Tyylivinkkejä lyhyelle omenalle
Pitäisi taas alkaa käydä toimistolla ja olla kouluttajana livenä. Aina tämä kroppa on ahdistanut, mutta iän myötä vielä enempi. Värimaailmaltakin olen tosi pliisu. Eli nämä maksimekot isoilla kirkkailla kuvioilla näyttävät päälläni koomisilta. Vaikka monelle muulle sopivatkin. Mitä puen töihin päälleni. Niin ja laadukasta myös, ei kertakäyttövaatetta.
Kommentit (10)
Itse olen omena, jolla sääret kunnossa, joten käytän paljon polven yläpuolelle yltäviä mekkoja. Mekot myöskään eivät saa olla mitään telttoja vaan istuvia niistä osista, joissa ei peitettävää ole. Paksu trikoo/ college on hyvä, sillä se ei paljasta jokaista muhkua ja antaa venyvänä materiaalina mahdollisuuden ehkä ongelmakohdasta valita pienemmän numeron niin että muualta sopiva. Itselläni rinnanympärys se suurin ympärysmitta niin suosin joustavia materiaaleja, ettei tarvitse ostaa muista kohdista liian isoja. En tosin ole kovin lyhyt vaan 166 cm.
Kolmonen jatkaa vielä, että olen tilannut paljon arkivaatteita Noshilta. Odotan, että ovat alessa, niin ovat edullisiakin.
Jotenkin repesin otsikolle. Taidan olla aika väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin repesin otsikolle. Taidan olla aika väsynyt.
Söpö pieni punaposkinen omppu palstailee <3
Vierailija kirjoitti:
farkkutakki ois jees!
Sokoksella oli viime kesänä Aventuran joustavia farkkutakkeja. Ongelmana itselläkin isompi yläosa, niin farkkutakkia ollut vaikea löytää.
Kannattaa etsiä A-linjaisia tai suoria polven yläpuolelle tai polveen päättyviä mekkoja. Jos ne ovat yksivärisiä niin asustaminen muuttaa niiden ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä A-linjaisia tai suoria polven yläpuolelle tai polveen päättyviä mekkoja. Jos ne ovat yksivärisiä niin asustaminen muuttaa niiden ulkonäköä.
Näin omppuna totean, että A-linjaiset sopivat paremmin päärynöille, joilla siro yläosa ja iso takapuoli ja paksut reidet. Omenalla yleensä keskivartalon alapuolella sijaitseva alue kunnossa, joten turha tehdä leveällä helmalla lihottavaa vaikutelmaa.
Up