Saako 15-20 kg ylipainoinen 35-vuotias nainen miestä?
Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :(
Kommentit (55)
15-20 kiloa ylipainoa tarkoittaa 160-senttisellä painoa 79-84 kg ja keskimittaisella naisella 84-89 kg. Ei nyt ihan yyberlihava, mutta jos ei ole kurvikas kroppa geeneiltään, aika todennäköisesti tissit, maha ja lantio kaikki noin 100cm ympärykseltään tai yli. Kokemuksesta tiedän, että 160cm ja 80 kg = tällä kropalla aika tarkkaan 105-100-110.
Kyllä noilla mitoilla silti voi näyttää ihan normaalilta ja miehiä saada. Pitää vaan olla jotain kiinnostavaa. Monilla vaan ei ole mitään mielekästä annettavaa, joten miksi pariutua..
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:01"]
Mä olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja 30 kiloa ylipainoa. Joka toinen viikonloppu laitan itteni koreeksi ja käyn hakemassa itselleni miehen. Ilman en ole jäänyt, enkä juoppoja paneskele.
[/quote]
Turusta kenties? Forte lempipaikka? :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:01"]Mä olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja 30 kiloa ylipainoa. Joka toinen viikonloppu laitan itteni koreeksi ja käyn hakemassa itselleni miehen. Ilman en ole jäänyt, enkä juoppoja paneskele.
[/quote]
Siis täytyykö sun joka toinen viikonloppu hakea uusi mies? Kukaan ei enää soittele perään viikonlopun jälkeen? Todennäköisesti ap ei halua pelkäksi panopuuksi vaan kaipaa pidempiaikaista kumppania...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 03:01"]
Mä olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja 30 kiloa ylipainoa. Joka toinen viikonloppu laitan itteni koreeksi ja käyn hakemassa itselleni miehen. Ilman en ole jäänyt, enkä juoppoja paneskele.
[/quote]
Huoh. En kehuskelisi
Ainakin minut saisi, jos on huumorintajuinen ja hellä.
Mulla on enemmänkin ylipainoa, mutta ei ole estänyt miesten kiinnostusta mitenkään. Luulisin kuitenkin että muukin tähän asiaan vaikuttaa, kuin pelkkä elopaino, esim. oma asenne, muukin ulkonäkö, luonne yms.
OT, ja ollenkaan ap:tä väheksymättä, vaan yleisellä tasolla
Eikö ketään muuta haittaa se, että kun joku kuvailee elämänsä surkeutta niin aina vedetään koulukiusaamis- ja masennuskortti esiin? Ikäänkuin ne olisivat jotain Jumalan sormia, joille kukaan ei voi mitään ja sitten elämä on vain pilalla.
Minulla on koulukiusaamisesta vain vähän kokemusta, mutta masennuksesta paranin muutaman vuoden terapialla + lääkityksellä. Tiedän siis, että masennuksesta voi parantua eikä se pilaa koko elämää.
Liikakiloihin auttaa elämäntapojen muutos. Liikunnan lisääminen, ja nimenomaan ulkoilmassa, auttaa masennukseen. Aivot tarvitsevat happea! Muuhun surkeuteen voi auttaa sen gradun tekeminen loppuun ja fokuksen siirtäminen omasta surkeudesta tarjolla oleviin vaihtoehtoihin.
Viime vuosisadalla ajateltiin, että mies antaa naiselle olemassaolon oikeutuksen, mutta nyt on 2015. Mies ei muuta elämääsi, ap, sinä muutat.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa. Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Mitä sä täällä itket sitten jos alkoholisti mies ei kelpaa? Sä oot riippuvainen ylensyömiseen joten et ole parempi ihminen yhtään kun juoppo tai nisti. Läski naisella liian suuret vaatimukset taas ja sitten ihmetellään kun yksin jäätii.
En huolisi suhteeseen mutta seksiin kelpuuttaisin lihavan naisen koska olen puutteessa. Ihan siitä syystä en seurustelisi että hävettäis liikkua ylipainoisen naisen kanssa kaupungilla eikä semmoista naista viitsi kavereille tai vanhemmille esitellä. Eli maine menisi ylipainoisen naisen kanssa.
T. Lassukka.
Todellakin löydät seuraa jos luonteeltasi olet mukava. On mullakin vientiä vaikka ylipainoa on suunnilleen saman verran mutta ei se näytä miehiä haittaavan yhtään :) Tietysti niitäkin löytää joiden mielestä naisen ensisijainen meriitti on ulkonäkö, mutta en mä semmosia miehiä itse kaipaakaan. Itsetunto, hymy ja avoin mieli on semmosia asioita joilla on helppo hurmata. Turha sitä painoa on murehtia, kun aika on valmis muutokselle voi niitä kilojakin pudottaa mutta masentuneena sitä ei todellakaan kannata ottaa ensisijaiseksi tavoitteeksi. Arvosta itseäsi näistä palstalassukoista ja -mussukoista huolimatta <3
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 06:16"]
T. Lassukka.
[/quote]
Kamoon!! Jos sulla on munaa myöntää, että oot lassukka, on sulla myös munaa olla jotain muuta kuin lassukka! Omia asenteita voi muuttaa hei.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]
Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Jotenkin erikoinen lause,kaikillahan nyt on jonkinlaiset kriteerit.Siis et raittiina huoli päihdeongelmaista,joku normaalipainoinen taas ei välttämättä halua ylipainoista kumppania.Eikö päihdeongelma ja ylipaino ole yhtä lailla merkkejä elämänhallinnapuutteesta? Älä muuten vertaile itseäsi liikaa ystäviisi,mistä tiedät millaisia ongelmia heillä on vaikka on tutkinnot ja perheet.Tuo ei myöskään kuulosta hyvältä:"pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa." Tämä on kauhea klisee,mutta ehkä sinun kannattaisi ensin hankkia itsetunto ja sitä elämänhallintaa,sitten vasta alkaa miettiä miehen löytämistä?Enemmän tuo itseään nollana pitäminen rajoittaa kumppanin löytämistä kuin ylipaino.(Siis jos vertaa itsevarmaa ylipainoista ja itsetunnonta ylipainoista,ensimmäinen on houkuttelevampi vaihtoehto.)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 06:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]
Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Jotenkin erikoinen lause,kaikillahan nyt on jonkinlaiset kriteerit.Siis et raittiina huoli päihdeongelmaista,joku normaalipainoinen taas ei välttämättä halua ylipainoista kumppania.Eikö päihdeongelma ja ylipaino ole yhtä lailla merkkejä elämänhallinnapuutteesta? Älä muuten vertaile itseäsi liikaa ystäviisi,mistä tiedät millaisia ongelmia heillä on vaikka on tutkinnot ja perheet.Tuo ei myöskään kuulosta hyvältä:"pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa." Tämä on kauhea klisee,mutta ehkä sinun kannattaisi ensin hankkia itsetunto ja sitä elämänhallintaa,sitten vasta alkaa miettiä miehen löytämistä?Enemmän tuo itseään nollana pitäminen rajoittaa kumppanin löytämistä kuin ylipaino.(Siis jos vertaa itsevarmaa ylipainoista ja itsetunnonta ylipainoista,ensimmäinen on houkuttelevampi vaihtoehto.)
[/quote]
No ei ole ylipaino merkki elämänhallinnanpuutteesta! Eikö mikään tässä maailmassa riitä? Tohtori, perheenäiti, kuvataiteilija, urheilija, hyvä osallistuva mies, rahallisesti kaikki paremmin kuin kunnossa: omakotitalo, auto, luottotiedot täydelliset, ei mielenterveys- tai alko-ongelmaa jne jne jne. Mutta ei, olen YLIpainoinen! Kamalaa, koko elämänhallinta hukassa!?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa. Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Monelle miehelle riittää että joku on odottamassa töiden jälkeen halaa, laittaa ruokaa ja antaa seksiä riittävästi.
Miksi ap märehtii tuollaisia asioita? Mitä vitun väliä sillä on mitä sun jostain lukio kavereista on tullut?
Lähdet vaikka ulkoilemaan ja lopetat mässäilyn ja joka päiväisen suklaan syönnin, korvaat ne vaikka hedelmillä ja marjoilla.
Itse olen amis ja naurattaa entiset koulukaverit mitkä on käyneet kouluja enemmän, sama perusjamppa ja sitten ollaan niin hienoa, vitusti velkaa että voi ostaa hienon auton, sisustaa kämppää hienolla alueella, juoda sivistyneesti viiniä ym. Kusta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:15"]Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :(
[/quote]
Paljonko se sun painos nyt siis oikeasti on?
Bmi käyrän mukaan joku 80kg/165cm taitaa vielä olla juuri ja juuri "normaalipainon" rajalla, joten 20kg tuohon lisää tekisi 100kg painon.
Minusta tuo olisi ihan jäätävä paino, ja ei suinkaan olisi 20kg ylipainoa, vaan 50kg ylipainoa IHANNEPAINOON. Eli ylipainoa olisi silmieni mukaan aivan liikaa, enkä todellakaan kelpuuttaisi possua edes antamaan blowjobia.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 06:16"]En huolisi suhteeseen mutta seksiin kelpuuttaisin lihavan naisen koska olen puutteessa. Ihan siitä syystä en seurustelisi että hävettäis liikkua ylipainoisen naisen kanssa kaupungilla eikä semmoista naista viitsi kavereille tai vanhemmille esitellä. Eli maine menisi ylipainoisen naisen kanssa.
T. Lassukka.
[/quote]
Ei kannatta edes seksiin kelpuuttaa. Läskit ämmät on aina ihan hirvereessä puutteessa ja kiimassa. Nussii kuin raivot eläimet, mutta näkö ja tunto eivät todellakaan ole mitään eroottista. Meinas laatta lentää kun päästin yhden 90kg ämmän päälleni... hyi saatana.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 06:54"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä ylipainon ( jos nyt puhutaan 15-20kg eikä 50kg+) ja päihdeongelman ero on selvä.
Tuon verran ylipainoinen ei välttämättä kärsi mistään elämänhallinnan puutteesta vaikka kiloja olisi tuon verran liikaa kertynyt.
Sellainen ihminen saattaa elää vaikka kuinka täyttä elämää, huolehtia perheensä , työnsä ystävänsä jne.
Näette päivittäin heitä.
Mutta päihdeongelmaisen tilanne on kyllä toinen. Aivan älytön vertauskin.
Jos 66% miehistä ( Thl) on ylipainoisia niin väitättekö nyt että 66% miehistä ei ole elämänhallintaa?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:15"]Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :(
[/quote]
Paljonko se sun painos nyt siis oikeasti on?
Bmi käyrän mukaan joku 80kg/165cm taitaa vielä olla juuri ja juuri "normaalipainon" rajalla, joten 20kg tuohon lisää tekisi 100kg painon.
Minusta tuo olisi ihan jäätävä paino, ja ei suinkaan olisi 20kg ylipainoa, vaan 50kg ylipainoa IHANNEPAINOON. Eli ylipainoa olisi silmieni mukaan aivan liikaa, enkä todellakaan kelpuuttaisi possua edes antamaan blowjobia.
[/quote]
Normaalipaino 165cm on noin 68 kg, siis yläraja. Eli jos laitetaan siihen 15-20 kg lisää, se on 83-88 kg.
Voi kuule, on paljon miehiä, jotka tykkäävät lihavista naisista.
No hätä:)