Minä on sinun, miehesi ja poikasi sotilasarvo?
Kommentit (69)
Olen FSB-majuri ja mieheni on GRU-kenraali. Keräämme vauvapalstalla tietoa Suomen puolustuskyvystä. Edellinen tehtävä oli tehdä samaa työtä Ukrainan av:llä.
Minun mies on ylisotilasmestari ja itse ole apassi ja poikamme on mineraali ja tyttäremme on amiraali.
Itse olen sivari. En halunnut vuosien koulukiusaamisen jälkeen mennä enää armeijaan kiusattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri kysyi multa kerran, että oonko mä joku vääpeli. Kait mä sitten olen oman elämäni vääpeli.
Lucky you. Mua on pidetty Hitlerinä.
Mulla ole tappamisarvoa, vaan olen rauhan mies.
Vierailija kirjoitti:
Olen kernaali.
M57
Bill Heili?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ole tappamisarvoa, vaan olen rauhan mies.
Puolustus ja tappaminen on ihan eri asioita...
Olen amiraali ja puolisoni on sotamarsalkka. Kaikki poikamme (joita on 15) ovat kenraaleja. Tyttäret (joita on 10) puolestaan ovat vara-amiraaleja.
Kaupunkijääkäri, mies vapautettu palveluksesta (toinen käsi amputoitu) ja poika tykkimies.
Tajusin muuten juuri, että en tiedä mieheni sotilasarvoa, vaikka olemme olleet naimisissa 3 vuotta ja 8 vuotta yhdessä. Sen tiedän, että Kainuun prikaatissa palveli.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin muuten juuri, että en tiedä mieheni sotilasarvoa, vaikka olemme olleet naimisissa 3 vuotta ja 8 vuotta yhdessä. Sen tiedän, että Kainuun prikaatissa palveli.
Jos ei ole käskyä kertaamaan tullut, niin pelkkä sotamies on.
Mies on saunamajuri, poika käpykaartilainen ja minä olen perheen ylipäällikkö.
Minä olen korpraali, miestä minulla ei ole eikä poikaa.
Veli on hän on kersantti.
Olen siis nainen.
Mihin tytär unohtui? Hän on riivinrauta.
Itse en ole käynyt. Mies on sivari, kolmesta pojasta vanhin samoin, keskimmäinen vapautettu terveyssyistä. Nuorin kävi 6kk palveluksen ja kotiutui korpraalina
Ei todellakaan ole! Arvostan.