Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverinin arvostuksen puute

Vierailija
19.03.2022 |

Minulla on kaksi työkaveria, mies ja nainen. Työasioissa, mies puhuu ja kysyy vaan työkaverini mielipidettä. Minulle puhuu kyllä muuten. Onko tämä mies kiinnostunut työkaveristani vai onko kyse siitä että ei arvosta minua tasapuolisena työkaverina. Kun olemme kolmestaan, mies ei juuri puhu minulle tai kysele mitään mutta kahdestaan ollessamme kyllä. Ihan sama minulle mutta olisi kiva ymmärtää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe.

Vierailija
4/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onko työkaverisi kovempi juttelemaan kun sinä. Sellaisten kanssa on helpompi puhua.  Jos vaan liityt jutteluun kun he alkavat puhua jostain, 

Vierailija
5/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainen kokeneempi kuin sinä työssä?

Vierailija
6/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen ollut sua kauemmin?

Vierailija
7/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelisin ottamaan asian puheeksi tämän työkaverin kanssa. Ihan asiallisesti voisi kertoa, että tältä tuntuu ja mikähän tähän on syynä.

Koskeekohan tämä vain työasioista keskustelemista vai jäätkö ulkopuolelle myös esimerkiksi tauoilla, kun kolmestaan puhutte vapaa-ajan asioista?

Vierailija
8/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kauiten meistä

Vierailija
9/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suosittelisin ottamaan asian puheeksi tämän työkaverin kanssa. Ihan asiallisesti voisi kertoa, että tältä tuntuu ja mikähän tähän on syynä.

Koskeekohan tämä vain työasioista keskustelemista vai jäätkö ulkopuolelle myös esimerkiksi tauoilla, kun kolmestaan puhutte vapaa-ajan asioista?

Kyllä hieman silloinkin olen ulkopuolinen. Toisaalta kahdestaan puhumme vapaa-ajan asioita. Työkaveriani kohtaan on aina asiallinen, minua myös kiusoittelee. Tai niin olen tähän asti olettanut että on kiusoittelua, onkohan sittenkin puhdasta vittuilua😂

Vierailija
10/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut kauiten meistä

Selvä peli. Ne aikoo savustaa sinut pihalle, ja nauravat sen jälkeen mahat kippurassa sinun onnetonta kohtaloasi ja mitätöntä elämääsi.

Vierailija
11/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, onpa ikävää tuollainen käytös. Yleensä tuollaisiin asioihin kyllä saadaan parhaiten muutosta ihan vain ottamalla puheeksi. Eihän sitä muuten tiedä, mikä on syynä eikä asiaan tule muutosta, syvenee vain.

Voisi olla hyvä miettiä valmiiksi esimerkki tuollaisesta tilanteesta ja vaikka kirjoitella paperille, mikä tässä eniten harmittaa, niin osaa sitten paremmin sen sanoittaa.

Vierailija
12/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen työkaverini sensijaan aina ottaa minut mukaan keskusteluihin yms. En usko että heillä mitään syytä minua savustaa ja jos näin olisi niin vaihtaisin vaan toiseen työpaikkaan firman sisällä

Vierailija
13/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vain tarjoaisin omaa mielipidettäni vaikka ei kysyttäisi. Ehkä he sitten huomaavat, että sinullakin on osaamista. Älä ole arka vaan liity keskusteluun.

Vierailija
14/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häästääg MeeeToo.   Olet vaarallinen. Ei voi puhua.

Vierailija
15/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla näitä joiden kanssa ei kannata ruveta mihinkään...

Vierailija
16/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tätä kiusaamisena eikä minua haittaa jos työkaverini ei luota mutta ihan mielenkiinnosta kyselen. Ehkä on vaan että tätä mies pitää työkaveriani pätevämpänä ja siten ohittaa minut. Toki tämä naispuolinen työkaverini myös sijaistaa meidän pomoa

Vierailija
17/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tyypillinen nainen... Minä, minä, minä.

Miksi et kykene olemaan iloinen toisen naisen puolesta? Naiset ovat susia toisilleen...

Vierailija
18/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itse mies vai nainen? Ehkä miehestä on kiinnostavampaa puhua naisen kanssa.

Vierailija
19/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole siellä kaveeraamassa, vaan töissä. Hän ei tee työhön liittyvistä kysymyksistä äänestystä, vaan kysyy mielipiteet aina samalta päteväksi mieltämältään henkilöltä = siltä joka tuuraa pomoakin joskus.

Eli mies vain säästää kaikkien aikaa eikä sitä kiinnosta varsin bondata kenenkään kanssa.

Vierailija
20/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi ikuisesti mieleen, kun yksi naistyökaveri kerran kun minä ja miespuolinen kollega olimme hänen kanssaan samassa tilassa, kysyi jotain työasiaa silleen että osoitti nimen mainiten puheensa vain tälle miehelle. Olin ollut meistä vähiten aikaa työssä mutta ero oli aika mitätön, tyyliin he 5 vuotta ja minä 4 vuotta tms. Tulkitsin, että taustalla oli asenneongelma minua kohtaan, joka kumpusi osittain omasta asenneongelmastani. Olimme siis erikoistuvia lääkäreitä, ja hoidin työni kyllä hyvin, mutta samalla tosiaan siis piti opiskella sitä omaa alaa ja sillä alalla odotettiin myös sellaista aktiivisuutta että liittyy alan erikoistuvien yhdistykseen ja fb-ryhmään ja jauhaa siellä paskaa. Viimemainittuun kiinnostukseni oli nolla, ja se aiheutti sen että muut tavallaan aina unohtivat, että edes olin siellä.