Minä on sinun, miehesi ja poikasi sotilasarvo?
Kommentit (69)
Mihellä on sellaiset maailman luokan lättäjalat, että jäi armeija kesken. Yritti tukipohjallistenkin avulla pärjätä, mutta ei. Ei siis mikään lusmu, mutta nuo jalat vain ei kestäneet. En sitten tiedä. Lättäjaloilla on todella tapan mennä sukumyötä ja noilla pojilla (8 ja 11) on kyllä todella isältä perityt jalat. En tiedä, pitäisikö aloittaa joku taisteltu lättäjalkoja vastaan, etteä joskus armeijassa pärjäisisivät.
En ole käynyt armeijaa, miestä ja poikaa ei ole. Tytär vasta miettii, menisikö armeijaan lukion jälkeen vai ei.
Minä olen korpraali ja mies on alikersantti. Selvisin puolella vuodella mikä oli siihen aikaan hankalaa kun naisia suorastaan patistettiin vuoden palvelusaikaan. Olin niin hölmö, että vahingossa juoksin Cooperissakin yli 3000 metriä, kun en tajunnut että vähänkin fyysisyyden osoittaminen on naiselta melko varma nakki pitkälle palvelusajalle. Onneks mua opastettiin järjen tielle. Mies sai kuitenkin ihan ilmaiseksi suoritettua kaikki mahdolliset ajokorttiluokat poislukien lentävät ja sukeltavat kulkupelit, joten hän oli selkeästi hyötyjä. Lapsemme ovat vielä alle kouluikäisiä.
Kapteeni (en ole käynyt armeijaa), ylikessu ja viestimies. Esikoinen on vapautettu palveluksesta, on työkyvyttömyyseläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen korpraali ja mies on alikersantti. Selvisin puolella vuodella mikä oli siihen aikaan hankalaa kun naisia suorastaan patistettiin vuoden palvelusaikaan. Olin niin hölmö, että vahingossa juoksin Cooperissakin yli 3000 metriä, kun en tajunnut että vähänkin fyysisyyden osoittaminen on naiselta melko varma nakki pitkälle palvelusajalle. Onneks mua opastettiin järjen tielle. Mies sai kuitenkin ihan ilmaiseksi suoritettua kaikki mahdolliset ajokorttiluokat poislukien lentävät ja sukeltavat kulkupelit, joten hän oli selkeästi hyötyjä. Lapsemme ovat vielä alle kouluikäisiä.
Miksi menit vapaaehtoisena lusmuilemaan?
Minä en ole käynyt armeijaa.
Mies oli panssarintorjuntajoukoissa ihan tavis, nykyinen sivari.
Poika on vapautettu.
Tyttö ei mene armeijaan.
Isäni on arvoltaan sotilasmestaaja. Poikaa ei vielä ole, mutta pannaan heti tilaukseen kun mieheni - komea amerikkalaismajuri Afganistanin palveluksessa - on saanut kultalähetyksensä epäselvyydet hoidettua ja saapuu lopultakin Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Kernaali ja kernaali.
🤣.
Kenraaliluutnantti ja kenraalimajuri.
Olen puolustusvoimien ylipälikkö.
Me olemme kenraaleja, minä, mieheni ja kolme tytärtäni.
Tämä ketju on venäjän verkkotiedustelua, eli älkää vaan kukaan olko niin hullu, että ilmoitatte mitään oikeita tietoja tänne. Anonyymiys täällä on illuusio, paitsi jos olette ihan oikeasti osaavia hakkereita.
Marsalkkoja on meillä aina ollut, muuta ei osteta.
Työkaveri kysyi multa kerran, että oonko mä joku vääpeli. Kait mä sitten olen oman elämäni vääpeli.
muotoile kysymymys uudestaan.
Sinun, puolisosi ja lastesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit vapaaehtoisena lusmuilemaan?
Off topic: jos nainen käy intin niin se on lusmuilemista?
Olen erikoismatruusi, vaimolla on ainoastaan kokemusta maanpuolustuskursseilta.
Minä en ole käynyt armeijaa. Mies on kapteeni ja töissä armeijassa, vanhempi poika on alikersantti, tytär miettii parhaillaan kävisikö armeijan (jolloin tietysti tähtäisi upseeriksi), nuorempi poika on vasta 15-vuotias.
Tiedustelija sissikompanjassa