Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko te miehet yleensä käytätte rahaa vaatteisiin?

Vierailija
19.03.2022 |

ja ostatteko koko vaatekerraston kerralla? Mietityttää kun tuoreessa suhteessa miehellä oli eilen päällä merkkivaatteita monen tonnin edestä. Noin parin tonnin takki ja tonnin kengät.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta sitten ostin T-paidan tarjouksesta 4.95€.

Miehellä oli yksi päivä päällä merkki t-paita arvoltaan 650 euroa. Mies käyttää todella arvokkaita ja kalliita vaatteita mutta ei ole mikään ylimielinen m*lkku.

Siis mistä tiesit paljon se paita oli maksanut? 

Katselin ihaillen miehen vaatetusta ja kysyin, että minkä merkkinen t-paita on, minkä jälkeen googlasin hinnan tietooni. Merkki t-paita oli päällä ja hintaa 650 euroa.

Miksi googlasit sen hinnan? Tosi outoa, että pitää tietää tarkalleen jonku vaatteen hinta. 

Monestakin syystä, mutta kiinnosti tietää minkä arvoisia miehen pukemat vaatteet ovat, sillä olen myös tekemisissä muodin kanssa.

Ok. Itse en ymmärrä pätkääkään mitä merkitystä sillä hinnalla on loppujen lopuksi, sama paita se kuitenkin on maksoi sitten 5 euroa tai 650 euroa. 

Vierailija
62/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-80 euroa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli yksi päivä päällä merkki t-paita arvoltaan 650 euroa. Mies käyttää todella arvokkaita ja kalliita vaatteita mutta ei ole mikään ylimielinen m*lkku.

Katselin ihaillen miehen vaatetusta ja kysyin, että minkä merkkinen t-paita on, minkä jälkeen googlasin hinnan tietooni. Merkki t-paita oli päällä ja hintaa 650 euroa.

Miksi googlasit sen hinnan? Tosi outoa, että pitää tietää tarkalleen jonku vaatteen hinta. 

Monestakin syystä, mutta kiinnosti tietää minkä arvoisia miehen pukemat vaatteet ovat, sillä olen myös tekemisissä muodin kanssa.

"Heh" - Itse ostan paljon vaatteita käytettynä. Mitä mahdat siitä aatella. - Itse tietysti kuvittelen hankkivani tarkoin valittuja tyylini mukaisia ja ajattomia ja laadukkaita vintage aarteita. Mutta osa on varmasti verraten kaukana viimeisimmästä muodista. Mutta itselle merkitsee enemmän tyylikkyys kuin viime hetken muodikkuus. Henkkaa ja maukkaa ja muita ns. pikamuotiliikkeitä bokotoin ihan periaatteesta.  Ja ei en äänestä vihreitä.  

Pidän tyylikkäistä ja klassisista vaatteista, omasta vaatekaapista löytyy niin merkkivaatteita kuin second hand vintagevaatteita laidasta laitaan sekä olen myös itse ommellut vaatteita.

Vierailija
64/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse en ymmärrä pätkääkään mitä merkitystä sillä hinnalla on loppujen lopuksi, sama paita se kuitenkin on maksoi sitten 5 euroa tai 650 euroa. 

Moni asia kiinnostaa hinnan lisäksi mm. materiaali, laatu ja miten vaate on tehty.

Vierailija
65/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meni 800 euroa kenkiin, takkiin ja puseroon.

Vierailija
66/70 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 300 euroa vuodessa

Vierailija
67/70 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pukeutuvat huonosti. Siksi he eivät kaikki saa kumppania.

Ja kaikki naiset taas ovat kuin Voguen sivuilta liian pienine legginsseineen yhdistettynä tuulipuvun takkiin

Vierailija
68/70 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pukeutuvat huonosti. Siksi he eivät kaikki saa kumppania.

Muistakaa siis miehet pukeutua kuin naiset.

Näsä viisastelu on myös ärsyttävä piirre ihmisessä

Samoin kuin yhdys sana virheet

Vierailija
69/70 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100 e vuodessa. M40

Vierailija
70/70 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset