Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun pitäisi piirtää ylipainoisesta kaveristani sarjakuva-miten piirrän hänet?

Vierailija
29.08.2015 |

Liittyy hänen koulutyöhönsä. Sarjakuvassa esiintyy myös laihoja ihmisiä. En halua loukata kaveriani. Piirtäisinkö kaikki eläimiksi vai miten? Auttakaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku-ukkoja? Kaikki saman kokoisia mutta esim. isot päät? Tai tee kaikista vaikka matoja :) Tai itikoita!
Näkymättömiä?

Vierailija
2/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaveri miten lihava? Jos oikeasti joku plussapallo, niin kyllä varmasti ymmärtää ettet voi häntä yhtä laihaksi piirtää kuin hoikkia. Piirrä silleen söpön pyöreäksi, sen ei pitäisi loukata hänen tunteitaan. Jos hänellä on vain jotain 5-10 kg ylipainoa, piirrä vain pikkaisen isommaksi kuin muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä kaikki sellaisina kun ne on, tuskin ne kaikki laihatkaan on tismalleen samankokoisia

Näin lihavana en tiiä mitä tollasesta pitäis ajatella jos kävis noin mulle, kyllähän mä tiedän että oon lihava eikä sitä tarvi peitellä ja pitää tabuna

Vierailija
4/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä piirrä realistisilla kasvoilla vaan sellaisina söpöinä lapsekkaina pikku-ukkoina :) Minulle tulee mieleen omasta anime-vaihteestani muistuta chibi-tyyli, kaikilla isot päät ja silmät ja pikkuvartalot vähän eri levyistä. Tai sitten kaikkien lempieläimiä!

Vierailija
5/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä pilakuva vai realistinen? Piirrä kaikille identtiset neutraalit vartalot sekä neutraalit vaatteet ja tunnistettavat ominaispiirteet pääosioon. 

Vierailija
6/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on siis lähemmäs 80-kiloinen ja n. 150cm, kiitos ideoista =)

Vierailija
7/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että ylipainoinen kaverisi on saanut koulutehtävän, jossa jonkun on piirrettävä hänestä sarjakuva? Hän ei siis itse tee sitä tehtävää?

Pitääkö ylipainon näkyä sarjakuvassa?

Vierailija
8/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä hänet jättikokoisena. Tee kunnon pilakuvat kaikista.

Vierailija
9/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainon ei tarvitse näkyä, sarjakuva liittyy äidinkielen ja kuvaamataidon tuntien yhteistehtävään jossa hän teki tarinan ja minun täytyy piirtää sarjakuva. Ei ole mitään sääntöä miten täytyisi piirtää.

ap

Vierailija
10/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä hahmot luurankoina ja tee kaveristasi isoluisempi. Sitähän ne läskit aina kertoilee totena, isot luut niin painoakin on enemmän :D

Vierailija
11/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä trolli.

Vierailija
12/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä pääjalkaisina kaikki hahmot