Koiranomistaja suuttui kun lapset meni silittämään koiraa
Olin lasteni kanssa menossa kauppaan ja kaupan edessä oli nainen koiransa kanssa. Lapset meni silittämään koiraa ja nainen oikein ärähti että ei saa koskea koiraan. Kyseinen koira oli pieni ja kiltin näköinen, en ymmärrä mitä niin pahaa silittämisessä oli. Lapsetkin ihan säikähti sitä naisen tiuskaisua.
Kommentit (22)
Nämä onkin kamalia tyyppejä, arka ihmisiin tottumaton koira ja hänen aina kiukkuinen omistajansa. Tässä ihan lähellä rivialossa oli vanhapiika vihaisen koiransa kanssa. Koira vihasi kaikkea mikä liikkui. Aah, heitä ei enää ole. Nyt on tullut yleensä lisää koiria , joiden omistaja on tottumaton koirankasvattaja. Koira on nyt kunkku ja sitä palvotaan. Pitäisi kohta harkita koirattomia rivitaloja. Se olisi ihan tarpeen. Olimme jo 3 vuotta sitten muttamassa toiseen taloon, mutta siellä näytti viereisellä pihalla liikkuvan joku koira. Asia sitten peruuntui. Välittäjä ei oikein ymmärtänyt. Kauas koirista oli toiveena.
Minulla oli oikein söpön näköinen kleinspitz, ei ollut ikinä ollut tekemisissä alle kouluikäisten lasten kanssa, kun niitä ei lähipiirissä ollut, naapurin pienet lapset syöksyi huutaen takaapäin kimppuun, ei siinä ehtinyt mitään tekemään. Onneksi oli talvi ja paksut rukkaset lapsilla.. Siitä lähtien olin mieluummin todella epäkohtelias kun otin riskin..