Sinä nainen, joka olet aikeissa lähteä tänään viihteelle: Kannattaa kiinnittää huomiota vaihteeksi niihin vähän vaatimattomampiin miehiin
Eikä flirttailla sille lipevälle parkettien partaveitselle, joka on aika varmasti se kuuluisa pelimies.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Millainen helmi on mies, joka käskee naisia kiinnostumaan itsestään ja on sitä mieltä, että naiset ovat väärin motiivein baarissa?
Ehkä samanlainen otus, joka kävi minun mieheni kimppuun kun katsoi meidän treffejä parin pöydän päästä. Ongelma tälle oli se, että mieheni oli hänen mielestään liian ruma pääsemään minun kanssa treffeille. Että kyllä taitaa olla näillä pojilla ongelma sama, oli tilanne mikä hyvänsä. Se nainen ei saa mennä kenenkään kanssa treffeille jos ei kerran häntä tule valkkaamaan suoraan synnytyslaitokselta. Koska kaikki yksinäiset elinvuotensahan tällainen mies laskee naisten viaksi, niin pakkohan se olisi jotenkin onnistua estämään ajoissa?
Huomio kiinnittyy, keneen kiinnittyy. Mitä sitä väkisin pakottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nauran aina kun naiset valehtelevat etteivät hae baarista miestä! Kyllä te sitä mieshuomiota haette. Kun komea ja hauska mies alkaa kiinmostumaan teistä se on menoa.
Aamuyöllä ootteki niin kännissä että pimeässä kujassa teitä nussii tissit kourien takaapäin isokyrpäinen 62v spurgu! Ja te saatte elämänne orgasmit!
Aika outoa, jos joku on kokenut tuon kuja skenaarion. Itse en ole sentään niin humalassa koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nauran aina kun naiset valehtelevat etteivät hae baarista miestä! Kyllä te sitä mieshuomiota haette. Kun komea ja hauska mies alkaa kiinmostumaan teistä se on menoa.
Aamuyöllä ootteki niin kännissä että pimeässä kujassa teitä nussii tissit kourien takaapäin isokyrpäinen 62v spurgu! Ja te saatte elämänne orgasmit!
Kyllä! Olen nussinut tuhansia timmejä tyttöjä baarireissujen jälkeen ku ovat niin kiimassa tarjoan tupakat ja sitten onkin iso parru joka reiässä! - Jorma 60v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, en aio kiinnittää huomiota kehenkään mieheen. Menen viihteelle, en iskemään miehiä.
Menet odottamaan, että miehet tulevat iskemään sinua, ne pelimiehet.
Ainahan se on kiva kun komea mies tulee iskemään.
Toki, mutta täytyy kuitenkin muistaa, että naiset kiinnostuvat miehistä niiden luonteen takia, joten ei sillä ole merkitystä, onko iskijä komea vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Olen nussinut tuhansia timmejä tyttöjä baarireissujen jälkeen ku ovat niin kiimassa tarjoan tupakat ja sitten onkin iso parru joka reiässä! - Jorma 60v!
Jonne 14 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, en aio kiinnittää huomiota kehenkään mieheen. Menen viihteelle, en iskemään miehiä.
Menet odottamaan, että miehet tulevat iskemään sinua, ne pelimiehet.
Ainahan se on kiva kun komea mies tulee iskemään.
Toki, mutta täytyy kuitenkin muistaa, että naiset kiinnostuvat miehistä niiden luonteen takia, joten ei sillä ole merkitystä, onko iskijä komea vai ei.
Molempi parempi, mutta komea mies on helpompi löytää kuin kiva.
Ai siis miksi pitäisi kiinnittää siihen huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, mutta aika usein kuulee naisilta neuvona atm:ille, että ne on liian nirsoja ja että niiden pitää lähestyä baarissa niitä huomaamattomia seinäruusuja ja harmaavarpusia, joille voisivat kelvata jne.
Huoh. Kerran tapasin yhden ruman miehen ja oli aivan kamala. Karsea luonne ja valitti mm mun merkkilaukusta.
N25
Ap, mikä ja millainen on vaatimaton mies?
Selitä?
Ei ne miehen merkkikuteet ja pärstä ole ykkösjuttuja sentäs aivan kaikille naisille ja tytöille.
Miten kummassa niin monet erilaiset miehet, niin pätkät kuin pitkät ja tavallisen näköiset suomalaiset duunarimiehet ovat yleensä tyttöystäviä ja naisystäviä saaneet?
Ja vaimon, ja lapsia ja oman asunnon. Siis normaalin suomalaisen elämän naisen kanssa?
Ja on vielä kivan näköisiä naisia saaneetkin.
Kyllä se aina on loppujen lopuksi se ihmisen persoona joka valloittaa, eikä mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te kyllä pidättyneitä ja tylsiä. Baarissa se flirttailu on se jutun suola
Niin on ja tanssiminen ja siksi se flirttaileva parkettienpartaveitsi saa huomioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen helmi on mies, joka käskee naisia kiinnostumaan itsestään ja on sitä mieltä, että naiset ovat väärin motiivein baarissa?
Ehkä samanlainen otus, joka kävi minun mieheni kimppuun kun katsoi meidän treffejä parin pöydän päästä. Ongelma tälle oli se, että mieheni oli hänen mielestään liian ruma pääsemään minun kanssa treffeille. Että kyllä taitaa olla näillä pojilla ongelma sama, oli tilanne mikä hyvänsä. Se nainen ei saa mennä kenenkään kanssa treffeille jos ei kerran häntä tule valkkaamaan suoraan synnytyslaitokselta. Koska kaikki yksinäiset elinvuotensahan tällainen mies laskee naisten viaksi, niin pakkohan se olisi jotenkin onnistua estämään ajoissa?
Kaikkia hulluja sitä onkaan liikkeellä!
Itse olin viime kesänä eräs yö mieheni kanssa kaupungilla ihan vain kävelyllä ja pysähdyimme matkan varrelta ostamaan itsellemme grilliltä ruokaa ja asetuimme kadunkulmaan odottamaan tilauksemme valmistumista. Etäämmältä minut huomasi vieras mies. Alkoi tuijottamaan minua. En kiinnittänyt häneen mitään huomiota, minusta tuijotus oli törkeää, koska olin miltei liimautunut mieheeni kiinni. Kun mies huomasi, että en kiinnittänyt häneen huomiota niin tuli lähemmäksi suoralle näköetäisyydelleni ja jatkoi tuijottamista! Menimme mieheni kanssa hakemaan ruokamme ja kävelimme tuon äijän ohi ja hän tokaisi ohimennen minulle, että "narttu" :D
Vierailija kirjoitti:
Jos menen ystävieni kanssa viihteelle niin menen heidän kanssaan pitämään hauskaa - en katselemaan miehiä. Yksin aion kotiin saapua illan päätteeksi.
Pidä kuitenkin silmät auki kun koskaan ei tiedä missä herra täydellinen tulee vastaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin, mutta aika usein kuulee naisilta neuvona atm:ille, että ne on liian nirsoja ja että niiden pitää lähestyä baarissa niitä huomaamattomia seinäruusuja ja harmaavarpusia, joille voisivat kelvata jne.
Oliko tämä neuvo siis alemman tason naisille? Ongelmasi on varmaan näissä neuvoissa se, että tasot ei niin kauheesti kiinnosta naisia. Mä en ainakaan koe että baarissa on yhtään mua tasokkaampaa miestä, jota en voisi lähestyä. Lähestyn ihan ketä haluan. Mutta te voitte toki pitää jotain pisteytyslistaa itsestänne ja naisista, jos se tuntuu tärkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia hulluja sitä onkaan liikkeellä!
Itse olin viime kesänä eräs yö mieheni kanssa kaupungilla ihan vain kävelyllä ja pysähdyimme matkan varrelta ostamaan itsellemme grilliltä ruokaa ja asetuimme kadunkulmaan odottamaan tilauksemme valmistumista. Etäämmältä minut huomasi vieras mies. Alkoi tuijottamaan minua. En kiinnittänyt häneen mitään huomiota, minusta tuijotus oli törkeää, koska olin miltei liimautunut mieheeni kiinni. Kun mies huomasi, että en kiinnittänyt häneen huomiota niin tuli lähemmäksi suoralle näköetäisyydelleni ja jatkoi tuijottamista! Menimme mieheni kanssa hakemaan ruokamme ja kävelimme tuon äijän ohi ja hän tokaisi ohimennen minulle, että "narttu" :D
Taisit tavata livenä jonkun AV in ce leistämme.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan huutelet. Naiset eivät voi hormoneilleen mitään. Joten kun se pelimies iskee silmää, nainen on mennyttä, halusi sitä tai ei. Eihän se reilua ole, mutta sellaiseksi evoluutio on hameväen tehnyt.
Joo, kyllä se näin juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Humala on siitä erikoinen juttu että naisen alapää menee aika turraksi eli ei orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis miksi pitäisi kiinnittää siihen huomiota?
Että se saisi pesää, tietenkin.
En kyllä käy samoissa paikoissa kuin kuuskymppiset. Riski on aika pieni.