Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat nyt koronassa

Vierailija
19.03.2022 |

Jaetaanko tuntemuksia? Täällä toinen päivä positiivisen testituloksen jälkeen. Ei ole kuumetta, mutta olo on täysin voimaton. Yskää ja nuhaa on myös.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vk sitten sairastuin ja nyt alkaa vähitellen olla tauti voitettu. Toivottavasti sulla ei kestä näin kauan!

Vierailija
2/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides päivä menossa. Tuntuu jo helpottavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös neljäs päivä menossa. Minulle outo tauti eli ei nuhaa, ei yskää, ei kuumetta mutta päässä on jotakin ja enemmän ehkä mahassa tai ruuansulatuksessa jotakin.

Vierailija
4/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs päivä menossa. Kuumetta, yskää, aika perus oireita. Varmaan olen yskinyt sen verran että hengittäminen syvään sattuu hieman. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
5/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tämä tauti on omallekin kohdalle osunut niin olen tavallaan helpottunut etenkin kun oireet ovat olleet lieviä. Johan tässä on monta vuotta jo tullut väisteltyä luotia, pesty käsiä ja maskin kanssa pelleiltyä.

Vierailija
6/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on tukossa, ei siis räkää mutta turvoksissa. Hengitys on pari päivää tuntunut vähän raskaalta keuhkoissa. Yhtenä päivänä olin väsynyt ja makoilin sohvalla koko päivän. Kuumetta ei ole ollut.

Vierailija
7/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs päivä menossa ja olo on aika hyvä, nenä enää vähän tukossa ja sellainen pieni ärsytysyskä välillä. En tiedä onko tämä jo sitä että voisi mennä ehkä maanantaina töihin vai ei 🤔 Onneksi sairastin aika lievänä, voisin sanoa että on ollut pahempia normiflunssia mutta on tässä silti vähän erilaiset tuntemukset silti ja veto on ollut aika pois. Viihdyn normaalisti hyvin kotona mutta on tää silti ollut yllättävän raskasta olla neljän seinän sisällä.. Jopa Prismassa käyntiä on ikävä 😅 Sain kyllä jo luvan mennä ulkoilemaan kunhan pysyn muista kaukana mutta silti vähän aristelee kun täytyy rappukäytävässä mennä ffp2 maskilla, entä jos joku näkee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän