Kuka Sinkkuelämän miehistä on eniten sinun makuusi?
Mr Big, Steve Brady, Trey MacDougal, Aidan Shaw, Harry Goldenblatt, Smith Jerrod, Richard Wright, Aleksandr Petrovsky, Jack Berger, Skipper Johnston, dr.Robert Leeds, Ray King (Jazzmuusikko) vai Bill Kelley (Poliitikko)?
Kommentit (52)
En muista hahmojen nimiä, mutta ulkonäön puolesta Carrien fuckbuddy, David Duchovny tai Jon Bon Jovi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:40"]Minun top3:
1. Smith Jerrod
2. Dr. Robert Lee
3. Mr. Big
[/quote]
Sama! Toivoin, että Mirandasta ja Robertista olisi tullut pari!
Aidan on jotenkin liian tylsä, löysä ja "country"-henkinen (vaikka itse olenkin koira- ja luontoihminen). Sellainen vähän liian rento ja särmätön. Bigissä tykkään sen sarkasmista, ulkonäöstä ja musiikkimausta (Frank Sinatra jne).
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:53"]1. smith jerrod 2. aidan 3.dante 4.carrien mallipoika 5. sharlottelle tyrkytetty david 6. mies mäyriksen kanssa kadulla....30.steve ...50.mr big...1000. harry 1001 petrowsky....
[/quote]
Harmi, etten muista Dantea, Carrien mallipoikaa, Charlotten Davidia enkä mäyräkoiramiestä. No onneksi kohta alkaa taas uusintakierros :D
Tykkäsin siitä Carrien lyhytaikaisesta miesystävästä, jolla oli seksistä avoimesti puhuva kulturelli perhe. Miestä esitti Justin Theroux, mutta roolihahmon nimi on multa jo unohtunut.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:48"]Se Samanthan lyhytkasvuinen mies :D
[/quote]
Hitto niinpä muuten! Tykkään lyhyistä miehistä. Hän oli todella miehekäs vaikka pituutta varmaan 160 cm.
Smith ja Aidan! Oma mieheni onkin itse asiassa vähän sekoitus näitä kahta. Näyttää paljon Smithiltä ja on tyylillisesti aika samanlainen, mutta muuten sellainen Aidanin tyylinen turvahakuinen, parisuhdeorientoitunut, korkean moraalin omaava ja konstailematon luontoihminen hän kuitenkin on.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:40"]Minun top3: 1. Smith Jerrod 2. Dr. Robert Lee 3. Mr. Big [/quote] Sama! Toivoin, että Mirandasta ja Robertista olisi tullut pari!
[/quote]
Robert oli kyllä hottis. En muistanutkaan.
1. Alexandr 2. Dr. Robert 3. Mr. Big :D
Se Turtletaub on eniten mun tyyppiä.
No ei vaiskaan! :D
Steve on ihanin luonteeltaan ja olemukseltaan. Richard Wright ja Samanthan lyhytkasvuinen deitti ovat mielestäni seksikkäitä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]1. Alexandr 2. Dr. Robert 3. Mr. Big :D
[/quote]
Mulla sama! Paitsi, että laittaisin Aidanin ehkä ennen Kihoa
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:55"]Aidan on jotenkin liian tylsä, löysä ja "country"-henkinen (vaikka itse olenkin koira- ja luontoihminen). Sellainen vähän liian rento ja särmätön. Bigissä tykkään sen sarkasmista, ulkonäöstä ja musiikkimausta (Frank Sinatra jne).
[/quote]
Aidanhan on oikeasti countrylaulaja. Ei ihme että kuulosti hyvältä sen suihkulaulanta "It's not unusual to be loved by..."
Big. Ihana! Tulee madeleinen chrisistä mieleen Big:)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 00:42"]Aidan, ehdottomasti.
[/quote]
sama täällä!
1. Richard Wright 2. Smith Jerrod 3. Mr. Big
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:41"]Big. Ihana! Tulee madeleinen chrisistä mieleen Big:)
[/quote]
Hahah! Joo, Chris O'Neill ja Mr. Big edustaa myös mun ihannemiestyyppiä :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:01"]
Tykkäsin siitä Carrien lyhytaikaisesta miesystävästä, jolla oli seksistä avoimesti puhuva kulturelli perhe. Miestä esitti Justin Theroux, mutta roolihahmon nimi on multa jo unohtunut.
[/quote]
Vaughn. Justin Theroux esiintyi sarjassa muuten kahdesti.
"Justin appeared in two different Sex and the City episodes, starring as two different characters. In season one, Justin played Jared, a guy whom Carrie flirts with at a bar. And in season two, Justin returned playing Vaughn, the guy who suffers from premature ejaculation."
Se isokokoinen, charmikas ja raamikas mies, johon Samantha törmäsi kadulla. Jolla oli siis liian iso elin. Se oli komea ja luonteeltaan vaikutti kiltiltä, kohteliaalta ja sympaattiselta :)
1. smith jerrod 2. aidan 3.dante 4.carrien mallipoika 5. sharlottelle tyrkytetty david 6. mies mäyriksen kanssa kadulla....30.steve ...50.mr big...1000. harry 1001 petrowsky....