Sinä nainen, joka olet aikeissa lähteä tänään viihteelle: Kannattaa kiinnittää huomiota vaihteeksi niihin vähän vaatimattomampiin miehiin
Eikä flirttailla sille lipevälle parkettien partaveitselle, joka on aika varmasti se kuuluisa pelimies.
Kommentit (68)
En lähde viihteelle, koska taksi on liian kallis enkä uskalla kävellä yöllä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran aina kun naiset valehtelevat etteivät hae baarista miestä! Kyllä te sitä mieshuomiota haette. Kun komea ja hauska mies alkaa kiinmostumaan teistä se on menoa.
Aamuyöllä ootteki niin kännissä että pimeässä kujassa teitä nussii tissit kourien takaapäin isokyrpäinen 62v spurgu! Ja te saatte elämänne orgasmit!
Miltä tuntuu, kun vanhalla spurgullakin menee sua paremmin?
Mä olen se Jorma! Uuaaah anna sun nimi lisään sut instaan! Meet baariin poikaystäväs kaa ja tuut ulos nussittavaks meet takas sisään! Myöhemmin nussin sua kotimatkal myös! - jorma62v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, en aio kiinnittää huomiota kehenkään mieheen. Menen viihteelle, en iskemään miehiä.
Menet odottamaan, että miehet tulevat iskemään sinua, ne pelimiehet.
ja meikkaa vain itseään varten.
Vierailija kirjoitti:
En lähde viihteelle, koska taksi on liian kallis enkä uskalla kävellä yöllä kotiin.
Niinpä, baareissa käy vain hyvätuloiset
Mä katselen nimenomaan niitä parkettien partaveitsiä! Lavatanssikausi on ihan nurkan takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te kyllä pidättyneitä ja tylsiä. Baarissa se flirttailu on se jutun suola
Niin on ja tanssiminen ja siksi se flirttaileva parkettienpartaveitsi saa huomioni.
Tanssiminen on parasta, flirttailu välillä hauskaa. Mutta siinäkin pitää taas olla tarkkana kenen kanssa flirttailee. Tarpeeksi monta kokemusta kun se vaatimattomampi alkaa seurata koiranpennun lailla loppu illan eikä ymmärrä lopettaa. Tai että se alkaa suuttumaan jos kehtaan puhua jollekin toisella miehelle, edes kaverille.
Joten mielummin sitä flirttailee sen pelimiehen tai mikälie kanssa jolla valinnan varaa ja jättää rauhaan hetken flirttailun jälkeen.
Veikkaus, että tämä oli suunnattu vaatimattomalta mieheltä niille hottisbeibeille. Vaatimattomat naiset voivat ohittaa viestin. :D
Nämä kaksi ovatkin sitten ne ainoat vaihtoehdot. Hohhoijaa taas.