Mikä vitsi siinä on, että exän pitää päästä näkemään uusi nainen?
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä pari vuotta, ja hänellä on 4 ja 6 v lapset. Lapset käyvät miehen luona kerran viikossa ja minä olen paikalla ehkä kerran kuukaudessa.
Eikös sen lasten äidin pitänyt tulla autolle asti esittäytymään eilen... mikä vitsi siinä on, että haluaa nähdä? Itse en välittäisi nähdä lainkaan. Enkä halua mitäan muitakaan tapaamisia tai kyläilyjä.
Ja sama se näyttää olevan miehilläkin. Minun exäni myös hommasi itsensä paikalle katsomaan tätä uutta miestäni. Mieheni ei olisi halunnut.
Olenko minä se poikkeus vai onko nämä exät poikkeuksia? Kumpi on siis tavanomaisempaa: ängetään tapaamaan ja halutaan tavata, vai ei haluta tavata lainkaan?
Kommentit (87)
Minua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa exäni uudet, en edes tiedä seurusteleeko exäni nykyään :D Kai he perustelevat sairaan uteliaisuutensa sillä että pitää nähdä missä seurassa ne lapset nykyään viettää aikaa, eikä luoteta ex-kumppanin harkintakykyyn lainkaan.
Halusi vertailla itseään sinuun ja ruokkia omaa pahaa oloaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:48"]
Eiköhän juurikin lasten takia halunnut tavata...
[/quote]
Niin, että lasten isäänkö ei voi sen vertaa luottaa? Siis että hän osaisi valkata normaalin ja järkevän naisen itselleen, jota lapsetkin uskaltaa nähdä.
No jos on lapsia kuvioissa, niin minusta on kyllä ihan fiksua esittäytyä puolin ja toisin. Meillä lapset halusi innoissaan esitellä isänsä uutta kumppania, kun se on niin mukava. En kai äitinä kieltäydy, vaan tapasin mielelläni ihmisen, josta lapset tykkäävät.
Minä ainakin haluan aina nähdä ja sitten todeta, että kyllä, olen kauniimpi, hoikempi ja seksikkäämpi, ja saada uuden kokemaan alemmuutta ;)
Miksi muuten miehiä harvemmin kiinnostaa exän uudet miesystävät? Mutta naisia kylläkin exien uudet. Ovatko akat jotenkin sairaan uteliaita tai mustiksia`?
No kyllä mä ainakin haluaisin tietää, millaisen naisen kanssa exä seurustelee. Lasten takia.
Mitä merkitystä sillä on, millainen minä olen? Vaikka olisin millainen kaikki negatiiviset yhdessä paketissa, niin exällä ei ole mahdollisuutta puuttua asiaan. Sitä paitsi, minä en niitä lapsia hoida ja kasvata. Sillä ei ole mitään merkitystä, millainen minä olen.
Lapsilta myös kuulin, että tämä exä haluaa kutsu minut/meidät käymään. En todellakaan....
ap
Kyllä minä ainakin haluan nähdä minkälaisen ihmisen kanssa lapseni ovat tekemisissä. Ja osaan kyllä erosta huolimatta käyttäytyä asiallisesti. Itse menin eksäni uuden luokse, esittelin itseni. Ei meidän tarvitse tekemisissä olla mutta kasvot halusin nimelle ja nimenomaan lapseni takia.
Faktahan on, että lasten äiti tässä sun tapauksessakin on aina olemassa lasten elämässä. Tulee juhlia ym.. meinaatko silloinkin luikkia pakoon? varsin aikuismaista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:54"]
Minä ainakin haluan aina nähdä ja sitten todeta, että kyllä, olen kauniimpi, hoikempi ja seksikkäämpi, ja saada uuden kokemaan alemmuutta ;)
[/quote]
Silti miehesi haluaa olla uuden naisystävänsä kanssa, eikä sinun. Ehkäpä tämä uusi on mukavampi luonteeltaan, siinä ei paljoa seksikkyys pelasta jos olet kuin mikäkin suohirviö sisimmässäsi!
Niin, MIKSI haluatte tietää, kenen kanssa lasten isä seurustelee???
ap
Varmaan tarve varmistaa että olet varmasti rumempi ym.kun hän itse.Pääsee sitten kavereille sanomaan että voi,voi ei se exä ainakaan parempaan vaihtannut mutta onhan se tosi kiva että sillä on edes joku.
Kyllä sun suhtautumistapasi on se outo. Lasten vanhemmat ovat edelleen lasten vanhempia. Ja kaikki lasten elämässä olevan aikuiset tietystri vaikuttavat heidän elämäänsä. Koska eroihin, lapsiin, uusperheisiin liittyy voimakkaita tunteita, uudet puolisot aiheuttavat helposti pelkoja tai muuta. Kun tietää, millainen ihminen, edes kasvoista, lapsen elämässä on, on helpompi käsitellä omia tunteitaan ja luoda kokonaiskuva uudesta tilanteesta. Mun mielestä kaikkien osapuolten tapaaminen on tarpeellista, jos on lapsia. Eihän sillä muuten mitään merktystä olekaan. Lapsillekin luo turvaa, että aikuiset edes tietävät toisensa, eikä heidän tarvitse varoa puheitaan. Kun lasteni isä löysi uuden puolison, tapasimme ihan varta vasten. Kummankaan ei tarvitse kuvitella toisesta mitään, eikä miehen siinä välissä tarvitse säätää. Arvostamme toisiamme. Ja lapsilla on yksi ilonaihe lisää elämässä jännitteiden sijaan. Kun itse löysin uuden puolison, esittelin hänen eksälle ja tämän puolisolle. Kuitenkin tässä uusperheessä kaikkien asianosaisten menot esimerkiksi vaikuttavat toisiinsa. Ja lapsilla on hyvä olla kun on joukko aikuisia jotka tykkäävät ja huolehtivat heistä. Vähän niinkuin yhdessä. Mut uusperhe onkin taitolaji, johon eivät kaikki pysty.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:56"]
Kyllä minä ainakin haluan nähdä minkälaisen ihmisen kanssa lapseni ovat tekemisissä. Ja osaan kyllä erosta huolimatta käyttäytyä asiallisesti. Itse menin eksäni uuden luokse, esittelin itseni. Ei meidän tarvitse tekemisissä olla mutta kasvot halusin nimelle ja nimenomaan lapseni takia.
Faktahan on, että lasten äiti tässä sun tapauksessakin on aina olemassa lasten elämässä. Tulee juhlia ym.. meinaatko silloinkin luikkia pakoon? varsin aikuismaista.
[/quote]
Voin osallistua aikaisintaan rippijuhliin. Mihinkään muihin en. Mitä muita juhlia sitä edes voisi olla?
ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:48"]
Eiköhän juurikin lasten takia halunnut tavata...
[/quote]
Niin, että lasten isäänkö ei voi sen vertaa luottaa? Siis että hän osaisi valkata normaalin ja järkevän naisen itselleen, jota lapsetkin uskaltaa nähdä.
[/quote]
No joskus ei voi luottaa. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää millainen ihminen ihminen minun lasten kanssa on.
Tiedä vaikka olisi samanlainen kuin Eerikan äitipuoli.
Eräällä tutulla on myös lapsilla väkivaltainen äitipuoli ja yrittää saada asiat niin ettei lasten tarttis mennä pelkäämään sinne.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:56"]
Mitä merkitystä sillä on, millainen minä olen? Vaikka olisin millainen kaikki negatiiviset yhdessä paketissa, niin exällä ei ole mahdollisuutta puuttua asiaan. Sitä paitsi, minä en niitä lapsia hoida ja kasvata. Sillä ei ole mitään merkitystä, millainen minä olen.
Lapsilta myös kuulin, että tämä exä haluaa kutsu minut/meidät käymään. En todellakaan....
ap
[/quote]
Oho. Siis lapset ovat pieniä, 4 ja 6. Aiot olla heidän isänsä kanssa ja luulet, ettet tule vaikuttamaan lasten elämään mitenkään? Sillä on suuri merkitys millainen olet. Heidän isälleen. Sitä kautta lapsille. Ja lasten hyvinvoinnin kautta äidille. Taidat olla vähän tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:57"]
Kyllä sun suhtautumistapasi on se outo. Lasten vanhemmat ovat edelleen lasten vanhempia. Ja kaikki lasten elämässä olevan aikuiset tietystri vaikuttavat heidän elämäänsä. Koska eroihin, lapsiin, uusperheisiin liittyy voimakkaita tunteita, uudet puolisot aiheuttavat helposti pelkoja tai muuta. Kun tietää, millainen ihminen, edes kasvoista, lapsen elämässä on, on helpompi käsitellä omia tunteitaan ja luoda kokonaiskuva uudesta tilanteesta. Mun mielestä kaikkien osapuolten tapaaminen on tarpeellista, jos on lapsia. Eihän sillä muuten mitään merktystä olekaan. Lapsillekin luo turvaa, että aikuiset edes tietävät toisensa, eikä heidän tarvitse varoa puheitaan. Kun lasteni isä löysi uuden puolison, tapasimme ihan varta vasten. Kummankaan ei tarvitse kuvitella toisesta mitään, eikä miehen siinä välissä tarvitse säätää. Arvostamme toisiamme. Ja lapsilla on yksi ilonaihe lisää elämässä jännitteiden sijaan. Kun itse löysin uuden puolison, esittelin hänen eksälle ja tämän puolisolle. Kuitenkin tässä uusperheessä kaikkien asianosaisten menot esimerkiksi vaikuttavat toisiinsa. Ja lapsilla on hyvä olla kun on joukko aikuisia jotka tykkäävät ja huolehtivat heistä. Vähän niinkuin yhdessä. Mut uusperhe onkin taitolaji, johon eivät kaikki pysty.
[/quote]
Ihan hyvin kirjoitettu, mutta en silti löydä syytä tapaamiselle. Ei minun mielestäni näkeminen luo lapselle turvaa tai poista jännitteitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:56"]
Mitä merkitystä sillä on, millainen minä olen? Vaikka olisin millainen kaikki negatiiviset yhdessä paketissa, niin exällä ei ole mahdollisuutta puuttua asiaan. Sitä paitsi, minä en niitä lapsia hoida ja kasvata. Sillä ei ole mitään merkitystä, millainen minä olen.
Lapsilta myös kuulin, että tämä exä haluaa kutsu minut/meidät käymään. En todellakaan....
ap
[/quote]
No voi jumalauta olet kakara. Todella lapsellinen. "Mitä väliä, viuviu, minähän en niitä hoida tai kasvata".. Joopa, olet kuitenkin valinnut miehen, jolla on lapsia, ja tahtomattasikin tulet olemaan osa noiden lasten elämää, ja merkittävä aikuinen heille. Ehkäpä juuri tuosta syystä se äiti haluisi tietää susta edes jotain. Harmi hänelle ja lapsille eritoten, että olet lapsellinen vinkuva pentu.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:56"]
Niin, MIKSI haluatte tietää, kenen kanssa lasten isä seurustelee???
ap
[/quote]
johan sulle vastattiin moneen kertaan, LAPSIEN TAKIA!
Eiköhän juurikin lasten takia halunnut tavata...