Saako 15-20 kg ylipainoinen 35-vuotias nainen miestä?
Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :(
Kommentit (55)
Varmasti voit löytää jonkun, mutta tasokkaista miehistä ei kannata tuossa iässä ja noilla spekseillä edes unelmoida.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:15"]Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :( [/quote] Paljonko se sun painos nyt siis oikeasti on? Bmi käyrän mukaan joku 80kg/165cm taitaa vielä olla juuri ja juuri "normaalipainon" rajalla, joten 20kg tuohon lisää tekisi 100kg painon. Minusta tuo olisi ihan jäätävä paino, ja ei suinkaan olisi 20kg ylipainoa, vaan 50kg ylipainoa IHANNEPAINOON. Eli ylipainoa olisi silmieni mukaan aivan liikaa, enkä todellakaan kelpuuttaisi possua edes antamaan blowjobia.
[/quote]
No ei todellakaan ole 165cm/80kg normaalipainoinen, ei sinne päinkään. Mut siepä näytit muutenkin sekoilevan kirjotuksessas, et ilmeisesti jossain tunnekuohussa siellä kirjottelit. Katoppa muuten huvikses mitä kirjotit. :D
M39
Kehitysmaalaiset ovat erityisen kiinnostuneita "hieman" muodokkaammista naisista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"] Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.
Entä ne muut lukiosi oppilaat? Eikö muka kukaan ole työttömänä, alkoholisoitunut jne.? Varmasti on, joka lukiovuosikursseilta tulee onnistujia, tavallisia ja epäonnistujia.
Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa.
Ei voi, mutta syynä ei ole paino vaan masennus ja itsetunnon puute. Jos menet katsomaan "radalle", huomaat kyllä, että sairaalloisen ylipainoisetkin kaatavat miestä kuin heinää, jos ovat iloisia ja optimitisia. Samoin kaikilla muillakin tavoilla rumat. Mutta kauniitkin masentuneet jäävät yksin tai saavat vain hyväksikäyttäjiä. Asenne on naisellekin paljon tärkeämpi, vaikka niin monet luulevat ulkonäön olevan ykkösasia.
Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa.
Jos sinulle kelpaa pessimistinen ja samalla tavalla itsestä epävarma mies kuin sinä, niin sinulla on vain kohtaamisongelma. Itsevarmat ja menestyneet miehet eivät viehäty masentuneista.
Onko teidän mielestä Brooke Elliott sarjassa Drop Dead Diva ( 2009-2014, löytyy Netflixistä ) ruma? Mun mielestä hän on kaunis vaikka on ylipainoinen. Täällä 170cm, 80kg nainen kirjoittelee. Miehiä olen aina saanut ja nykyinen kumppani ei edes hahmota että oon lihonut 15kg seurustelun aikana. Oon ikuinen jojo. Sain myös aikanaan seuraa vaikka painoin 89kg. Eikä siis mitään spurguja eikä edes lihavia oo mulla ollut vaan hyvännäköisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa. Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Itsetunto voi olla ainoa este miehen löytämisessä. Itse käännän edelleenkin miesten päitä, vaikka ylipainoa on 20 kg ja ikää 35. Se johtuu siitä, että oma paino on osunut "parhaisiin paikkoihin" ja siitä, että yli 30-vuotiaissa miehissä alkaa jo löytyä niitä, jotka todella aidosti tykkäävät isokokoisimmista ja kurvikkaista naisista, vaikka jotkut tällä AV:llä muuta väittäisivätkin. Paljon on tietenkin merkitystä sillä onko ylipaino omenavartalossa vai tiimalasivartalossa. Myös pukeutumistyyli ja iloinen, hymyilevä luonne on plussaa. Ja pieni, hetkittäinen ujouskin on miesten mielestä söpöä. Eihän minua tietenkään mitkään parikymppiset katso, mutta "setämiehet" kylläkin. Oma mies on 39 ja ei saa kuulemma tarpeekseen ihanasta kehostani, jota pitää päästä puristelemaan joka ilta. ;) Olen siis onnellinen ja tyytyväinen itseeni ja elämääni. Tämä voi myös näkyä ulospäin säteilynä, joka kiinnittää miesten huomion. Voisit kohottaa itsetuntoasi paitsi noiden aikaisempien kirjoittajien painonpudotusideoiden kautta myös muulla tavoin. Voit esim. uudistaa tyylisi, hiuksesi, etsiä uuden harrastuksen tms. Tärkeintä on se, että kun itse tunnet olosi hyväksi, se näkyy myös ulospäin. Ja muut ihmiset pohtivat: " Onpa siinä hymyilevä, iloinen ja kivan oloinen nainen, tuohon olisi mukava tutustua!".
Minä olen jo melkein 50, ja ehkä n. 10-15 kg ylipainoinen, enkä edes lapseton, eikä ilman miestä tarvitse olla. Ei se noista asioista ole kiinni, jos kahdella ihmisellä on kemiaa. Oma mieheni on pitkä, tumma ja sporttinen, rasvaprosentti on jotain ihan mitätöntä. Kurvini saavat hänet ihan sekaisin, ja hänellä on liian kiire pitää huoli että muut miehet eivät vilkuile minua, että hän ehtisi miettiä paljonko painan yli ihanteen. Ehkä ne kilot keinahtelevat oikeissa paikoissa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:26"]
Minä olen jo melkein 50, ja ehkä n. 10-15 kg ylipainoinen, enkä edes lapseton, eikä ilman miestä tarvitse olla. Ei se noista asioista ole kiinni, jos kahdella ihmisellä on kemiaa. Oma mieheni on pitkä, tumma ja sporttinen, rasvaprosentti on jotain ihan mitätöntä. Kurvini saavat hänet ihan sekaisin, ja hänellä on liian kiire pitää huoli että muut miehet eivät vilkuile minua, että hän ehtisi miettiä paljonko painan yli ihanteen. Ehkä ne kilot keinahtelevat oikeissa paikoissa.
[/quote]
Millähän tavoinmiehesi pitää tästä huolta? Ei kuulosta nyt ihan kaikki olevan kunnossa.
M39
Moni mies, ihan normaalipainoinen, normaalinäköinen ja kaikin puolin tavallinen, pitää pyöreämmistä naisista. Niin pidän itsekin. Fyysisesti jonkin verran ylipainoiset naiset ovat mielestäni useammin kiinnostavia ja viehättäviä kuin laihat tai esim. hyvin lihaksikkaat, treenatut naiset. Ei tietenkään jokainen ylipainoinen nainen ole mielestäni viehättävä, mutta jos esimerkiksi mietin tuttaviani, ystäviäni ja ylipäätään tuntemiani naisia, ovat heistä viehättävimmät mielestäni melkein kaikki hieman tai vähän reilumminkin ylipainoisia. Ei minulla ole mitään laihoja naisiakaan vastaan, mutta en miellä heitä ulkoisesti kiinnostaviksi, vaan ennemminkin jotenkin androgyyneiksi.
Moni mies pitää ja viehättyy lähinnä ylipainoisista naisista. En ymmärrä, miksi tätä asiaa pitäisi jotenkin väheksyä tai leimata. Jos se on jonkun mielestä outoa, niin voisin vastata, että anorektisten luurankomallien ihannoiminen se vasta sairasta onkin. Uskoisin, että ylipainoisen naisen on helppo löytää miellyttävää ja kunnollista miesseuraa, tietenkin oma asenne ja tahtotila ratkaisee eniten.
M34
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 08:26"]
[/quote]
Millähän tavoinmiehesi pitää tästä huolta? Ei kuulosta nyt ihan kaikki olevan kunnossa.
M39
[/quote]
Joo. Kuulostaa joltain epätoivoiselta ja häiriintyneen omistushaluiselta turkkilaiselta. Niille noi fläsä-ämmät kuulemma on muitenkin mieleen.
No itsellä ainakin aika usein miehet tulee iskemään, vaikka ylipainoinen olenkin. En usko että on painosta kiinni tuollainen, tietysti ylipäätään ulkonäkö muuten vaikuttaa varmasti, laittaudun kyllä ja kasvoiltani olen nätti. Mutta ihan eniten vaikuttaa (vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaakin); se kuinka itsesi kannat. Ole itsevarma ja hymyile. Panosta tuohon henkiseen puoleen, harrasta liikuntaa, syö esim. omega 3:sta ja muutenkin terveellisesti, harrasta mieleisiäsi asioita, kokeile mindfulnessia jne. Varmasti löydät vielä ihanan miehen, joka rakastaa sinua! Oletko yrittänyt siis etsiä, esim. netistä tms?
Niin ja vielä tuohon ylläolevaan lisäyksenä, että joillakin miehillä toki paino vaikuttaa, ja on se suurin kriteeri puolisoa etsittäessä. MUTTA tuskin haluat sellaista miestä itsellesi! Kaikki eivät ole sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 06:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:07"]
Kiitos vastauksista,kiva myös että M37 vastasi.. Ystäväpiirini on hoikkia menestyjiä, kaikki maistereita tai tohtoreita, kaikilla mies ja lapsia.. Olen luuseri vanhapiika siinä lukioaikoina muodostuneessa porukassa.. En koskaan saanut gradua väännettyä, masennus vei jo nuorena, rankka koulukiusattu-tausta takana ym. Siksi en oikein rankkaa itseäni kovin korkealle, itseasiassa, Mieheltä en vaadi paljoa, mutta koska olen raitis, en alkkista tai narkkia ota, ja elämänhallinnan omaavat miehet taas vaativat naiselta tasoa..
[/quote]
Jotenkin erikoinen lause,kaikillahan nyt on jonkinlaiset kriteerit.Siis et raittiina huoli päihdeongelmaista,joku normaalipainoinen taas ei välttämättä halua ylipainoista kumppania.Eikö päihdeongelma ja ylipaino ole yhtä lailla merkkejä elämänhallinnapuutteesta? Älä muuten vertaile itseäsi liikaa ystäviisi,mistä tiedät millaisia ongelmia heillä on vaikka on tutkinnot ja perheet.Tuo ei myöskään kuulosta hyvältä:"pidän täytenä nollana, ja tosiaan, läski nainen joka tekee paskaduunia vielä puolissavälissä 4-kymppiä.. Niin, kovin kummoisia ei kai voi odottaa." Tämä on kauhea klisee,mutta ehkä sinun kannattaisi ensin hankkia itsetunto ja sitä elämänhallintaa,sitten vasta alkaa miettiä miehen löytämistä?Enemmän tuo itseään nollana pitäminen rajoittaa kumppanin löytämistä kuin ylipaino.(Siis jos vertaa itsevarmaa ylipainoista ja itsetunnonta ylipainoista,ensimmäinen on houkuttelevampi vaihtoehto.)
[/quote]
No ei ole ylipaino merkki elämänhallinnanpuutteesta! Eikö mikään tässä maailmassa riitä? Tohtori, perheenäiti, kuvataiteilija, urheilija, hyvä osallistuva mies, rahallisesti kaikki paremmin kuin kunnossa: omakotitalo, auto, luottotiedot täydelliset, ei mielenterveys- tai alko-ongelmaa jne jne jne. Mutta ei, olen YLIpainoinen! Kamalaa, koko elämänhallinta hukassa!?
[/quote]
Onko sinulla tavoitteena olla ylipainoinen? Miksi? Kuulostaa epäterveeltä, sama kun tavoitteena olisi olla alipainoinen. Kaikki kuvailemaan osa-alueet kertovat elämänhallinnan taidoista, ja lopputulos perustuu nimenomaan tavoitteisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 01:15"]
Kyselisin ihan yleisesti sekä miehiltä että naisilta, että kuinka olematon markkina-arvo on 35-vuotiaalla, 15-20kg ylipainoisella naisella, lapseton olen vieläpä? Sinkkuna olen ollut jo vuosia, masennus syynä lihomiseen, laihtuminen ei olekaan ollut sitten helppoa :(
[/quote] Varmasti löytyy. Ota seksikkäitä ja tyylikkäitä kuvia esim tinderiin tai Badoohun. Ei liikaa meikkiä, eikä ankkahuulia. Kyl löytyy innokkaita jonoks asti. Sit vaan treffaileen ja etenet rauhassa. Jos mies on tosissaan, niin ei kyllä tarvi seksi olla mukana hetkeen.. vasta kun seurustellaan. :-)
Omalta kohdalta voin sanoa, et en ole kiinnittänyt toisen ylipainoon, vaan ihan muut kriteerit olleet puolisoa ettiessä. Kyllähän miun silmään pyöreä nainen näyttää hyvältä, se täytyy myöntää ja miun kaikki puolisot olleet enemmän ylipainoisia kuin sinä. Eli voisin sanoa,et todellakin on hyvät mahdollisuudet löytää puoliso.
M39