Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan SATO kodissa?ov

Vierailija
28.02.2010 |

Saako Satolta maalirahaa jos malaa valkoiseksi seiniä. Ovat edellisen asukkaan jäljiltä aika kunnossa ja muistan jostain joskus lukeneeni että Satolla saisi siitä jotain hyvitystä jos itse pistää kämppää kuntoon?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ov?

Vierailija
42/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ov?

Ov tarkoittaa on viesti. Joskus palstan aiempina vuosina oli tapana laittaa se merkiksi että aloituksessa on muutakin kuin pelkkä otsikon kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo muuttanut uuteen kerrostaloon kun talo myytiin Satolle. Viisas olisi muuttanut heti pois. Tyhmänä ja hyvään uskovana jäin asuntoon. Nyt olen monisairas raato. Kaikki sairaudet johtuvat äärimmäisin kylmistä ja vetoisista huoneista. Yritteliäänä ihmisenä ostin oman lämpöpatterin, vuoteeseen sähköllä lämpiävän aluspatjan ja kaksi päälipeottoa nekin sähkökäyttöiisiä. Siitä huolimatta saa yöllä herätä useaan otteeseen jääkylmään asuntoon. Lämpöpatteri ovat jääkylmiä ja omituisesta lasista tetdyistä ikkunoista syöksee kylmää ilmaa. Ohuella muovilla peitetyt lattiat ovar niin kylmiä että täytyy olla paksut tossut ja kahdet villasukat jaloissa. Siitä huolimatta kuukausivuokrat ovat pikälle yli tuhat euroa. Suomeen ei ylipäätänsä tulisi rakentaa jääkylmiä betonitaloja missä ulkoseiniä ei ole mitenkään eristetty asuntojen sisällä. Nyt voin vain toivoa että tämä talvi olisi vimeinen tässä talossa.

Vierailija
44/44 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo muuttanut uuteen kerrostaloon kun talo myytiin Satolle. Viisas olisi muuttanut heti pois. Tyhmänä ja hyvään uskovana jäin asuntoon. Nyt olen monisairas raato. Kaikki sairaudet johtuvat äärimmäisin kylmistä ja vetoisista huoneista. Yritteliäänä ihmisenä ostin oman lämpöpatterin, vuoteeseen sähköllä lämpiävän aluspatjan ja kaksi päälipeottoa nekin sähkökäyttöiisiä. Siitä huolimatta saa yöllä herätä useaan otteeseen jääkylmään asuntoon. Lämpöpatteri ovat jääkylmiä ja omituisesta lasista tetdyistä ikkunoista syöksee kylmää ilmaa. Ohuella muovilla peitetyt lattiat ovar niin kylmiä että täytyy olla paksut tossut ja kahdet villasukat jaloissa. Siitä huolimatta kuukausivuokrat ovat pikälle yli tuhat euroa. Suomeen ei ylipäätänsä tulisi rakentaa jääkylmiä betonitaloja missä ulkoseiniä ei ole mitenkään eristetty asuntojen sisällä. Nyt voin vain toivoa että tämä talvi olisi vimeinen tässä talossa.

Kokemusta Saton kylmästä asunnosta. Vaikuttaa todella terveyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan