Mikä on vanhan ripsarin merkki. Siis sen, joka oli kiinteää ja siihen piti sylkäistä
Ihan harjan näköisellä levittemellä laitettiin ripsiin.
Kommentit (42)
Niitä oli usean merkkisiä, niin kuin nytkin
Yksi oli max Factor
Vierailija kirjoitti:
Filmstar?
ja Anytime.
Vierailija kirjoitti:
mirame
Huulirasva.
Kakkumaskaraa oli montaa merkkiä.
Filmstar ja Arcancil oli mun nuoruudessani 1970-luvulla.
Robert Pierre (voi olla väärin kirjoitettu)
Siis oikeastiko joku on sylkäissyt siihen?! Yök!
Pinaud, Ricils, Filmstar. Kakkumaskaroita saa edellenkin. Minulla on käytössä Joe Blascon maskara, vain siitä löytyi tarpeeksi vaalea ruskea tällaiselle hyvin vaalealle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Pinaud, Ricils, Filmstar. Kakkumaskaroita saa edellenkin. Minulla on käytössä Joe Blascon maskara, vain siitä löytyi tarpeeksi vaalea ruskea tällaiselle hyvin vaalealle ihmiselle.
Bésamella on myös kakkumaskaraa sekä mustassa että ruskeassa sävyssä, tai on ainakin ollut. Samaa tavaraa voi käyttää kulmakarvoihin tai rajausten tekemiseen, mutta en kyllä suosittele sylkäisemistä. Kastelee harjan kevyesti vedessä ja sitten käyttää. Äärimmäisen epähygieenistä sylkeä kerrasta toiseen yhtään mihinkään, saatikka aineeseen, joka laitetaan SILMIEN alueelle. Yök.
Ricils ja Filmstar oli ennen. Nykyään ainakin Joe Blascolla ja Isadoralla on kakkumaskarat.
Hehe, hitsi miten tuli elävästi mieleen kuinka sitä epähygienisesti oikeesti syljellä kostutettiin ja jaettiin vielä kavereiden kanssakin. Kuten kaikki muutkin meikit oli kavereiden kesken jaettavissa.. hyh.
Mä käytin just Filmstaria, taisi olla halvinta, niin siksi.
On ällistyttävää, miten ihmeessä ei saanut siitä sylkihommasta koskaan silmätulehduksia. Ehkä bakteerit aina kuolivat, kun maskara kuivui käytön jälkeen?
Kakkumaskara on edelleen erinomainen valinta sellaiselle, joka käyttää harvoin ripsiväriä. Itselle ehtii ne normimaskarat mennä pilalle käyttökertojen välillä, kuivuvat tuubiin. Kakkumaskaran voi elvyttää kerta toisensa jälkeen.
Niitä oli usean merkkisiä, niin kuin nytkin