmielistä levitellä elämäänsä julkisuuden toivossa pitkin lehtien palstoja. Ja vauva muka puhui sanoja 6-7 kk iässä - ihan varmaan joo! Jokainen kehityspsykologiaa tunteva tietää että ei ole mahdollista, on pelkkää vanhempien mielikuvitusta.
Tolla on ihan luonnottoman isot hampaat
En mä näe siinä toivomisessa mitään pahaa. Poikaa voi toivoa, mutta varmasti se tytär on yhtä rakas vaikka sieltä tupsahtaa. Mä tiedän että mun vanhemmat toivoi musta poikaa, koska mulla on jo sisko, mutta en mä koe jääneeni mistään rakkaudesta paitsi vaikka en ollutkaan poika.
Kauheeta kun tästäkin pahoitti mielensä. On elämä vaikeeta.
Noh, voihan tälläkin tavalla saada klikkauksia uutiselle. Mutta olipa ällöttävällä tyylillä kirjoitettu tyhjäpäinen artikkeli tyhjänpäiväisistä ihmisistä. Oleellinen tiivistynee tähän
"- Esittelin Jontelle innoissani, että katso, minulla näkyy jo lihakset ja peppukin on pyöreä eikä menee enää sisäänpäin, Mari nauraa."
Miksi sitä "uutista" pitää klikata jos ei kiinnosta ja ärsyttää niin kauheasti?
Vastaus alkuperäisen kysymykseen: Jere Karalahti.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:25"]
Pitäiskö nuo ihmiset muka tuntea jostain? Vastenmielistä levitellä elämäänsä julkisuuden toivossa pitkin lehtien palstoja. Ja vauva muka puhui sanoja 6-7 kk iässä - ihan varmaan joo! Jokainen kehityspsykologiaa tunteva tietää että ei ole mahdollista, on pelkkää vanhempien mielikuvitusta.
[/quote]
Öö, mun kaverilla on 7kk vauva joka osaa ihan selvästi sanoa "äiti". Tai no sanoo sen jotenkin "äitä" tai "ätä", mutta sellaisissa yhteyksissä ettei tarkoituksesta voi erehtyä (esim. jos äiti menee hetkeksi pois).
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:37"]
Miksi sitä "uutista" pitää klikata jos ei kiinnosta ja ärsyttää niin kauheasti?
[/quote]
Siksi, että nyt palstalla ei tapahdu yhtään mitään, niin on kivaa edes ärsyyntyä jostakin. Eikä voinut lukematta tietää miten kertakaikkisen pöhköstä jutusta olikaan kyse.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:36"]
Noh, voihan tälläkin tavalla saada klikkauksia uutiselle. Mutta olipa ällöttävällä tyylillä kirjoitettu tyhjäpäinen artikkeli tyhjänpäiväisistä ihmisistä. Oleellinen tiivistynee tähän
"- Esittelin Jontelle innoissani, että katso, minulla näkyy jo lihakset ja peppukin on pyöreä eikä menee enää sisäänpäin, Mari nauraa."
[/quote]
Kysehän on Iltalehdestä. En avannut linkkiä kun tiedän mikä on IL:n "journalismin" taso. Säälittää ajatella niitä, jotka oikeasti lukevat sitä ja luulevat, että se on tiedostusväline.
Paperi-IL:lle ominaista on surkea suomen kieli, olematon oikoluku ja huono editointi. Juuri nyt tuli mieleen, että sehän on vähän kuin Vauvan AV-palsta, ilmankos mammojen linkit usein vievät IL:een! :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:25"]
[/quote]
Kysehän on Iltalehdestä. En avannut linkkiä kun tiedän mikä on IL:n "journalismin" taso. Säälittää ajatella niitä, jotka oikeasti lukevat sitä ja luulevat, että se on tiedostusväline.
Paperi-IL:lle ominaista on surkea suomen kieli, olematon oikoluku ja huono editointi. Juuri nyt tuli mieleen, että sehän on vähän kuin Vauvan AV-palsta, ilmankos mammojen linkit usein vievät IL:een! :D
[/quote]
Mutta mitä ihmettä sinä teet täällä? :O
Mikset boikotoi näin tyhmää palstaa myös?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:25"]
[/quote]
[/quote]
Mutta mitä ihmettä sinä teet täällä? :O
Mikset boikotoi näin tyhmää palstaa myös?
[/quote]
No kun se haluaa viisastella jossain.
En tajua näiden haukkumista. Jontte vaikuttaa oikeasti hyvältä mieheltä ja isältä ja Marikin on rento fitnesmamma. Eevit ja Nannat oli hirveetä katsottavaa. Ihan eri sarjaa tämä pariskunta.
Voi herran jumala kun kauheeta että joku toivoo tyttären jälkeen poikaa! Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä mutta poika tuli ja ihan yhtä rakas kuin kaksi muutakin.
Et sitten mitään älyttömämpää valituksen aihetta keksinyt?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:25"]
[/quote]
Öö, mun kaverilla on 7kk vauva joka osaa ihan selvästi sanoa "äiti". Tai no sanoo sen jotenkin "äitä" tai "ätä", mutta sellaisissa yhteyksissä ettei tarkoituksesta voi erehtyä (esim. jos äiti menee hetkeksi pois).
[/quote]
Höpö höpö. Kaikki vauvat jokeltavat tuolla tavoin eikä se ole vielä mitään puhumista.
Ihania olette. Nainen on yrittänyt pitää huolta itsestään, rakastaa urheilua, ja sit ei saakaan liikkua moneen kuukauteen kivuliaan taudin vuoksi. Eikä saa myöskään raskautua, mahdollisesti koskaan. Tuleeko empatiaa, no ei toki, vittuilua vaan. Eiköhän noille lapsi olisi todellakin ihan yhtä rakas vaikka ei oliskaan poika. Ja mistä te tiedätte, miten tuokin "sanoi ihan selvästi äitin tyttö" on kerrottu toimittajalle, voi olla ihan vitsillä heitetty ja toimittaja sit laittaa ihan tosissaan lehteen? Perusvänötysmeininkiä av:n tapaan tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:40"]Voi herran jumala kun kauheeta että joku toivoo tyttären jälkeen poikaa! Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä mutta poika tuli ja ihan yhtä rakas kuin kaksi muutakin.
[/quote]
No on se aika kaameeta huudella, että lapsia tehdään niin kauan kunnes saadaan The Poika. Haluaisitko oikeasti olla tuollaisen perheen tytär?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:40"]Voi herran jumala kun kauheeta että joku toivoo tyttären jälkeen poikaa! Minä toivoin kahden pojan jälkeen tyttöä mutta poika tuli ja ihan yhtä rakas kuin kaksi muutakin.
[/quote]
No on se aika kaameeta huudella, että lapsia tehdään niin kauan kunnes saadaan The Poika. Haluaisitko oikeasti olla tuollaisen perheen tytär?
[/quote]
Huumoria hei? Pitääkö aina kaikki olla haudanvakavaa?
Tuo Jontte Valosaari on niin vastenmielinen tapaus.
Yöks..