Kuka Sinkkuelämän miehistä on eniten sinun makuusi?
Mr Big, Steve Brady, Trey MacDougal, Aidan Shaw, Harry Goldenblatt, Smith Jerrod, Richard Wright, Aleksandr Petrovsky, Jack Berger, Skipper Johnston, dr.Robert Leeds, Ray King (Jazzmuusikko) vai Bill Kelley (Poliitikko)?
Kommentit (52)
Ehdottomasti Harry. Ihanan sympaattinen hahmo.
Ihmisenä Aidan ja noin niin kuin vaan silmäkarkkina Dr. Robert. Olin ihan lääpälläni Underwoodiin (lue: underweariin) jo LA Lawn aikoihin. Se Berger oli ihan ihme tyyppi, ikinä en tajunnut koko hahmoa...
Harry - ei komea mutta sydän kultaa
Steve ja Harry. Noista kahdesta voiton vie kyllä Steve, koska hän on maanläheisempi. Harry on huippujuristi, ja se tuo varmasti mukanaan kaikenlaisia... ilmiöitä. Luonteeltaan ja ulkonäöltään kuitenkin makuuni.
Aidan ei nouse listalle, mutta mietin ketjua lukiessani, että hän voisi tulla paremmin esille, jos ei olisi suhteessa Carrien kanssa. Aidan ja Carrie ovat vain niin epäsopivia keskenään, tuovat toisistaan esille vain huonoja puolia. Mutta toisaalta, on se Aidan muutenkin jotenkin ärsyttävä.
Aidan, Smith ja Alexandr kolahtaa eniten mulle. Oon kyllä varma että lankeaisin myös jos Harry tulis iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Se Samanthan lyhytkasvuinen mies :D
Sama. Paras luonne (mitä nyt ehdittiin näyttämään) ja ulkonäkö lyhytkasvuisuudesta huolimatta.
Ulkonäöltä käy kuka vaan alle 45-vuotias hahmoista- en pidä hopeaketuista kuten siitä poliitikosta tai Petrovskystä. Aidan roolihahmona on jostain syystä vastenmielinen, passiivis-aggressiivinen "annan ymmärtää että jotain on vialla mutta en sano suoraan". Hyi.
Steve, Harry ja Smith.
Petrovsky oli ällöttävin, enkä Mr. Bigistäkään hirveästi perustanut.
Harry! On vain niin ihana. Kohtaus missä Charlotte ja Harry kohtaavat seurakunnan kutsuilla ja Harry kosii, on romanttisimpia mitä tiedän. Samoin epäonnisissa häissä, missä Harry ottaa kiinn Charlotten kyynärpäästä estäen tätä kaatumasta on oikean rakkauden viesti. Lisäksi, totuus on: usein paras rakastaja on mies, joka ei ulkonäöllään pysty lumoamaan naisia.
Big ja Aidan. Eri tavalla vaan.