Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten mielestä oikeasti ihan ok ajatus se, että kumppanin puhelimen sisältöä pitää olla halutessaan oikeus katsoa milloin vain?

Vierailija
19.03.2022 |

Tuossa toisessa viestiketjussa naiset tuntuivat kovasti allekirjoittavan sen näkemyksen perään, että kumppanin puhelinta pitää olla halutessaan oikeus katsoa. Se on kuulemma luottamuksen osoitus. Ihan oikeastiko naiset näin ajattelevat?
Minä en ainakaan haluaisi näyttää omalle naiselle kaverieni kanssa vaihtamia viestejä jo senkään takia, ettei niistä tule väärinkäsityksiä jos siellä on esim jotain miesten keskistä huumoria joita naiset ei välttämättä ymmärrä. En myöskään todellakaan haluaisi ruveta selaamaan naiseni puhelinta. Sehän on jumalauta hänen, ei minun!

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

nainen

Vierailija
22/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla valmis näyttämään puhelimensa. Mies saa myös tutkia omani halutessaan. En nyt jaksaisi säännöllisin väliajoin tarkistelemaan. Mutta jos ei suostu lainkaan näyttämään, on oltava jotain salattavaa. Sekö sitten on pienempi paha kuin puhelimen näyttäminen?

Mustasukkaisuus on rumaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä outo yleinen mielipide, että ei saa näyttää puolisolleen puhelinta. Mammat täällä hehkuttaa joka päivä kuinka ovat sielunkumppaninsa kanssa ja elämä on satukirjasta eikä olla sekuntiakaan toisesta erossa Mutta kun tulee puheeksi tällainen oikein elämän asia, ollaan sitä mieltä, että en minä hyvänen aika sentään voisi tietää mieheni asioita eikä mies saa tietää minun "salaisuuksiani". Hyvällä luottamuspohjalla se satutarinasuhde :D Meillä saa katsoa puhelinta. Ja saa myös mennä oman tahdon mukaan. En kyttää miehen baarireissuja tms. enkä pidä häntä talutusnuorassa. Ei se puhelin ole mikään päiväkirja.

Nimenomaan siksi sitä puhelinta ei tarvitse mennä tutkimaan, kun toiseen voi luottaa. En keksi yhtään syytä, miksi menisin puolisoni puhelimelle. En ainuttakaan. Ainoastaan siinä tapauksessa, että omaa puhelinta ei ole saatavilla ja pitäisi soittaa hätänumeroon. Muuten käytän omaa puhelintani. Kyse ei ole salaisuuksien säilyttämisestä, vaan siitä että puhelimessa on kaikkien ystävienikin asioita. Ne eivät kuulu kenellekään. Ja miksi puolison pitäisi puhelinta tutkia?

Vierailija
24/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin juoruilu kulttuurin kanssa yhteen tää puhelinten nuuskiminen ja yleinen jurous sekä kyttäys kulttuuri. Jotenkin voin kuvitella suominaisen kyttäömässä ja nuuskimassa muiden henk koht asioita puhelimista....

Vierailija
25/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Vain silloin jos epäilee 100% että mies on pelimies, kiltin puhelinta on ihan turha katsoa. Mutta silloin pitäisi kai lähteä, jos toinen vaan pelaa, siinä ei puhelimella enää tee mitään.

Vierailija
26/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nettipettävät useammin kuin miehet. Jos nainen ei suostu antamaan puhelinta, niin se on varma merkki siitä, että nainen keskustelee netissä miesten kanssa herutuskuvien kommenteissa. M24

Alapeukuista päätellen se on eri asia.

Vierailija
27/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käytössä on vain työnantajan puhelin, jota missään olosuhteissa ei saa antaa toiselle käyttöön. Tosin jos vaimoni olisi niin mustasukkainen, että haluaisi puhelimeni tutkia, niin lukot vaihtuisi kotona. Onneksi ei ole, mulla on hyvä vaimo.

Vierailija
28/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla valmis näyttämään puhelimensa. Mies saa myös tutkia omani halutessaan. En nyt jaksaisi säännöllisin väliajoin tarkistelemaan. Mutta jos ei suostu lainkaan näyttämään, on oltava jotain salattavaa. Sekö sitten on pienempi paha kuin puhelimen näyttäminen?

Huh kun olet raskas ihminen ja kirjoitat ihan pas kaa. Olet niellyt mustasukkaisen ja kontrollihaluisen puolison argumentin kokonaan.

Kyllä raskaita ihmisiä on ne tuhannet ha tuhannet pettäjät, jotka nykyaikana elävät kuin toisessa maailmassaan kaiken netti/somesäätöjensä kanssa!

Nehän juuri pettävät, repivät ja hajottavat parisuhteitaan,perheitä, sukuja, työpaikkoja… kaikella itselleen oikeutetulla salailulla ja vedättämisellä!

Narsistisen raskaita persoonia.

Kun elää rehellisesti ja puolisoaan kunnioittaen, ei tarvitse edes puhelintaan/ läppäriään salailla ja peitellä. Niin tekevät pettäjät!

Vierailija
29/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omassa tuttavapiirissä ainakaan ole naisia, joiden mielestä olisi ok tutkia toisen puhelinta. Ihan jo kunnioituksesta esim. ystäviä kohtaan, joiden asiat eivät kuulu puolisolle.

Vierailija
30/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on rumaa

Salailu ja petos, se vasta rumaa on! Voi viedä hengen toiselta ihmiseltä.

Vierailija
31/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla avoimuutta, puhelin ja netti molempien katsottavissa.

Tässäkin ketjussa nämä salailevat pettäjät ovat niitä joiden petokset paljastuisivat heti, siksi vinkuvat ettei missään tapauksessa apuaaa😱

Vierailija
32/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä tutkia miehen puhelinta. Mutta jos epäilisin jotain, tutkisin. Enkä lupia kyselisi. 

Vierailija
33/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kun olet raskas ihminen ja kirjoitat ihan pas kaa. Olet niellyt mustasukkaisen ja kontrollihaluisen puolison argumentin kokonaan.

Kyllä raskaita ihmisiä on ne tuhannet ha tuhannet pettäjät, jotka nykyaikana elävät kuin toisessa maailmassaan kaiken netti/somesäätöjensä kanssa!

Nehän juuri pettävät, repivät ja hajottavat parisuhteitaan,perheitä, sukuja, työpaikkoja… kaikella itselleen oikeutetulla salailulla ja vedättämisellä!

Narsistisen raskaita persoonia.

Kun elää rehellisesti ja puolisoaan kunnioittaen, ei tarvitse edes puhelintaan/ läppäriään salailla ja peitellä. Niin tekevät pettäjät!

Minä en ole ikinä pettänyt mutta en myöskään halua kenenkään tutkivan puhelintani. Minulla on oikeus yksityisyyteen, ja niin on kaikilla muillakin.

Vierailija
34/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi. Vain silloin jos epäilee 100% että mies on pelimies, kiltin puhelinta on ihan turha katsoa. Mutta silloin pitäisi kai lähteä, jos toinen vaan pelaa, siinä ei puhelimella enää tee mitään.

Hah hah, näitä ”kiltti-isukkeja” käräyttäneenä en uskoisi sinisilmäisenä. Pahimpia ovat olleet juurikin nämä tyynessä vedessä kutevat perheen isit, jotka pokkaa värähtämättä duunaavat muijia minkä kerkeävät!

- se eräs jota isit ovat yrittäneet seksiin työpaikassa-

Vierailija
35/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus estää urkkimisen: luuri auki, läppäri myös! Ja varmasti tutkin, sanokoon mitä haluaa. Jos salasanoja on, ovat vain hidasteita. Keinoja löytyy😉

Vierailija
36/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä outo yleinen mielipide, että ei saa näyttää puolisolleen puhelinta. Mammat täällä hehkuttaa joka päivä kuinka ovat sielunkumppaninsa kanssa ja elämä on satukirjasta eikä olla sekuntiakaan toisesta erossa Mutta kun tulee puheeksi tällainen oikein elämän asia, ollaan sitä mieltä, että en minä hyvänen aika sentään voisi tietää mieheni asioita eikä mies saa tietää minun "salaisuuksiani". Hyvällä luottamuspohjalla se satutarinasuhde :D Meillä saa katsoa puhelinta. Ja saa myös mennä oman tahdon mukaan. En kyttää miehen baarireissuja tms. enkä pidä häntä talutusnuorassa. Ei se puhelin ole mikään päiväkirja.

Niin... siellä puhelimessa saattaa olla viestejä ystäviltä tai sukulaisilta, jotka kertovat arkoja henk.koht. asioita, jotka eivät ole tarkoitettu kumppanin luettavaksi. Jos luottamuksen säilyttäminen kumppaniin vaatii kaikkien muiden luottamuksen rikkomista, mustasukkainen kumppani saa lähteä. On ne pettämiset ihmiskunnan historiassa paljastuneet ennen älypuhelinaikaakin, eli ei vaadi puhelimen ratsaamista. 

Vierailija
37/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset salasanat ym. Rehellisyys, avoimuus ja kunnioitus toista kohtaan, ei tarvi elää säätämisen varjossa.

Vierailija
38/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... siellä puhelimessa saattaa olla viestejä ystäviltä tai sukulaisilta, jotka kertovat arkoja henk.koht. asioita, jotka eivät ole tarkoitettu kumppanin luettavaksi. Jos luottamuksen säilyttäminen kumppaniin vaatii kaikkien muiden luottamuksen rikkomista, mustasukkainen kumppani saa lähteä. On ne pettämiset ihmiskunnan historiassa paljastuneet ennen älypuhelinaikaakin, eli ei vaadi puhelimen ratsaamista. 

Ja paljastuvat digiaikana paljon helpommin. On muitakin välineitä selvittää pettäjä kuin puhelin…

Vierailija
39/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta minulla on myös yksityisyys, johon liittyviä asioita en jaa kenenkään kanssa. Puhelimen ja tietokoneen sisältö kuuluvat tähän.

En ole koskaan pettänyt ketään. Jos kumppani haluaa tutkia puhelimeni, ongelma ei ole minun puhelimeni sisältö, vaan kumppanin sairaalloinen mustasukkaisuus. Ja sitä ei ratkaista puhelintani tonkimalla. Jos taas itse alan epäillä kumppanin luotettavuutta, se pitää selvittää muilla tavoin. Ylipäänsä en näe järkeä edes olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa alkaa tulla tunne, että en pysty luottamaan häneen. Yleensä se tunne on oikeassa.

Terveessä parisuhteessa ei tarvitse olla toisen traumojen kaatopaikkana. Ja toisaalta epäluotettavan ihmisen kanssa ei voi olla tervettä parisuhdetta.

Vierailija
40/159 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on rumaa

Eikä pelkästään rumaa, vaan se voi olla myös hyvin vaarallista.