Muita, jotka ovat nyt koronassa
Jaetaanko tuntemuksia? Täällä toinen päivä positiivisen testituloksen jälkeen. Ei ole kuumetta, mutta olo on täysin voimaton. Yskää ja nuhaa on myös.
Kommentit (7)
Viides päivä menossa. Tuntuu jo helpottavan.
Täällä myös neljäs päivä menossa. Minulle outo tauti eli ei nuhaa, ei yskää, ei kuumetta mutta päässä on jotakin ja enemmän ehkä mahassa tai ruuansulatuksessa jotakin.
Neljäs päivä menossa. Kuumetta, yskää, aika perus oireita. Varmaan olen yskinyt sen verran että hengittäminen syvään sattuu hieman. Kyllä tämä tästä.
Nyt kun tämä tauti on omallekin kohdalle osunut niin olen tavallaan helpottunut etenkin kun oireet ovat olleet lieviä. Johan tässä on monta vuotta jo tullut väisteltyä luotia, pesty käsiä ja maskin kanssa pelleiltyä.
Nenä on tukossa, ei siis räkää mutta turvoksissa. Hengitys on pari päivää tuntunut vähän raskaalta keuhkoissa. Yhtenä päivänä olin väsynyt ja makoilin sohvalla koko päivän. Kuumetta ei ole ollut.
Seitsemäs päivä menossa ja olo on aika hyvä, nenä enää vähän tukossa ja sellainen pieni ärsytysyskä välillä. En tiedä onko tämä jo sitä että voisi mennä ehkä maanantaina töihin vai ei 🤔 Onneksi sairastin aika lievänä, voisin sanoa että on ollut pahempia normiflunssia mutta on tässä silti vähän erilaiset tuntemukset silti ja veto on ollut aika pois. Viihdyn normaalisti hyvin kotona mutta on tää silti ollut yllättävän raskasta olla neljän seinän sisällä.. Jopa Prismassa käyntiä on ikävä 😅 Sain kyllä jo luvan mennä ulkoilemaan kunhan pysyn muista kaukana mutta silti vähän aristelee kun täytyy rappukäytävässä mennä ffp2 maskilla, entä jos joku näkee..
4 vk sitten sairastuin ja nyt alkaa vähitellen olla tauti voitettu. Toivottavasti sulla ei kestä näin kauan!