Vaikuttaako nainen iloisemmalta kun ponnari on ylhäällä eikä alhaalla?
Itse olen huomannut että jos myyjällä on ponihäntä "takaraivon" kohdalla kiinni ( = korkea ponnari) hän hymyilee enemmän ja on pirteä ja aktiivisen oloinen.
Toki niskaponnarillakin oleva ihminen voi olla samoja piirteitä, mutta korkea ponnariset herättävät enemmän minussa noita piirteitä.
Olenko ainoa joka kuvittelee näin?
Kommentit (38)
Ponnari on eri sosiaaliluokkaan kuuluvilla naisilla eri korkeudella.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 09:22"]
Ponnari on eri sosiaaliluokkaan kuuluvilla naisilla eri korkeudella.
[/quote]
ai mitä korkeammalla ponnari sen korkeammassa asemassa?
Nääh. Meillä espanjatteren näköisillä on niin vahva ja paksu tukka että sen ponnarin nostaminen niskasta vaatii jo aika paljon ponnariltakin. Tosin me ny näytetään hyvältä oli se tukka ylhäällä tai alhaalla. Iloisia ja mukaviakin ollaan aina.
Mitä se nuttura joka on ihan pään päällä ja siinä on puolet hiuksista, loput on auki, kertoo?
Mulla ponnari toimii, kun ilmapuntari. Aurinko paistaa niin ponnari keikkuu päälaella, jos sataa ja vit,,taa niin ponnari roikkuu niskassa kun lehmänhäntä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:03"]
Mulla ponnari toimii, kun ilmapuntari. Aurinko paistaa niin ponnari keikkuu päälaella, jos sataa ja vit,,taa niin ponnari roikkuu niskassa kun lehmänhäntä.
[/quote]
Sama
Ai naisilla on tässä joku tällainen juju taustalla?
Olen nimittäin huomannut, että yläponnarit ovat monesti tekopirteitä ja jotenkin miellyttämisenhaluisia. Hiukan ärsyttäviä. Alaponnarit on neutraaleja.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:52"]
Minä olen superpirteä, kun nostan ponnarin otsalle :)
[/quote]
Mulle tuli kerran oikeasti asiakkaaksi nainen, jolla oli valuva nuttura otsalla. Oli kyllä vähän hipsterin oloinen muutenkin...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 10:02"]
Mitä se nuttura joka on ihan pään päällä ja siinä on puolet hiuksista, loput on auki, kertoo?
[/quote]
Se kertoo siitä että on eletty.
Pidän molemmista.:) Jos olen juuri pessyt hiukset, matalampi ponnari (ei kuitenkaan ihan alhaalla niskassa), on parempi, sillä hiukseni ovat niin sileät, että lenksu valuu. Seuraavan päivän ponnari on sitten ylhäällä, kun pysyy paremmin.
N22
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:18"]Yhellä naisella töissä on aina niskaponnari ja se on hirveä. En käsitä, miten se voi kulkea sen näköisenä töissä. Luonne ja tyyli ei sovi yhteen ja se on todella häiritsevää.
[/quote]
miten joku jaksaa häiriintyä työkaverin ponnarista?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:18"]Yhellä naisella töissä on aina niskaponnari ja se on hirveä. En käsitä, miten se voi kulkea sen näköisenä töissä. Luonne ja tyyli ei sovi yhteen ja se on todella häiritsevää. [/quote] miten joku jaksaa häiriintyä työkaverin ponnarista?
[/quote]
meitä on moneksi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:04"]Niskaponnari on hillitympi, virallisempi, asiallisempi ja "tyylikkäämpi". Korkealle kiinnitetty ponnari on vauhdikkaampi, nuorekkaampi ja aerobic-henkinen :D
[/quote]
Tämä, en oo koskaan tykännyt niskaponnarista ja olen tosi hymyilevä ja ilonen aspa!!
Mulla on ponnari ylhäällä koska ylikasvanut otsis ei muuten yllä siihen
Mulla on usein tukka alhaalla ponnarilla, koska paksu ja pitkä tukka on raskas ja korkea ponnari alkaa särkemään päähän. Eli minulla vaikutus olisi toisenlainen.
Paras on kaksi ponnaria molemmilla puolilla päätä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:09"]Vaikuttaako mies iloisemmalta kun on mulkku ylhäällä eikä alhaalla? [/quote] Riippuu tilanteesta: Makkarissa hyvä juttu, sukujuhlissa huono juttu ;) Ap
[/quote]
Täh en tajua, miten niin sukujuhlissa muka huono juttu :O
t. eteläpohjalainen
[/quote]
Ei teitä pohjalaisia aina muutenkaan tajua :)