Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeimmät kohtaamanne ihmiset?

Vierailija
28.08.2015 |

Ihan tuntemattomista siis kyse nyt. 

Tuli mieleen tälläinen aihe tämänpäiväisestä. Ei nyt ehkä törkein mihin olen törmännyt, mutta tosi törkeä silti!

Sellainen n. 35-40-vuotias mieshenkilö käveli bussipysäkille. Satoi, joten kaikki seisoskelivat katoksen alle. Tyyppi käveli katokseen niin, että tuuppasi minut sateeseen jotta mahtuisi seisomaan katoksen alla reppunsa kanssa. Lisäksi vielä rynni ja etuili jonossa kun bussi saatui (huitaisi minua naamaan sillä pirhanan repulla vielä)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse törkein tuntemani ihminen. En tiedä mistä syystä muut ovat ilkeitä tai töykeitä toisia kohtaan, mutta omat motiivit tiedän. Siksi pidän itseäni pahempana.

Vierailija
2/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita kastua sateessa kun autistit eivät osaa seisoa siinä pysäkillä niin että siihen mahtuu muitakin suojan alle. Ja jonossakin madellaan niin vittu ihan hyödytön koko katos siinä vaiheessa kun bussi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi on sun törkein kohtaama ihminen, niin varoitan! maailman saattaa vielä joku päivä sinustakin tuntua julmalta paikalta.

Vierailija
4/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:08"]

No jos toi on sun törkein kohtaama ihminen, niin varoitan! maailman saattaa vielä joku päivä sinustakin tuntua julmalta paikalta.

[/quote]

No minähän sanoin, että ei tuo nyt törkein ollut, mutta tuli vaan mieleen. :D 

Vierailija
5/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:07"]

Ei huvita kastua sateessa kun autistit eivät osaa seisoa siinä pysäkillä niin että siihen mahtuu muitakin suojan alle. Ja jonossakin madellaan niin vittu ihan hyödytön koko katos siinä vaiheessa kun bussi tulee.

[/quote]

Tämä, ap varmasti piti sellaista viiden metrin hajurakoa muihin ihmisiin jolloin kukaan muu ei mahdu sinne. Vituttaisi minuakin.

Vierailija
6/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia perusjuntteja seissy siellä 5m hajuraoilla ja kaikki kattonu eri ilmansuuntiin.

Vierailija
7/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt törkeydellä sitten tarkoitetaan? 

Tahallista toimintaa? 

Törkeintä, mitä olen nähnyt viime aikoina (vei yöunet), kun kehitysvammainen aikuinen mies keskellä kauppakeskusta veti housut nilkkoihin yhtäkkiä ja paskansi samantien lehmänläjän kokoisen kasan jalkojensa juureen. 

Yksi nainen oksensi spontaanisti sen nähtyään. 

Mutta tarkoittanet kai narsismia ja muuta sen kaltaista törkeyttä?

Vierailija
8/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Entinen) kaverini. Ollaan tunnettu kauan, hän tuntee minusta myös kaikkein noloimmat ja arkaluontoisimmat asiat. Järjestin juhlat, joissa hän alkoi sitten uusien kaverieni edessä kailottaa näitä juttuja nauraen perään. Tilanne oli todella kiusallinen kaikille.

Vierailija
9/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex -mies. Sanoi, ettei ihmekään, että setäni ampui itsensä, kun ollaan päästämme vialla koko suku. Tämä on jäänyt mieleen, suurimman osan loukkauksista olen onneksi jo unohtanut.

Vierailija
10/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ystäväni, narsisti. Käytti minua milloin lapsenhoitajanaan, milloin autokuskinaan. Kutsui kylään ja kun tulin, hän vetäytyi makuuhuoneeseen lukemaan tai katsomaan tv:tä. Ja jätti minut hoitamaan lapsiaan. Ei puhettakaan yhteisestä elokuva-illasta, keskusteluista, sellaisesta mitä ystävien kanssa tehdään. Olin palvelija.

Vierailija
11/11 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukaupungissamme oleva 54-vuotias mies, jonka sikamaiseen käytökseen kukaan ei puutu. Hän omisti 2000-luvun alussa konkkaan menneen IT-alan yrityksen, mutta käyttäytyy kuin maailmanomistaja. Hän vihaa naisia, on eronnut avioliitosta, jossa juopotteli ja hakkasi vaimoaan sairaalakuntoon. Huorittelee omasta mielestään liian pieniin vaatteisiin pukeutuvia ala-ikäisiä kävellessään peruskoulun ohi, haukkuu omanikäisiään naisia "saatanan vanhoiksi lehmiksi", siis huutaen kadulla näille päin naamaa ja humalassa kehuskelee, kuinka on Virossa maannut jopa kymmenvuotiaiden naisten kanssa. Emme voi hänelle mitään. Joku joskus yritti viritellä kunnianloukkaussyytteitä, mutta ilman näkyvää todistetta niitä on vaikeaa käsitellä. Lapset on oppineet kiertämään hänet koulumatkoillaan kaukaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän