Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö nutranneita?

Vierailija
29.08.2015 |

Olen ollut nyt neljä päivää nutrilett tuotteilla, kun kahden viikon tarvikkeet siihen sain ilmaiseksi.
Taustoja sen verran, että painoa on reippaasti yli 100kg. Ennen nutrausta olen pudottanut painoa n.4kg muutaman viikon aikana parannetulla ruokavaliolla ja annoksia pienentämällä. Nutrauksella tarkoitus on nyt kutistella vatsalaukkua ja sitten siirtyä jatkamaan tuolla ruokavaliolla.
Painoa ei ole lähtenyt kuin 1 kilo, hiukan ihmettelen kun olen lukenut että tällä lähtisi useampikin kilo viikon aikana, onhan tuo kilo hyvä ja normaalikin tahti. Ketoosiin tipahdin heti toisena päivänä, olo virkeä ja nälkää ei ole. Lähteekö nutrauksella sitten periaatteessa ne nesteet, jotka mulla oli lähtenyt jo tuon 4kilon mukana?
Liikuntaa olen koittanut nyt rajoittaa vaikka energiaa olisi vaikka muille jakaa, olen pyöräillyt päivittäin 7-10km lenkin ja tehnyt pienen lihaskuntokunto jumpan iltaisin 15-20min.
Jos kokemuksia niin mielelläni lukisin niitä :)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:35"]

Mikähän lie sitten kun ei näytä tehoavan mulla, tai nähtäväksi jää tän kahden viikon jälkeen. Mulla nesteet tosin oli jo poistunut kropasta ennen tätä kokeilua. -Ap-

[/quote]

Olisko sulla ovisaika tai menkat tulossa? Niinä aikoina nesteet pysyy kehossa, mutta sitten humpsahtaa kerralla roimasti. Nimimerkillä 12 vkon kokemus ja pidin joka päivä kirjaa painosta.
[/quote]

Menkat oli ja meni noiden viikkojen aikana kun söin ruokaa kevennetysti ja tuon ilmiön huomasin itsekkin kun paino putosi sen 4kg sitten parissa päivässä menkkojen jälkeen.
Liikunnan olen aloittanut vasta vähän aikaa sitten joten se saattaa varastoida nesteitä lihaksiin väliaikaisesti.
Aikaisemmilla kerroilla olen laihtunut aina kun on ollut kalorivajetta, täytyy katsoa mihin tilanne kehittyy tän jälkeen ja kevennetyn ruokavalion avulla. Kilpirauhasarvojen mittauskaan ei varmaan olisi huono idea. Tuota -4kg pudotusta en pidä varsinaisena painonpudotuksena koska se on ollut nesteitä.

-Ap-

Vierailija
22/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"]

8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa.

[/quote]

Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:28"]

Laihdutin normaalipainon sisällä 7 kiloa yli vuosi sitten, muutamassa erässä. Monta viikkoa peräkkäin en uskaltanut kuuria pitää. Ei ole kilot tulleet takaisin. Voin lämpimästi suositella. Keitoillahan voi myös osanutrata, kuten itse tein myös hetken aikaa. En tajua miksi ne määkivät eniten jotka ei koskaan ole edes kokeilleet...

[/quote]

Ne, jotka eivät ole kokeilleet, tietävät mitä moskaa ne pussiruuat ovat ja mitä ne elimistölle tekee.

Vierailija
24/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"]

8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa.

[/quote]

Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä?
[/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE.

Vierailija
25/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE.

[/quote]

Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii.

Vierailija
26/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE.

[/quote]

Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii.
[/quote] Taas yksi tietämätön kommentti.

Vierailija
27/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulla on nyt easy diet pussiruoka dieetti ja kuudes päivä menossa. Idea siis sama kuin nutraamisessa, mutta pussien määrä on minimissään 3/pvä. Lisä kiisseleitä voi tarvittaessa ottaa 1-3 päivässä.

Eilen alkoi tapahtumaan painossa. Ensimmäiset päivät olo tuntui turvonneelta, mutta nyt saa rampata pissalla ja energiaa on enemmän kuin tavallisesti. Luin että ketoositilaan pääsemiseen menee n. 4-6päivää eli malttia!

Vierailija
28/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE. [/quote] Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii. [/quote] Taas yksi tietämätön kommentti.

[/quote]

Kerrotko tarkemmin

Vierailija
29/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa 10 vko pussikuuri ryhmässä, jota valvotaan sairaalassa. Tarkoitus ois vähentää herkkuja ja pienentää annoskokoja ennen sitä. Ryhmän alku on 23.9. :-)

Vierailija
30/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on puolesta ja vastaan puhujia, se on ihan ok.
Mutta kyllähän sairaalloisessa lihavuudessa on isommat terveysriskit kuin nutrilett kuurissa.
Ei kenenkään ole tarkoitus näillä lopun elämäänsä elää, mutta alkuun pääsemisessä nää helpottaa monellakin tapaa.
Nopeasti alkuun putoava paino motivoi, ja helpottaa liikunnan aloittamista ja kuten Itselläni olen huomannut jo parissa päivässä niin itsekurin opettelussa. Jo viikon aikana vatsalaukku pienenee liki normaaliin ja helpottaa siirtymistä pienempiin annoskokoihin.

On tää ketoosi vaan ihmeellinen tila, et syö mutta ei tule nälkä ja energiaa on aamusta iltaan.

-Ap-

Vierailija
31/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE. [/quote] Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii. [/quote] Taas yksi tietämätön kommentti.

[/quote]

Kerrotko tarkemmin
[/quote]Sairaalloisesti ylipainoisilla ihmisillä tuo on tutkitusti turvallinen tapa pudottaa painoa. Lääkärit suosittelevat tuota yleisesti. Jos se on epäterveellistä, niin miksi sitä suositellaan? Kaikki vitamiinien ja kivennäisaineiden saanti on turvattu toisin kuin lähes kaikilla muilla dieteillä.

Vierailija
32/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]Hei!

Minulla on nyt easy diet pussiruoka dieetti ja kuudes päivä menossa. Idea siis sama kuin nutraamisessa, mutta pussien määrä on minimissään 3/pvä. Lisä kiisseleitä voi tarvittaessa ottaa 1-3 päivässä.

Eilen alkoi tapahtumaan painossa. Ensimmäiset päivät olo tuntui turvonneelta, mutta nyt saa rampata pissalla ja energiaa on enemmän kuin tavallisesti. Luin että ketoositilaan pääsemiseen menee n. 4-6päivää eli malttia!
[/quote]

Kiva kuulla että voi ottaa aikansa, joten odottelen rauhassa :)
Ketoosissa tiedän olevani, se paukahti päälle jo seuraavana päivänä kuurin aloituksesta. Tunnistan ketoosin oireet koska minulla on karppaustaustaa, joka ei sopinutkaan minun tapaani elää koska haluan satunnaisesti syödä puuroa, ruisleipää, pastaa ja erityisesti hedelmiä. Huonoja hiilareita olen kyllä karsinut ja säännöstelyn päivittäistä hiilarin saantiani.

Vierailija
33/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"]Hei!

[/quote]

Kiva kuulla että voi ottaa aikansa, joten odottelen rauhassa :)
Ketoosissa tiedän olevani, se paukahti päälle jo seuraavana päivänä kuurin aloituksesta. Tunnistan ketoosin oireet koska minulla on karppaustaustaa, joka ei sopinutkaan minun tapaani elää koska haluan satunnaisesti syödä puuroa, ruisleipää, pastaa ja erityisesti hedelmiä. Huonoja hiilareita olen kyllä karsinut ja säännöstelyn päivittäistä hiilarin saantiani.
[/quote]

Tämä siis Ap

Vierailija
34/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE. [/quote] Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii. [/quote] Taas yksi tietämätön kommentti. [/quote] Kerrotko tarkemmin [/quote]Sairaalloisesti ylipainoisilla ihmisillä tuo on tutkitusti turvallinen tapa pudottaa painoa. Lääkärit suosittelevat tuota yleisesti. Jos se on epäterveellistä, niin miksi sitä suositellaan? Kaikki vitamiinien ja kivennäisaineiden saanti on turvattu toisin kuin lähes kaikilla muilla dieteillä.

[/quote]

Siis sinulla ei ole hajuakaan, mitä ne pussit sisältää. Mutta kun lääkäri, jolla ei ole edes ravinnosta koulutusta, niitä suosittelee, niin tottahan niiden on oltava elimistölle hyväksi.

Vierailija
35/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:21"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:12"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:12"] 8vkoa, -22kg täysnutrauksella. Sopi hyvin minulle. Nutrasin ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin valvonnassa. [/quote] Sekö tekee niistä pussiruokien syönnistä jotenkin terveellistä? [/quote] Ainakin sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti kumpikin sitä suositteli. On ne ainakin terveellisempiä ja turvallisempia kuin oma lähtöpainoni. Kuten totesin, tämä sopi hyvin MINULLE. [/quote] Saahan sitä suositella, ei se tee niistä terveellisiä. Syö ihmeessä, jos sinulle sopii. [/quote] Taas yksi tietämätön kommentti. [/quote] Kerrotko tarkemmin [/quote]Sairaalloisesti ylipainoisilla ihmisillä tuo on tutkitusti turvallinen tapa pudottaa painoa. Lääkärit suosittelevat tuota yleisesti. Jos se on epäterveellistä, niin miksi sitä suositellaan? Kaikki vitamiinien ja kivennäisaineiden saanti on turvattu toisin kuin lähes kaikilla muilla dieteillä.

[/quote]

Siis sinulla ei ole hajuakaan, mitä ne pussit sisältää. Mutta kun lääkäri, jolla ei ole edes ravinnosta koulutusta, niitä suosittelee, niin tottahan niiden on oltava elimistölle hyväksi.
[/quote] Mutta sillä ravitsemusterapeutilla on!

Vierailija
36/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:28"]

Aina on puolesta ja vastaan puhujia, se on ihan ok. Mutta kyllähän sairaalloisessa lihavuudessa on isommat terveysriskit kuin nutrilett kuurissa. Ei kenenkään ole tarkoitus näillä lopun elämäänsä elää, mutta alkuun pääsemisessä nää helpottaa monellakin tapaa. Nopeasti alkuun putoava paino motivoi, ja helpottaa liikunnan aloittamista ja kuten Itselläni olen huomannut jo parissa päivässä niin itsekurin opettelussa. Jo viikon aikana vatsalaukku pienenee liki normaaliin ja helpottaa siirtymistä pienempiin annoskokoihin. On tää ketoosi vaan ihmeellinen tila, et syö mutta ei tule nälkä ja energiaa on aamusta iltaan. -Ap-

[/quote]

Ketoosiin pääsee myös syömällä oikeaa ruokaa.

Vierailija
37/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän nää motkottajat ole vaan niitä, jotka eivät itse pysty samaan, kun ei ole itsekuria. Itselläni ainakin kaikki veriarvot paranivat. Esim. kolesteroli laski 5.3:sta 3.9:ään nutrikuurin tuloksena. Mitään haittaa kuurista ei ollut, selkäkivut, masennus ja kaikki lähti!

Vierailija
38/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut käyttänyt jotain kuitulisää?
Vatsa toimii ainoastaan joka toinen päivä, mikä tietysti ihan odotettavaa kun ei sitä tavaraa mene sisäänkään kovin paljon.

-Ap-

Vierailija
39/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote] Minä painoin 2 vuotta sitten 130kg ja vuosi sitte saman 89kg kuin nyt. Kerrotko vielä millä tavalla tämä prosessi on ollut mulle haitallinen, kun tunnut olevan asiantuntija.

Vierailija
40/54 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pellavansiemenrouhetta vajaan ruokalusikallisen/päivä. Käytän sitä tavallisestikin. Lisäksi olen juonut vihreää teetä. Vatsa on toiminut joka päivä. Käytän myös omega 3 kalaöljy kapseleita. -28-