Onko naisten mielestä oikeasti ihan ok ajatus se, että kumppanin puhelimen sisältöä pitää olla halutessaan oikeus katsoa milloin vain?
Tuossa toisessa viestiketjussa naiset tuntuivat kovasti allekirjoittavan sen näkemyksen perään, että kumppanin puhelinta pitää olla halutessaan oikeus katsoa. Se on kuulemma luottamuksen osoitus. Ihan oikeastiko naiset näin ajattelevat?
Minä en ainakaan haluaisi näyttää omalle naiselle kaverieni kanssa vaihtamia viestejä jo senkään takia, ettei niistä tule väärinkäsityksiä jos siellä on esim jotain miesten keskistä huumoria joita naiset ei välttämättä ymmärrä. En myöskään todellakaan haluaisi ruveta selaamaan naiseni puhelinta. Sehän on jumalauta hänen, ei minun!
Kommentit (159)
No ei todellakaan ole. Itselläni ex-mies kyttäsi puhelinta. Saatanan kyylä. Ja sattuneesta syystä onkin entinen.
Vierailija kirjoitti:
"jos siellä on esim jotain miesten keskistä huumoria joita naiset ei välttämättä ymmärrä. "
Mitähän nämä mahtaa olla? Jotain naisia alentavia juttuja oletettavasti, koska niitä naiset ei ymmärrä hyvällä eikä todellakaan tarvitsekaan.
Niinpä. Joku Axl Smithin rinki?
Vierailija kirjoitti:
Naiset nettipettävät useammin kuin miehet. Jos nainen ei suostu antamaan puhelinta, niin se on varma merkki siitä, että nainen keskustelee netissä miesten kanssa herutuskuvien kommenteissa. M24
Minä varjelin puhelintani, kun oli suunnitteilla traktorin ostaminen miehelleni.
Minun kohdallani se oli mies, joka urkki puhelintani ja viestejäni.
Yli 30 vuotta yhdessä eikä ole ollut minkäänlaista ajatustakaan tutkia toisen puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"jos siellä on esim jotain miesten keskistä huumoria joita naiset ei välttämättä ymmärrä. "
Mitähän nämä mahtaa olla? Jotain naisia alentavia juttuja oletettavasti, koska niitä naiset ei ymmärrä hyvällä eikä todellakaan tarvitsekaan.
Niinpä. Joku Axl Smithin rinki?
Yleensä jotain tuon suuntaista.
Meillä ei ole mitään salattavaa kummallakaan, joten ihan vapaasti saa kummatkin katsoa toisen puhelinta. Ja vaikka ei viestejä mitenkään erikseen käydä tutkimassakaan, niin kyllähän sitä muutenkin väkisinkin näkee välillä mitä toinen kirjoittaa, kun vaikka makoilee kainalossa sohvalla ja kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään salattavaa kummallakaan, joten ihan vapaasti saa kummatkin katsoa toisen puhelinta. Ja vaikka ei viestejä mitenkään erikseen käydä tutkimassakaan, niin kyllähän sitä muutenkin väkisinkin näkee välillä mitä toinen kirjoittaa, kun vaikka makoilee kainalossa sohvalla ja kirjoittaa.
Aika normia tuo. Ihmettelen täällä raivoa ja vihaa täynnä olevia salaajia. Mistä se viha kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normia tuo. Ihmettelen täällä raivoa ja vihaa täynnä olevia salaajia. Mistä se viha kumpuaa?
Tahallaan myös halutaan ymmärtää väärin ja suuttua, huomasin omakela-tunnuksia koskevassa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät, että puoliso keksii pyytää puhelimen nähtäväksi ja pitäisi paniikissa poistaa kaikki asiattomuudet, flirttailut ja tallennetut tissikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikki Suomen ja maailman naiset on varmaan tätä mieltä. Hohhoijaa. Pahimpia puhelimen kyttääjiä ovat sairaalloisen mustasukkaiset tyypit jotka useimmiten ovat miehiä.
Minun kohdalla ainakin näin. Ei mitään omaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen puhelinta pääsee katsomaan? Puhelimessahan on avauskoodi, ei kai kukaan sitä toiselle kerro!
Kyllä vain. Se on pakko ollut kertoa.
Mieheni totesi minulle kerran, että minä varmaan enemmin hajottaisin puhelimeni kuin antaisin sen hänelle katseltavaksi. No, ehkä tuossa on hitunen liioittelua, mutta se on kyllä totta, että puhelintani tai tietokonettani ei tarvitse tulla tonkimaan. Eikä minulla myöskään ole mitään tarvetta päästä selaamaan miehen puhelinta, tablettia tai kannettavaa. Jos tämä olisi jokin ongelma puolin ja toisin, niin se olisi vain sen merkki, että emme sovi toisillemme.
Voi mistä kaikesta mies onkaan jäänyt kiinni, kun olen joskus hänen puhelimensa ratsannut. Yök. :(
Edelleen häntä katselen lasten ja taloudellisen tilanteen takia, mutta aina nuo asiat painaa mielessä.
Voi plääh taas.
Joidenkin naisten mielestä tuo on ok. Toisten naisten mielestä ei. Joidenkin miesten mielestä tuo on ok, toisten miesten ei.
Ne parisuhteen SÄÄNNÖT päätetään yhdessä parisuhteen alussa. Se, mitä mieltä muut ovat parisuhteen ulkopuolella - sillä ei ole mitään väliä tai merkitystä.
Jos et halua, että puhelintasi katsotaan, niin älä seurustele sellaisen naisen kanssa joka puhelintasi haluaa katsoa.
Naisten mielestä heillä on oikeus tutkia miehen kännykän sisältöä, mutta jos mies tekee saman naiselle niin se on heti merkki siitä, että mies ei luota naiseen ja naisen pitää jättää mies.
En todellakaan. Mieheni taas ei ole tyytyväinen tähän mielipiteeseen.
Mielestäni ihmisellä pitää olla jokin yksityisyys. Ei kaikkea pidä jakaa puolison kanssa.