Suvaitsevainen rehellisesti missä asut?
Kommentit (167)
Ei tainnut mennä asuinpaikkajakauma ihan niin kuin ap olisi toivonut. Et päässyt lällättelemään.
Eirassa ylevässä jugend-talossa, täällä meitä asuu todella hienoa väkeä. Aatelissukua löytyy, akateemisesti koulutettuja suomalaisia ja suomenruotsalaisia. Olen niin tyytyväinen.
Mä olin tosi suvaitsevainen kun asuin Helsingin Töölössä kukkahattutätien kanssa. Nyt muutin Vöyrinkaupunkiin Vaasaan (paljon opiskelijoita ja mamuja), ja suvaitsevaisuus katosi kyllä saman tien...
.
Harmittaa tosi paljon, luulin oikeasti olevani melko ok, mutta se sisäinen rasistini löysi kyllä heti itsensä muuton jälkeen:/.
Helsinki, Pukinmäki. Paljon maahanmuuttajia, erityisesti somaleja, mutta eipä ole häiriötä. Meidänkin talossa asuu jokunen perhe, ihan mukavia naapureita ovat. Leikkikavereita riittää meidän lapsilla tässä pihapiirissä.
Naantalin reunalla. Lyhytaikainen vastaanottokeskus ei aiheuttanut kummempia ongelmia. Lapsena naapurissa oli kehitysvammalaitos (senaikainen suhtautuminen oli nykyajan mamuttelutasoa) ja kaverini perhe oli kaksikulttuurinen.
Tietenkin tiedän ja tunnen eri taustoista tulevia ihmisiä muutenkin.
Kajaani, Huuhkajanvaara. Tää on siis täkäläinen Itäkeskus/Varissuo/Hervanta/Petonen eli täynnä mamuja, narkkeja ja hourupäitä. :D Mutta hyvin täällä suvakkinakin pärjää. :)
Suosittelen kyllä näitä Eiran jugend-taloja kaikille. Tosin kaikilla tietty ei näihin varaa ole. Mutta voitta päästä asumaan vaikka aatelissukuisen kanssa samaan taloon.
Vaasa, Aaltopuisto