Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita palstalaisia. joilla on lyhyt mies?

Vierailija
28.08.2015 |

Monia naisia tuntuu häiritsevät miesten lyhyys.Omani on alle 170cm.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen prosenttiin jota häiritsee. Meillä ei maahinen asu :)

Vierailija
2/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt useamman kerran deittailla lyhyempää miestä. Ei enää ikinä. Isottelivat kavereilleni, haastoivat kaikille pidemmille riitaa, en olisi saanut käyttää korkokenkiä, kompensoivat lyhyyttään juomalla räkäkännejä. Joo ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:17"]Mä oon yrittänyt useamman kerran deittailla lyhyempää miestä. Ei enää ikinä. Isottelivat kavereilleni, haastoivat kaikille pidemmille riitaa, en olisi saanut käyttää korkokenkiä, kompensoivat lyhyyttään juomalla räkäkännejä. Joo ei kiitos.
[/quote]
Hahha! Ihan kun mun ex. :D

Vierailija
4/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki?

Vierailija
5/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse. Ei kukaan pituudelleen mitään mahda. En ole muutenkaan ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
6/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan 2 cm mua pidempi, olen 170cm :D luonne korvaa pituuden ;) onnellisia ollaan

Vierailija
7/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen lyhyyden lisäksi tälläisillä miehillä on usein joku kompleksi, joka katkeroittaa.

Vierailija
8/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163cm ja  mies pari senttiä pidempi. Välillä tuo pituus on häirinnyt (jos haluaisi laittaa oikein kunnon korot jne.), pääosin suhteen alkupuolella, mutta suurempi ongelma tuo on tuntunut olevan tutuille ja muille ulkopuolisille.

Vierailija
9/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sentilleen saman mittaisia. Ei häiritse. Exä oli lyhyempi, se häiritsi joskus, sillä hän oli myös muutenkin pienikokoisempi ( painoi 57kg..., kun itse painan 61). Nykyinen on itseäni lihaksikkaampi ja rotevampi, joten näyttää muutenkin isommalta.

Vierailija
10/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 190cm. <3

Vierailija
11/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:17"]Mä oon yrittänyt useamman kerran deittailla lyhyempää miestä. Ei enää ikinä. Isottelivat kavereilleni, haastoivat kaikille pidemmille riitaa, en olisi saanut käyttää korkokenkiä, kompensoivat lyhyyttään juomalla räkäkännejä. Joo ei kiitos.
[/quote]

Tuo kertoo lähinnä noiden exiesi huonosta itsetunnosta, ei lyhemmistä miehistä yleisellä tasolla. Kamalan kuuloisia sulhoja olet kyllä onnistunut löytämään. :/

Olen tapaillut montaakin (itseäni) lyhyempää miestä. Tosin kun pituutta on minulle siunaantunut yli 180cm, eivät nuo miehet ihan lyhyitä kuitenkaan itsekään ole olleet. Yleensä n. 180cm, mutta siis itseäni lyhyempiä kuitenkin. Eikä ole haitannut tippaakaan, ei minua eikä heitä. Ja korkokenkiäkin olen käyttänyt heidän kanssaan ilman minkäänlaisia nurinoita. :) Nykyinen miehenikin on siis myös minua joitain senttejä lyhyempi.

Vierailija
12/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on 171 senttinen, minä 169cm. 

Muille pituus tuntuu olevan aina välillä ongelma, ei minulle tai miehelle. Rakastan korkkareita(joissa korot 11cm ->) ja pidän moisia useinkin. Ollaan me varmaan aika koominen näky tuolloin mutta  ei väliä.

Vierailija
13/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm ja mieheni 169. Eli käytännössä saman mittaiset. Pituudella ei ole mitään merkitystä, exäni oli 187 mut täys paska.

Vierailija
14/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enpä oo osannu ajatella, et 170cm pitkä on lyhyt. t:157cm pitkä tyttö

Vierailija
15/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana ja rakas mies on 170. Itse olen 168. Halusin testata hänen itsetuntoaan seurusteluvaiheessa ja kerroin pitäväni korkeista koroista. Mies vastasi: "Se on vaan pätkälle jätkälle kunniaksi, kun rinnalla kävelee upea ja näyttävä nainen!". Ei siis mitään ongelmaa! Olen saanut rohkeasti kävellä kymmensenttisissä piikkikoroissa mieheni seurassa. Mieheni on itsessäänkin erityisesti juhlissa melkoisen komea ilmestys, hyvännäköinen kadettiupseeri juhlaunivormussaan ja saa minut ihan märäksi pelkällä olemassaolollaan. Hän on minun mielestäni itselleni aivan täydellinen miehekäs mies. Hän saa minut tuntemaan itseni hyvin naiselliseksi.

Vierailija
16/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on mun mielestä lyhyt, ei ole kun 5 cm pidempi kun minä. Mutta kaikki on suhteellista, minä olen 178 cm ja mies 183 cm... =)

Vierailija
17/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:49"]

No mun mies on mun mielestä lyhyt, ei ole kun 5 cm pidempi kun minä. Mutta kaikki on suhteellista, minä olen 178 cm ja mies 183 cm... =)

[/quote]

Ja ei siis minua häiritse - eikä miestäkään. Käytän 10 cm korkoja juhlakengissä, mikä on miehelle(kin) ok. Ollaan sopusuhtainen pari kaikin puolin =)

Vierailija
18/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. Ok. Mun kokemukset taas on päinvastaiset. Tiedän pääosin rakastavia, lämpimiä, kohteliaita ja huolehtivaisia lyhyitä miehiä. Vaikka tuskin johtuu pituudesta vaan kultaisesta luonteesta.

Vierailija
19/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:17"]

Mä oon yrittänyt useamman kerran deittailla lyhyempää miestä. Ei enää ikinä. Isottelivat kavereilleni, haastoivat kaikille pidemmille riitaa, en olisi saanut käyttää korkokenkiä, kompensoivat lyhyyttään juomalla räkäkännejä. Joo ei kiitos.

[/quote]

Tähän siis äskönen vastaus..

Vierailija
20/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170cm. Just passeli, olen itse 160cm. Ei kuitenkaan ole mikään hintelä, vaan massaa löytyy sopivasti. Turvallinen olo. Ollaan varmaan oikee lilliputtien perhe, kun lapsetkin jäävät lyhyiksi :D