Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverinin arvostuksen puute

Vierailija
19.03.2022 |

Minulla on kaksi työkaveria, mies ja nainen. Työasioissa, mies puhuu ja kysyy vaan työkaverini mielipidettä. Minulle puhuu kyllä muuten. Onko tämä mies kiinnostunut työkaveristani vai onko kyse siitä että ei arvosta minua tasapuolisena työkaverina. Kun olemme kolmestaan, mies ei juuri puhu minulle tai kysele mitään mutta kahdestaan ollessamme kyllä. Ihan sama minulle mutta olisi kiva ymmärtää

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin jäi ikuisesti mieleen, kun yksi naistyökaveri kerran kun minä ja miespuolinen kollega olimme hänen kanssaan samassa tilassa, kysyi jotain työasiaa silleen että osoitti nimen mainiten puheensa vain tälle miehelle. Olin ollut meistä vähiten aikaa työssä mutta ero oli aika mitätön, tyyliin he 5 vuotta ja minä 4 vuotta tms. Tulkitsin, että taustalla oli asenneongelma minua kohtaan, joka kumpusi osittain omasta asenneongelmastani. Olimme siis erikoistuvia lääkäreitä, ja hoidin työni kyllä hyvin, mutta samalla tosiaan siis piti opiskella sitä omaa alaa ja sillä alalla odotettiin myös sellaista aktiivisuutta että liittyy alan erikoistuvien yhdistykseen ja fb-ryhmään ja jauhaa siellä paskaa. Viimemainittuun kiinnostukseni oli nolla, ja se aiheutti sen että muut tavallaan aina unohtivat, että edes olin siellä. 

Joo tää just että tää miespuolinen työkaveri tavallaan unohtaa olemassaoloni. Kuulostaa tutulta! Mutta ehkä annan olla ja keskityn vaan omiin hommiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla