Suvaitsevainen rehellisesti missä asut?
Kommentit (167)
Helsinki, Kallio täälläkin :-)
Kun täällä näkyy olevan näin monta suvakki-av-mammaa Kalliosta, niin pitäisikö kokoontua Karhupuistoon? Minut tunnistaa kukkahatusta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:15"]Asuin Espoon Keskuksessa jossa ei ollut suvakkeja ollenkaan mutta kaikki kerrostalot, koulut ja päiväkodit täynnä maahanmuuttajia. Espoon suvakit ja kaikki päättäjät (Soini mukaan lukien) asuvat Etelä Espoossa.
Itse en lukeudu suvakkeihin enkä ole myöskään ulkomaalaisia vastaankaan.
[/quote]Minä asun Espoon keskuksen alueella ja olen palsta-asteikolla varmasti suvakki. Olen asunut myös Itä-Hgissä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:19"]Tämä olla joku kirkonumi...? joku evtsog :-) minä oppi jo vähä suomi ja mun iPad kirjotta :-) ihana ma, kaunis nainen, paljo raha. minä kannata tänne tulo, suku tule myös myöhemi :-)
[/quote]
Persu on niin helvetin hauska ja NOKKELA, kun on ottanut pari huikkaa perjantaipullostaan.
[/quote]
Persu...? Minä ei ymmärrä. Aa, kaveri sano sinä haukku minu asshole?! Kohta minä tule ja sinä saa turpaa. Ja minä rakasta sinu naine!! Vai persu, sinä ole itse persu!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:10"]En usko, että te hervantalaiset oikeesti olette suvaitsevaisia! Kadulal kun kävelee, niin 90 prosenttia väestä on huivipäitä! Lisäksi ovat kovin röyhkeitä. [/quote] Mä kysyin kerran rasistilta että millä lailla ne mamut on röyhkeitä ja kävi ilmi että puhuvat kovaäänisesti, heiluttelevat käsiään ja niillä on ärsyttävät lippalakit:D.
[/quote]
Jaa. Mun mielestä ovat ärsyttäviä koska etuilevat jonossa, huutelevat perään ja ahdistelevat nuoria naisia julkisissa kulkuvälineissä.
t."rasisti"
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:19"]Tämä olla joku kirkonumi...? joku evtsog :-) minä oppi jo vähä suomi ja mun iPad kirjotta :-) ihana ma, kaunis nainen, paljo raha. minä kannata tänne tulo, suku tule myös myöhemi :-)
[/quote]
Persu on niin helvetin hauska ja NOKKELA, kun on ottanut pari huikkaa perjantaipullostaan.
[/quote]
Persu...? Minä ei ymmärrä. Aa, kaveri sano sinä haukku minu asshole?! Kohta minä tule ja sinä saa turpaa. Ja minä rakasta sinu naine!! Vai persu, sinä ole itse persu!
[/quote]
Älä jaksais. Sua ei pidetty hauskana tai nokkelana.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:16"]Turku, Halinen. Ei mene ihan yksiin sen teorian kanssa, että suvakit ovat vain hyviltä alueilta huutelevia kukkahattuja.
[/quote]
Halinen täälläkin! Koskaan ei ole mamuista ollut ongelmaa vaikka niitä täällä paljon onkin.
Länsi-Helsinki, olen töissä koulussa jossa on yli puolet lapsista maahanmuuttajataustaisia.
Oulussa, yhden pisulaisen naapurissa :)
Espoon Leppävaara. Lasteni koululuokilla n. 1/3 on maahanmuuttajataustaisia, eli monikulttuurisuus on arkipäivää. Monikulttuurisessa ympäristössä kasvaminen on hyödyksi lapsilleni. En ymmärrä rasistisia ihmisiä ollenkaan.
Turku, Runosmäki. Eli toinen Turun pahamaineisesta lähiöistä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:19"]Tämä olla joku kirkonumi...? joku evtsog :-) minä oppi jo vähä suomi ja mun iPad kirjotta :-) ihana ma, kaunis nainen, paljo raha. minä kannata tänne tulo, suku tule myös myöhemi :-)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä jaksais. Sua ei pidetty hauskana tai nokkelana.
[/quote]
Kyllä täällä ainakin pidettiin ;-D mutta antaa olla. Jatkakaa.
Olen itse mamu kaupungissa, josta 60% maahanmuuttajia. Asuinalue tunnettu homokaduista ja -baareistaan. Toronto <3