Minä on sinun, miehesi ja poikasi sotilasarvo?
Kommentit (69)
Itse en ole käynyt ja poikaa ei meillä ole. Kysyin mieheltäni aloituksen innoittamana ja kuulemma on pelkkä viestimies, kävi vain puolen vuoden palveluksen koska ei pitänyt ollenkaan armeijassa olosta ja halusi sieltä äkkiä pois. Tuli pienenä yllätyksenä koska mies on koulutukseltaan OTM ja yleensähän korkeakoulutetut on armeijan johtajakoulutuksen tietääkseni käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole armeijaa käynyt, enkä kyllä halua poikianikaan sinne päästää vaikka isänsä sanoisi mitä. Jo pelkästään armeijassa kuolee nuoria miehiä tämän tästä johonkin harhaluotiin tai autokolarissa. En tiedä mikä mies on, on puhunut että kävi pidempään kuin normaali kesto on, ja oli pyydetty jäämään sinne töihin ja nyt katuu ettei jäänyt, olisi ollut jo tovin eläkkeellä.
Joo minäkin kävin pitempään viikon sain jonkin arvon oliko se jotai yp.tä
Vierailija kirjoitti:
reservin kersaali
Minä kers Antti ja kaveri kers sintti.
Vierailija kirjoitti:
Puusauna vai sähkösauna?
Kai puuta polttavaa?
Majuri reservissä, yliluutnantti ja minä en ole käynyt.
Meillä ei ole mitään sotilasarvoa.
Mies ja poika ovat aliluutnantteja, minä vaan muuten komentoora.
Miksi maailmassa edes on sotilasarvoja? Olen alimmassa kastissa, mutta hakkaan ylimmän kastin henkilön kylmäksi alle 30 sekunissa. Miksi näille räkänokille annetaan jotain kenraalin arvoja. Eivät pysyisi pystyssä oikeassa sodassa alle 30 kymmentä sekunttia.