Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas. Nyt olen itkupilli, kun en enää antanut kävellä päältäni

Vierailija
19.03.2022 |

Siis... Eräs ihminen lähipiirissä on käyttäytynyt jo pidemmän aikaa törkeästi minua kohtaan. Olen välillä vain antanut olla ja välillä antanut anteeksi kun olen anteeksipyynnön saanut. Olen pistänyt sen piikkiin, ettei ole helppoa hänelläkään ja ehkä se tästä. Olen antanut useammankin mahdollisuuden korjata käytöstään.

Nyt hänen viimeisen tempauksensa jälkeen sain tarpeekseni. Hän selvästi kiusaa minua tahallaan. Kehtasi vielä pyytää apua ja esittää, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Edes anteeksi ei ole pyytänyt.

Nyt sitten saan kuulla olevani herkkis, nössö, säälittävä itkupilli, diiva ja mitä vielä sen vuoksi, että pistin stopin hommalle. Tämä ihminen on taitava manipuloimaan ja esittämään uhria, kääntämään ihmisiä omalle puolelleen. Voin siis olla varma, että tulen saamaan tuon saman leiman monen muunkin silmissä, kunhan tämä henkilö ehtii minusta tarpeeksi juoruta.

Olen yleensä todella huono pitämään puoliani ja annan helposti uuden mahdollisuuden, monesti useammankin. En osaa olla pitkävihainen ja inhoan riitelyä ja draamaa. Monesti minulle on lähimmäiset sanoneet, että olen liian kiltti ja siedän liian paljon. Harjoittelen vasta pitämään puoliani ja asettamaan rajat sille, mitä tarvitsee sietää ja mitä ei. Ehkä tässä on hyvä alku sille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?

Anna olla.

Miksi pitäisi jauhaa?

Heh! kuulut selvästi v-maisiin hyväksi käyttäjiin.

Itse jauhat omia asioitas mutta muille salli samaa. Oisit pitänyt ketjun kiini va v###uilemaanko vain tulit?

Vierailija
22/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta ei ole asema, vaan suunta. Voit käyttää omaa valtaasi hyvään tai pahaan,

mutta ketään et saa päästää käyttämään valtaansa sinuun ilman suostumustasi.

Ota viisaudesta koppi, jos haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So?

Anna olla.

Miksi pitäisi jauhaa?

Miksi pitäisi antaa toisen olettaa, että on ok kohdella toista huonosti? Miksi pitäisi antaa itseään kohdella p*skasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi