Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
En laita näiden naisten nimiä tähän, yhdellä on tosi erikoinen nimi. Ei ole naisparkojen vika, että liero sai lirkuteltua heidät suhteeseen. Nämä naiset ovat kärsineet yhtä lailla, luonnevikaisen ihmisen seurasta joutuu aina maksamaan kalliin hinnan. Joten tsemppiä Keski-Suomeen ja paskavaroitus Pirkanmaalle! (Tyyppi lähti karkuun kun maa alkoi polttaa Jyväskylän seudulla liikaa.)
Mä voin kertoa niiden vaimojen ja tyttöystävän nimet joiden mies heitä minun kanssani petti: Laura, Sanni ja Suvi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:39"]Jessica
[/quote]
Oliko wt?
En voi laittaa nimeä tähän, kun oksettaa, jos näen sen irjoitettuna. Oksettaa nimen ajatteleminenkin ja pahinta on, että minulle on tulossa saman niminen hoitolapsi. Nyt kysytään todellakin ammatillisuutta. Eihän se tuon lapsen vika ole, että hänellä on nimi, joka saa minut voimaan pahoin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:48"]
En voi laittaa nimeä tähän, kun oksettaa, jos näen sen irjoitettuna. Oksettaa nimen ajatteleminenkin ja pahinta on, että minulle on tulossa saman niminen hoitolapsi. Nyt kysytään todellakin ammatillisuutta. Eihän se tuon lapsen vika ole, että hänellä on nimi, joka saa minut voimaan pahoin.
[/quote]
Onko sulla lääkitys kunnossa?
Ei pahalla ja otan otan miehesi petturuudesta, mutta ei tosiaankaan ole normaalia reagoida noin vahvasti johonkin nimeen. Hae apua :/
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:50"]
[/quote]
Onko sulla lääkitys kunnossa?
Ei pahalla ja otan otan miehesi petturuudesta, mutta ei tosiaankaan ole normaalia reagoida noin vahvasti johonkin nimeen. Hae apua :/
[/quote]
otan otan = otan OSAA, sori typo
Jennin kanssa petti enkä pääse siitä millään yli.
[/quote]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä tuosta idiootista, joka kyselee lääkityksestä.
Pettäminen on traumaattinen, kokonaisvaltainen kokemus joka jättää jäljet mielen lisäksi ruumiiseen. Itseänikin oksettaa sen naisen nimi vieläkin, kun joku esittelee itsensä ja on se etunimi, voin pahoin ja koko kehoon valahtaa hiki, pyörryttää. En voi myöskään käyttää L'anza-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, sillä sellaisia tuo nainen käytti ja unohti ne miehen kylppäriin. Jos näen jossain noita tuotteita, alkaa pahoinvointi myös. Kerran sain joululahjaksi ko. merkin shampoon ja hoitoaineen. Piti kiikuttaa ne heti käärepapereineen taloyhtiön roskikseen ja pestä kädet.
Muuten sitä voi olla normaali ja terve, mutta jotkut asiat laukaisevat kokemuksen. Huolestuttavampaa olisi, ellei pettäminen jättäisi mitään jälkiä ihmiseen.
Emma, nuori nainen Helsingistä..
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:23"]
Sari. Varotin kyseistä ämmää pitämää näppinsä erossa mun miehestä, kun koko kylän oli jo läpi käynyt.. no tottakai oli pitänyt päästä kyläpyörää testaan. Kosto on suloinen. Trust me ;)
[/quote]
no woihan wt! :D
Taru, kaksi eri Karoliinaa, Henna, en muista muiden nimiä enää.
Tiina, Mari. Varattuja työn vuoksi paljon matkustavia naisia.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"]
[/quote]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä tuosta idiootista, joka kyselee lääkityksestä.
Pettäminen on traumaattinen, kokonaisvaltainen kokemus joka jättää jäljet mielen lisäksi ruumiiseen. Itseänikin oksettaa sen naisen nimi vieläkin, kun joku esittelee itsensä ja on se etunimi, voin pahoin ja koko kehoon valahtaa hiki, pyörryttää. En voi myöskään käyttää L'anza-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, sillä sellaisia tuo nainen käytti ja unohti ne miehen kylppäriin. Jos näen jossain noita tuotteita, alkaa pahoinvointi myös. Kerran sain joululahjaksi ko. merkin shampoon ja hoitoaineen. Piti kiikuttaa ne heti käärepapereineen taloyhtiön roskikseen ja pestä kädet.
Muuten sitä voi olla normaali ja terve, mutta jotkut asiat laukaisevat kokemuksen. Huolestuttavampaa olisi, ellei pettäminen jättäisi mitään jälkiä ihmiseen.
[/quote]
Kyllä, pettäminen voi jättää jälkiä ihmiseen ja useimmiten jättääkin. Kuitenkin kuvailemasi käytös/reaktio ei ole normaalia enää. Suosittelen sinuakin hakemaan apua. Enkä sano tätä todellakaan vittuillakseni, vaan ihan omaksi parhaaksesi!
- se itsekin petetyksi tullut, jota haukuit idiootiksi (en muista numeroani)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:01"]
Tiina, Mari. Varattuja työn vuoksi paljon matkustavia naisia.
[/quote]
Ja nyt mies on Tiinan kanssa?!
Exä petti Annan kanssa ja varmasti muidenkin.. Nyksä ei petä!