Työkaveri esti facessa
Niin, työkaverini oli yllättäen kadonnut kaverilistaltani ja oli laittanut minut estoon.
Emme työskentele tällä hetkellä samalla osastolla mutta näemme ohimennen päivittäin. Olemme tuttuja ja työkavereita jo monen vuoden ajalta eikä meillä ole ollut mitään riitaa. Mielestäni olen ollut aivan normaalin ystävällinen häntä kohtaan. Miksi näin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse estän ihmisiä joiden mielipiteitä en vain jaksa nähdä. Salaliittoteoreetikot, epätasa-arvoiset, viha puhetta levittävät jne. Estoon vaan ihan sama onko työkaveri vai ei. Yhden ihmisen estin kun ärsytti lukea viikottain miten hän julkaisi muka söpöjä asioita lapsestaan jotka mun mielestä oli ilkeitä ja säälitti lapsi, niin estin. Syitä on monia.
Sama. En jaksa em. tyyppejä yhtään ja blokkaan + poistan newsfeedistä. Ei vaan jaksa.
newsfeedistä.
😂
Olisiko sulkenut fb:n? Pitää somepaastoa?
Minä suljin facebook-tilini kertomatta siitä kenellekään. Naapuri suuttui koska luuli minun estäneen hänet. Ei kysynyt minulta mutta levitti minusta paskapuheita ympäriinsä ja sain kuulla siitä. Päätin että koska noin lapsellisesti käyttäytyi niin en kyllä kerrokaan että suljin tilin, olkoot vihoissaan mun puolesta, on muutenkin hankala ja rasittava tyyppi.
Jospa se ei halua, että joku random tuttava stalkkailee/ kommentoi sen tekemisiä ja päivityksiä. Tai tutkii kaverilistoja, jos se ei osaa käyttää noita rajoittimia...
Vielä kun käytin facea vuosia sitten, pidin piirit tarkoituksellisesti todella pienenä.
Mulla oli muistaakseni joku ~80 kaveria siellä ja otin vain hyvin tarkkaan valikoituja ihmisiä.
Siis sellaisia joiden kanssa olin tekemissä kasvokkainkin ainakin satunnaisesti myös elävässä elämässä, mutta myös tarpeeksi läheisiä, että heidän kanssaan haluaa jakaa asioita somessa.
Esim työkavereita ei ollut ainoatakaan siinä joukossa eikä oikein koulukavereitakaan.
Kysy siltä työkaverilta miksi esti sut jos välttämättä haluat tietää, mutta et oikein voi voittaa tuossa koska joko se syy on just toi, että haluaa vaan pitää vapaa-ajan ja työn täysin erillään eikä tuolla tiedolla oikein tee mitään tai sitten sussa on joku ärsyttävä piirre minkä takia laittoi pannaan ja pahoitat vaan mielesi jos kysyt ja se sanoo sen sulle suoraan.