MAAJUSSILLE MORSIAN - Jussi on juntti!!!
Kommentit (12)
aika pöyristyttävää ne valintakomiteat ja kaikki. Paraskin möhömaha toisten sääriä arvostelemaan. Mikähän sheikki luuli olevansa. No kai siihen piti tommonen taukkikin ottaa, että saadaan vähän keskustelua aikaan esim. täällä av-palstalla :-)
Lupsakka savolaismies se on. Ei kaikkea pidä ottaa noin vakavasti.
Muut oli mukavia nuoria miehiä, joku jopa ajatteli - puhui syvällisiä.
jotain muuta kuin tommosta... miksikä sitä nyt sanois. Siihen asti vaikutti ihan ok tyypiltä kun paljastui, millä asenteella oli liikkeellä. No olkoon vaan, katotaan miten äijän käy.
Eivät varmasti itsekkään tuon ohjelman jälkeen ole kovin innoissaan hepusta tai näin ainakin luulen... Kaveri oli kyllä just sellainen oksettava limanuljaska joka on vain yhden asian perään... ja saapi miettiä miksi on yksinäinen?
Tuo on liian lihava, en raski elättää.. (ei muista ihan tarkalleen, miten sano)..
Siinä vaiheessa ajattelin että just joo. Ihmisestä saa mun mielestä ajatella mitä vaan, mut tarviiko sitä ääneen sanoa!
meni vielä laukomaan jostain naisparasta, että liian monta lasta ei kestä minun ahteri elättää... mahto tuntua kivalta kuunnella tuollaset arvostelut telkkarista. Mutta kai niitä naisia on sitten varotettu, että voi tulla vaikka minkälaisia kommentteja.
Jos osallistuu tuollaiseen ohjelmaan, niin pitää olla sen verran paksu nahka, että kestää vähän arvostelua. Tuskin se Jussikaan niitä juttuja tosissaan sanoi, kunhan puhui. Ja nämä tosi-tv-ohjelmatkin käsikirjoitetaan ja leikataan. Eli tästä Jussista selvästikin halutaan tehdä tälläistä hahmoa.
Vierailija:
Eli tästä Jussista selvästikin halutaan tehdä tälläistä hahmoa.
mutta ei se Jussi varmaan niin paha ole, kuin miltä ohjelman perusteella kuullosti. Eihän se oikeastaan tehnyt muuta kuin heitti vähän vitsiä ja soitti sille yhdelle naiselle.
Ja kyllä minäkin sen Riston ottaisin, enkä Jussia, vaikka sitä täällä puolustankin.... ;)
13
Muuta taitaa olla ihan kivoja saaliita.
Toi ällötti..