Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:00"]
Taru, kaksi eri Karoliinaa, Henna, en muista muiden nimiä enää.
[/quote]
Karo ja Henna täälläkin! Myös ystävieni miehet pettäneet samannimisten kanssa. Karo ja Henna onkin oikein huoranimiä mun lähipiirin otoksen perusteella :D
Odotan jännittyneenä oman nimeni ilmestymistä tänne. :'D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:48"]
En voi laittaa nimeä tähän, kun oksettaa, jos näen sen irjoitettuna. Oksettaa nimen ajatteleminenkin ja pahinta on, että minulle on tulossa saman niminen hoitolapsi. Nyt kysytään todellakin ammatillisuutta. Eihän se tuon lapsen vika ole, että hänellä on nimi, joka saa minut voimaan pahoin.
[/quote]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä tuosta idiootista, joka kyselee lääkityksestä.
Pettäminen on traumaattinen, kokonaisvaltainen kokemus joka jättää jäljet mielen lisäksi ruumiiseen. Itseänikin oksettaa sen naisen nimi vieläkin, kun joku esittelee itsensä ja on se etunimi, voin pahoin ja koko kehoon valahtaa hiki, pyörryttää. En voi myöskään käyttää L'anza-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, sillä sellaisia tuo nainen käytti ja unohti ne miehen kylppäriin. Jos näen jossain noita tuotteita, alkaa pahoinvointi myös. Kerran sain joululahjaksi ko. merkin shampoon ja hoitoaineen. Piti kiikuttaa ne heti käärepapereineen taloyhtiön roskikseen ja pestä kädet.
Muuten sitä voi olla normaali ja terve, mutta jotkut asiat laukaisevat kokemuksen. Huolestuttavampaa olisi, ellei pettäminen jättäisi mitään jälkiä ihmiseen.
[/quote]
Kyllä, pettäminen voi jättää jälkiä ihmiseen ja useimmiten jättääkin. Kuitenkin kuvailemasi käytös/reaktio ei ole normaalia enää. Suosittelen sinuakin hakemaan apua. Enkä sano tätä todellakaan vittuillakseni, vaan ihan omaksi parhaaksesi!
- se itsekin petetyksi tullut, jota haukuit idiootiksi (en muista numeroani)
[/quote]Sinä et voi muiden puolesta päättää, mikä on normaalia ja mikä ei. Jokainen ihminen ja tilanne on omanlaisensa.
Kannattaa myös hieman suitsia tuota innokkuutta toivotella avun hakemista - eiköhän jokainen traumaattisesti petetyksi tullut joudukin hakemaan apua. Älä viitsi jatkaa pätemistä - siitä éi ainakaan ole apua kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:11"]
En voi laittaa nimeä tähän, kun oksettaa, jos näen sen irjoitettuna. Oksettaa nimen ajatteleminenkin ja pahinta on, että minulle on tulossa saman niminen hoitolapsi. Nyt kysytään todellakin ammatillisuutta. Eihän se tuon lapsen vika ole, että hänellä on nimi, joka saa minut voimaan pahoin.
[/quote]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä tuosta idiootista, joka kyselee lääkityksestä.
Pettäminen on traumaattinen, kokonaisvaltainen kokemus joka jättää jäljet mielen lisäksi ruumiiseen. Itseänikin oksettaa sen naisen nimi vieläkin, kun joku esittelee itsensä ja on se etunimi, voin pahoin ja koko kehoon valahtaa hiki, pyörryttää. En voi myöskään käyttää L'anza-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, sillä sellaisia tuo nainen käytti ja unohti ne miehen kylppäriin. Jos näen jossain noita tuotteita, alkaa pahoinvointi myös. Kerran sain joululahjaksi ko. merkin shampoon ja hoitoaineen. Piti kiikuttaa ne heti käärepapereineen taloyhtiön roskikseen ja pestä kädet.
Muuten sitä voi olla normaali ja terve, mutta jotkut asiat laukaisevat kokemuksen. Huolestuttavampaa olisi, ellei pettäminen jättäisi mitään jälkiä ihmiseen.
[/quote]
Kyllä, pettäminen voi jättää jälkiä ihmiseen ja useimmiten jättääkin. Kuitenkin kuvailemasi käytös/reaktio ei ole normaalia enää. Suosittelen sinuakin hakemaan apua. Enkä sano tätä todellakaan vittuillakseni, vaan ihan omaksi parhaaksesi!
[/quote]Sinä et voi muiden puolesta päättää, mikä on normaalia ja mikä ei. Jokainen ihminen ja tilanne on omanlaisensa.
Kannattaa myös hieman suitsia tuota innokkuutta toivotella avun hakemista - eiköhän jokainen traumaattisesti petetyksi tullut joudukin hakemaan apua. Älä viitsi jatkaa pätemistä - siitä éi ainakaan ole apua kenellekään.
[/quote]
En minä mitään muiden puolesta päätä, vaan ihan rehellisesti sanon, missä noin objektiivisesti katsoen menee normaalin ja epänormaalin raja. Se kun saattaa itsellä siinä tilanteessa hämärtyä. Niin aikoinaan mullakin, vaikka työni puolesta olin tavannut petettyjä naisia yli vuosikymmenen ajan. Kehoitus hakeutua hoitoon silloin kun se on tarpeen, on lähimmäisenrakkautta, ei vittuilua. Päinvastoin kuten esimerkiksi idiootiksi nimittely. Ja se uhmakas asenne "minähän en ainakaan mitään apua tarttee!!" vahingoittaa lähinnä vaan itseä. Kuten katkeruuskin.
NIin. IHmisethän selviävät suuristakin kärsimyksistä. Paljon suuremmistakin kuin pettäminen. Jos vuodesta toiseen oksentaa nimen kuullessaan, kysymys on kyllä jostain häiriöstä. Johon se nimen omistaja on syytön. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Tarkoitus on päästä myös eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:08"]
Odotan jännittyneenä oman nimeni ilmestymistä tänne. :'D
[/quote]
Ja kun ei ilmesty niin kirjoitat sen itse. :D
Miksi te niitä toisia naisia syyttelette ja inhoatte? Ainoa paskiainen on se pettänyt kumppaninne.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
En minä mitään muiden puolesta päätä, vaan ihan rehellisesti sanon, missä noin objektiivisesti katsoen menee normaalin ja epänormaalin raja. Se kun saattaa itsellä siinä tilanteessa hämärtyä. Niin aikoinaan mullakin, vaikka työni puolesta olin tavannut petettyjä naisia yli vuosikymmenen ajan. Kehoitus hakeutua hoitoon silloin kun se on tarpeen, on lähimmäisenrakkautta, ei vittuilua. Päinvastoin kuten esimerkiksi idiootiksi nimittely. Ja se uhmakas asenne "minähän en ainakaan mitään apua tarttee!!" vahingoittaa lähinnä vaan itseä. Kuten katkeruuskin.
[/quote]Ei ole mitään objektiivista rajaa.
Olin tullut petetyksi aiemminkin, silloin pettäjä oli aviomieheni ja lasteni isä. Ei tullut tuollaisia reaktioita, vaikka kova pala se olikin. Erosimme. Mutta myöhemmin tapasin toisenlaisen miehen... Kuten sanoin, jokainen ihminen ja tilanne on erilainen. Et ole elänyt minun tilannettani, joten et voi tietää. Olen aika vahva ihminen ja selviytynyt ihan tervejärkisenä väkivallasta ja syövästä. Ei niistä ole pelkoja tullut.
En myöskään ole sanonut, etten minä tai joku muu tarvitse apua. Jokainen ihminen tarvitsee sitä joskus. Mutta sinun asiasi ei ole etädiagnosoida ketään eikä kirjoitella hoitoonlähetteitä - tuntematta taustoja. Toivon, että keskustelu voi päättyä tähän - ei kuulu enää ketjun aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:40"]
Huora
[/quote]sulla taitaa olla vähän tunteet pinnassa vielä?
Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan.
En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa.
Jestas, mähän tunnen kaikki nää naiset.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:30"]
Miksi te niitä toisia naisia syyttelette ja inhoatte? Ainoa paskiainen on se pettänyt kumppaninne.
[/quote]
Totta! Kirjoittakaa mieluummin sen pettäneen miehen nimi kokonaisuudessaan ja kertokaa mitä harmia hänen temppunsa aiheutti. Oliko lapsia, olitteko naimisissa, missä petti ja miksi jne...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:48"]
[/quote]
Ei ole normaalia eikä tervettä. Terapeutille mars!