Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita palstalaisia. joilla on lyhyt mies?

Vierailija
28.08.2015 |

Monia naisia tuntuu häiritsevät miesten lyhyys.Omani on alle 170cm.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 174cm. Joku on aina joskus häntä sanonut lyhyeksi, mutta ei ole minun mielestäni. Itsetuntokin on kunnossa ja on rauhallinen ja kiltti. Ehkä se on enemmän penis-kysymys? Hänellä on nimittäin hyvin reilun kokoinen se. Sitten taas on ollut niitä nk. pitkiä miehiä, joilla on ollut paljon pienempi penis ja kovasti itsetunto-ongelmia.

Minun näkemykseni mukaan siis miehen sukupuolielimen koko vaikuttaa hänen luonteeseensa enemmän, kuin vartalon pituus. Vai mitä mieltä olette?

Vierailija
22/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 178 cm pitkä ja mies on yhtä "lyhyt", ehkä sentin lyhyempi. Kyllähän se nuorempana olisi häirinnyt mutta minkäs teet kun on muuten niin täydellinen mies! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt mies, 169 cm. Itse olen 174 cm pitkä. Mies usein haaveilee, että käyttäisin korkeita korkokenkiä, mutta en juurikaan sellaisia käytä, koska olen niin mukavuudenhaluinen. Kumpaakaan meistä ei pituusero häiritse, ei ole koskaan häirinnyt. Mies usein ylpeilee sillä, että on saanut nalkkiin itseään pidemmän naisen (ollaan oltu yhdessä kohta kymmenen vuotta) :D

Vierailija
24/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 167 cm, ja olen itse saman mittainen. Olen aina tykännyt lyhyistä ja ulkonäöltään poikamaisista miehistä, en yhtään semmoisista "isoista äijistä". 

Vierailija
25/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen ja ennen miehet oli juuri jotain 190-senttisiä. Sitten se iski (ei ole edes vitsi:D).. Mitä jos saan tämän miehen kanssa lapsia! Aiaiai. Ei se tietenkään koskaan syy ollut eroon, mutta nyt voi olla rauhallisin mielin kun ollaan miehen kanssa yhtä pitkiä :D

Vierailija
26/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:54"]

Mun mies on 167 cm, ja olen itse saman mittainen. Olen aina tykännyt lyhyistä ja ulkonäöltään poikamaisista miehistä, en yhtään semmoisista "isoista äijistä". 

[/quote]

Kiva kuulla. Tässä sen taas näkee, että meille jokaiselle on ottajansa maailmassa.

Toisten mieltymyksiä ei kannattaisi kauheasti arvostella, eikä omaa mieltymystään pitää absoluuttisena totuutena ja ainoana oikeana sellaisena.

Vierailija
27/27 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤡