Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori ei tee töitä

Vierailija
18.03.2022 |

Elikkä omillaan asuva parikymppinen opiskelija maksattaa laskunsa ja kulunsa isällään, tarvittaessa hakee lisää rahaa isovanhemmiltaan. Elää hulppeasti, shoppaile, matkustelee, käy kampaajalla ja hoitoloissa yms. Ei tee, eikä aio tehdä mitään töitä opiskelujen ohessa, eikä kesällä. Saako, voiko ja pitääkö tämän häiritä minua. Minä siis naimisissa tämän isän kanssa ja meillä kaksi alle kouluikäistä lasta. Minä olen tällä hetkellä äitiyslomalla ja olen tehnyt töitä keikkaillen siitä asti, kun vauva oli 4 kk, jotta rahat riittää esim bensaan yms. Mutta lapsen isä myös hyvin avokätisesti avustaa ja hoitaa esim
kaikki asumiseen kuuluvat kulut. Mielipiteitä aiheesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa käyttää rahansa niin kuin itse haluaa.

Kasvatuksellisesti ei ole viisasta opettaa nuorta taloudellisesti muista riippuvaiseksi.

Vierailija
2/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos paalua riittää, niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isänsä asia, ei sinun.

Vierailija
4/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, elikkäs kun palaan työelämään voin minäkin halutessani käyttää palkkani miten tahansa? Ja jos minulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa minun ei mielestänne tarvitse keskustella aviomieheni kanssa niiden käytöstä?

Vierailija
5/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, elikkäs kun palaan työelämään voin minäkin halutessani käyttää palkkani miten tahansa? Ja jos minulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa minun ei mielestänne tarvitse keskustella aviomieheni kanssa niiden käytöstä?

No tottakai saat? :D

Vierailija
6/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo?

Vierailija
7/7 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut sitten teette suuremmat hankinnat? Esim asunto, auto, matkat? Ettekö keskustele ja sovi rahankäytöstä etukäteen puolison kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän