Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nainen, joka olet aikeissa lähteä tänään viihteelle: Kannattaa kiinnittää huomiota vaihteeksi niihin vähän vaatimattomampiin miehiin

Vierailija
19.03.2022 |

Eikä flirttailla sille lipevälle parkettien partaveitselle, joka on aika varmasti se kuuluisa pelimies.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut viihteellä käydä 20 vuoteen, kun on oma mies. Kun aikoinaan kävin, minuun vetosivat ne miehet, jotka rohkenivat tehdä aloitteen. Vaatimattomiksi miellän ne miehet, jotka eivät aloitetta tee enkä missään nimessä olisi sellaisesta kiinnostunut. En ole etsimässä rekeä vedettäväksi.

Vierailija
42/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen ystävieni kanssa viihteelle niin menen heidän kanssaan pitämään hauskaa - en katselemaan miehiä. Yksin aion kotiin saapua illan päätteeksi.

Pidä kuitenkin silmät auki kun koskaan ei tiedä missä herra täydellinen tulee vastaan 😉

Ainoa täydellinen mies on kuollut ja testamentannut miljoona omaisuutensa minulle.

Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis miksi pitäisi kiinnittää siihen huomiota?

Että se saisi pesää, tietenkin.

Ja saisi syyn haukkua suomalaisia naisia kaikilla alentavilla nimityksillä helppoudesta.

Vierailija
44/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen ystävieni kanssa viihteelle niin menen heidän kanssaan pitämään hauskaa - en katselemaan miehiä. Yksin aion kotiin saapua illan päätteeksi.

Pidä kuitenkin silmät auki kun koskaan ei tiedä missä herra täydellinen tulee vastaan 😉

Se täydellinen on 62v isokyrpäinen Jorma!

Vierailija
45/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen helmi on mies, joka käskee naisia kiinnostumaan itsestään ja on sitä mieltä, että naiset ovat väärin motiivein baarissa?

Ehkä samanlainen otus, joka kävi minun mieheni kimppuun kun katsoi meidän treffejä parin pöydän päästä. Ongelma tälle oli se, että mieheni oli hänen mielestään liian ruma pääsemään minun kanssa treffeille. Että kyllä taitaa olla näillä pojilla ongelma sama, oli tilanne mikä hyvänsä. Se nainen ei saa mennä kenenkään kanssa treffeille jos ei kerran häntä tule valkkaamaan suoraan synnytyslaitokselta. Koska kaikki yksinäiset elinvuotensahan tällainen mies laskee naisten viaksi, niin pakkohan se olisi jotenkin onnistua estämään ajoissa? 

Kaikkia hulluja sitä onkaan liikkeellä! 

Itse olin viime kesänä eräs yö mieheni kanssa kaupungilla ihan vain kävelyllä ja pysähdyimme matkan varrelta ostamaan itsellemme grilliltä ruokaa ja asetuimme kadunkulmaan odottamaan tilauksemme valmistumista. Etäämmältä minut huomasi vieras mies. Alkoi tuijottamaan minua. En kiinnittänyt häneen mitään huomiota, minusta tuijotus oli törkeää, koska olin miltei liimautunut mieheeni kiinni. Kun mies huomasi, että en kiinnittänyt häneen huomiota niin tuli lähemmäksi suoralle näköetäisyydelleni ja jatkoi tuijottamista! Menimme mieheni kanssa hakemaan ruokamme ja kävelimme tuon äijän ohi ja hän tokaisi ohimennen minulle, että "narttu" :D

Taisit tavata livenä jonkun AV in ce leistämme.

ehkä se oli jopa allu itse!

Vierailija
46/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatus että huomio = seksi.

Vierailija
47/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut viihteellä käydä 20 vuoteen, kun on oma mies. Kun aikoinaan kävin, minuun vetosivat ne miehet, jotka rohkenivat tehdä aloitteen. Vaatimattomiksi miellän ne miehet, jotka eivät aloitetta tee enkä missään nimessä olisi sellaisesta kiinnostunut. En ole etsimässä rekeä vedettäväksi.

Hyvä kuitenkin että myönnät naisten ainoan motiivin viihteelläkäymiseen olevan miehen etsiminen.

Vierailija
48/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lähden viihteelle, en todellakaan viitsi silmäillä harmaita ja tylsiä miehiä, kun voi katsella nuoria ja näyttäviä.

Vierailija
49/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kuitenkin että myönnät naisten ainoan motiivin viihteelläkäymiseen olevan miehen etsiminen.

Niin, miehethän eivät osaa tehdä kuin yhtä asiaa kerrallaan. Naiset sen sijaan pystyvät saman illan aikana viettämään aikaa ystävien kanssa, tanssimaan, kuuntelemaan musiikkia ja tutustumaan uusiin ihmisiin.

Vierailija
50/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan nainen lähtee baariin tekemään hyväntekeväisyystyötä hiljaisille ja vaatimattomille miehille.

Vierailija
51/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ok. No voinhan mä sellaisen miehen kaivaa sieltä nurkasta vaikka tikanheittokisaan, jos se siitä olisi kivaa. Täytyypä ottaa tällainen huomiointiprojekti seuraavan kerran baarissa. Tai jos se olisi hyvä vaikka pubivisassa. Täytyypä huomioida tämä mahdollisuus.

Vierailija
52/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin ap kannattaa ensi kerralla kiinnittää huomiota niihin naisiin, jotka eivät sinun mielestäsi ole mitenkään mukavan näköisiä. Ai eikö?

Vierailija
53/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnittäisin huomiota vaatimattomiin miehiin kun voin saada komean miehen mukaani? Miksi tyytyä ladaan jos voi saada audin?

N25

Vierailija
54/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ok. No voinhan mä sellaisen miehen kaivaa sieltä nurkasta vaikka tikanheittokisaan, jos se siitä olisi kivaa. Täytyypä ottaa tällainen huomiointiprojekti seuraavan kerran baarissa. Tai jos se olisi hyvä vaikka pubivisassa. Täytyypä huomioida tämä mahdollisuus.

En ole koskaan osallistunut pubivisaan mutta todennäköisempi aktiviteetti se on kuin seksi jonkun baarimiehen kanssa.

Vierailija
55/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi antaa pesää jollekin luuserille? Olkoot ilman.

Vierailija
56/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas ap:lla fantasiat päällä. Ei ketään kiinnosta oletko sosiaalisessa hierarkiassa siellä huipulla. Jos kipinä syttyy, niin se syttyy. Siihen, syttyykö se, sinä voit vaikuttaa sinun omalla ulkonäöllään ja käytökselläsi. Nämä ovat päälle näkyviä asioita. Usein kuitenkin ulkonäkö on näistä tehokkaampi keino vaikuttaa lähestyttävämmältä, sillä käytöksen ja luonteen ilmenemiseen tarvitaan vuorovaikutusta. Tämähän ei sinulta yksin onnistu, ellet halua vaikuttaa epävakaalta ja puhua itsellesi. Ei tarvitse näyttää mallilta. Kunhan perushygienia on kunnossa, olet hyvillä vesillä. Jos olet jo panostanut ulkonäköösi; käyttäydy lähestyttävämmin ja hakeudu seuraan. Tällöin persoonasi tulee esille, tai ainakin paremmin, kuin silloin, jos istuisit hiljaa yksin jossain nurkassa. Jos jonkun kanssa klikkaa, se ilmenee aika nopeasti.

Vierailija
57/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran aina kun naiset valehtelevat etteivät hae baarista miestä! Kyllä te sitä mieshuomiota haette. Kun komea ja hauska mies alkaa kiinmostumaan teistä se on menoa.

Aamuyöllä ootteki niin kännissä että pimeässä kujassa teitä nussii tissit kourien takaapäin isokyrpäinen 62v spurgu! Ja te saatte elämänne orgasmit!

Miltä tuntuu, kun vanhalla spurgullakin menee sua paremmin?

Vierailija
58/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo mies.

Ei paljon kiinnosta luuserit baarissa.

Vierailija
59/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio kiinnittyy, keneen kiinnittyy. Mitä sitä väkisin pakottamaan.

Onhan se niin, mutta aika usein kuulee naisilta neuvona atm:ille, että ne on liian nirsoja ja että niiden pitää lähestyä baarissa niitä huomaamattomia seinäruusuja ja harmaavarpusia, joille voisivat kelvata jne. 

Mitä sä siitä välität, mitä joku toinen neuvoo? Kiinnostut kenestä kiinnostut, lähestyt ketä lähestyt ja käy miten käy.

Vierailija
60/68 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio kiinnittyy, keneen kiinnittyy. Mitä sitä väkisin pakottamaan.

Onhan se niin, mutta aika usein kuulee naisilta neuvona atm:ille, että ne on liian nirsoja ja että niiden pitää lähestyä baarissa niitä huomaamattomia seinäruusuja ja harmaavarpusia, joille voisivat kelvata jne. 

Oliko tämä neuvo siis alemman tason naisille? Ongelmasi on varmaan näissä neuvoissa se, että tasot ei niin kauheesti kiinnosta naisia. Mä en ainakaan koe että baarissa on yhtään mua tasokkaampaa miestä, jota en voisi lähestyä. Lähestyn ihan ketä haluan. Mutta te voitte toki pitää jotain pisteytyslistaa itsestänne ja naisista, jos se tuntuu tärkeältä.

Täyttääköhän ne niitä exeleitään baarissakin? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan