Oletteko jo nähneet paljon bootcut-farkkuja?
Kadulla siis.. Liikkeiden valikoimissa niitä näkyy, mutta kenenkään päällä en ole vielä nähnyt.. Mietin nyt vaan pitääkö niitä alkaa ostamaan.. Ei tunnu vielä hyvältä!
Kommentit (58)
No sitten et ole nähnyt minua. Olen käyttänyt sellaisia suurimman osan 2000-luvusta, vaikka eivät muotia olisikaan olleet.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:32"]
No sitten et ole nähnyt minua. Olen käyttänyt sellaisia suurimman osan 2000-luvusta, vaikka eivät muotia olisikaan olleet.
[/quote]
Kuten myös.
Nyt olen raskaana ja kiroan, kun äitiysvaatteista ei noita pahemmin löydy. En halua niitä hemmetin makkarankuoria päälleni.
nyt en siis tarkoita tosiaan näitä, jotka ovat koko ajan käyttäneet..
Päivittäin peilikuvassa.
Miksi ap mietit, pitäisikö bootcut-farkkuja alkaa ostamaan? Etkö voi pukeutua sellaisiin vaatteisiin mitkä näyttävät mielestäsi hyviltä, oli muoti mikä tahansa?
Ole muodin edelläkävijä ap. Oon niin iloinen että ne on palanneet kauppoihin, ne pillifarkut ei sovi mulle kun on isot pohkeet.
Kivaa, nekö tulevat takaisin! Tosi kivan näköisiä aina. Kaapissa jo ainakin yhdet vanhat odottaa. Totuushan on, että pillifarkut sopivat vain pitkäjalkaisille ja hoikille. Nyt saan minäkin taas näyttää normaalilta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:39"]
Päivittäin peilikuvassa.
Miksi ap mietit, pitäisikö bootcut-farkkuja alkaa ostamaan? Etkö voi pukeutua sellaisiin vaatteisiin mitkä näyttävät mielestäsi hyviltä, oli muoti mikä tahansa?
En ole ap, mutta pakko sanoa, että jos ei kaupoissa myydä, niin ei voi pukeutua. Tämä markkinatalous kun myy aina vain yhdenlaista.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:39"]
Päivittäin peilikuvassa.
En ole ap, mutta pakko sanoa, että jos ei kaupoissa myydä, niin ei voi pukeutua. Tämä markkinatalous kun myy aina vain yhdenlaista.
[/quote]
[/quote]
Niin jos haluaa uutta, mutta ap:n varastoista varmaan löytyy häntä enemmän miellyttäviä farkkuja, joten bootcut-farkkuja ei ole mikään pakko alkaa ostaa tai käyttää.
Olen enemmän kuin viime vuosina, kivalta ja retron tyttömäiseltä näyttää, sopivat itsellenikin (lyhyt ja muutama liikakilo) pillejä paremmin, näytän naisellisemmalta ja hoikemmalta.
Ei, niitä ei edelleenkään käytä muut kuin vanhemmat ja nuoriso ei tollaselle lämpene yhtäkuin ne eivät ole ainakaan vielä tulossa takaisin vaikka kaupoista saattaa löytyä. Liian aikaista vielä
N19
No ei tosiaan. Kamalan tunkkaisilta näyttävät jotenkin...
[/quote]Tympeänhajuisilta?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:48"]
Ei, niitä ei edelleenkään käytä muut kuin vanhemmat ja nuoriso ei tollaselle lämpene yhtäkuin ne eivät ole ainakaan vielä tulossa takaisin vaikka kaupoista saattaa löytyä. Liian aikaista vielä
N19
[/quote] Kyllapa olet muodin tuulahduksista jaljessa :D. Jokapaivainen naky USAssa ja jopa niita 70-luvun lahkeitakin on alkanut nakymaan. Kai sitten joskus Suomessakin.
Kävin viikonloppuna kaupoilla ostamassa sellaiset. Klassinen mallihan se on ja mulle ihan yks lysti oli muotia tai ei.
Älä ole ap lammas!
Ja olen myös raskaana mutta en vielä ostanut äitiyshousuja. Katsoin kyllä että lindexin verkkokaupasta löytyy bootcuteja mammahousuja.
Aleksilla Helsingissä näkyi eilen eniten tummia kulutettuja farkkuja joiden lahkeet oli taitettu ylös.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 06:48"]
N19
Ai onks ne taas muodissa? Täytyypä äkkiä käydä kotona vaihtaa housut, ettei kukaan luule mua trendipelleksi!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 23:34"]
[/quote]
Kuten myös.
Nyt olen raskaana ja kiroan, kun äitiysvaatteista ei noita pahemmin löydy. En halua niitä hemmetin makkarankuoria päälleni.
[/quote]
Ei kannata tuhlata rahojaan mihinkään äitiysfarkkuihin! Mä aina pidin ihan tavallisia farkkuja, jätin ne vaan auki ja käytin sellaista masutuubia siinä päällä :)
Muistaako joku trumpettihousuja, joita pidettiin muistaakseni ysärillä?
No ei tosiaan. Kamalan tunkkaisilta näyttävät jotenkin...