Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistaja suuttui kun lapset meni silittämään koiraa

Vierailija
18.03.2022 |

Olin lasteni kanssa menossa kauppaan ja kaupan edessä oli nainen koiransa kanssa. Lapset meni silittämään koiraa ja nainen oikein ärähti että ei saa koskea koiraan. Kyseinen koira oli pieni ja kiltin näköinen, en ymmärrä mitä niin pahaa silittämisessä oli. Lapsetkin ihan säikähti sitä naisen tiuskaisua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei lapset oo kysyny lupaa, niin ihan paikallaan että säikähtivät. Parempi niin kuin että koira olisi joutunut ärähtämään.

Vierailija
2/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin.

Vierailija
4/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 😴

Vierailija
5/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat on kyllä perseestä tai ainakin siitä heti naapurista.

Vierailija
6/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita koiria ei mennä silitteleen. Niin kuin ei vieraita lapsiakaan. Paina se kalloosl.

Vierailija
7/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta valitettavasti näitä tulee oikeassakin elämässä vastaan. Mitäköhän tuntuisi, jos joku ventovieras tulisi silittelemään pehmeää kaulahuiviasi? Minä en ainakaan arvostaisi ja ärähtäisin siitä. Sama koskee muuta omaisuuttani, mukaan lukien koirani. Ilman lupaa ei tarvitse koskea.

Vierailija
8/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä ja kiltillä on terävät hampaat.

Vierailija
9/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, mutta valitettavasti näitä tulee oikeassakin elämässä vastaan. Mitäköhän tuntuisi, jos joku ventovieras tulisi silittelemään pehmeää kaulahuiviasi? Minä en ainakaan arvostaisi ja ärähtäisin siitä. Sama koskee muuta omaisuuttani, mukaan lukien koirani. Ilman lupaa ei tarvitse koskea.

Mua ei haitannut kun esim. joskus joku oli silittämässä koiraani jonka jätin hetkeksi pienen kaupan eteen. Ymmärrän silti itse ettei vieraita koiria mennä silittämään, koska ulkonäöstä ei tiedä onko se kiltti.

Vierailija
10/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei pidä vieraiden mennä silittämään kenenkään koiraa kysymättä asiaa ensin omistajalta.

Koira on eläin, eikä omistaja voi taata eläimen reaktiota täysin vieraisiin ihmisiin vaikka olisi kuinka koulutettu ja kiltti koira.

Ei tarvi ku tapahtua jotain yllättävää tai odottamatonta, niin koira voi säikähtää ja reaktio esim ärähdys/murina tms varoituksena voi olla jotain mistä lapselle voi tulla pysyvä koirapelko.

Vierailija
11/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aivan äärimmäisen vähän tulee oikeassa elämässä vastaan. Suunnilleen yhtä usein kuin joku ventovieras tulee lupaa kysymättä silittelemään vaikka kaulahuiviasi. Ap vissiin testasi palstalaisia, paljonko on lapsivihamielisiä veloja koiranhyysääjiä paikalla.

Vierailija
12/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat ei tykkää tuntemattomien rapsutuksista. Jos koira olisi vaikka säikähtänyt ja puraissut lasta, niin vika olisi koiranomistajan. Ikinä ei saa mennä silittämään vierasta koiraa ilman omistajan lupaa. Yleensä tämä selitetään lapsille, mutta näköjään joskus aikuisillekin🤦

Vierailija
13/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äiti kahdelle lapselle ja yhdelle koiranpennulle. Ja ei, koiraan ei kosketa ilman omistajan lupaa.

Vierailija
14/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi väsyny juttu.

Vierailija
15/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan äärimmäisen vähän tulee oikeassa elämässä vastaan. Suunnilleen yhtä usein kuin joku ventovieras tulee lupaa kysymättä silittelemään vaikka kaulahuiviasi. Ap vissiin testasi palstalaisia, paljonko on lapsivihamielisiä veloja koiranhyysääjiä paikalla.

Minun kaulahuivia ei kyllä ole kukaan tullut luvatta lähmimään, koiraa kyllä.

Vierailija
16/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parhaillaan hoidossa tyttären 10-vuotias narttukoira. Se on vaaleanruskea, söpö ja kiltin näköinen. Onneksi täällä päin lapset osaavat kysyä, saako silittää. Koira ei ole tottunut lapsiin ja rotu on vilkas ja terävä.

En maksa rikki menneitä vaatteita enkä puremavammojen tikkausta, jos joku ehdoin tahdoin hankkiutuu koiran lähelle ilman minun lupaani.

Vierailija
17/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kaulahuivia ei kyllä ole kukaan tullut luvatta lähmimään, koiraa kyllä.

Minun kaulahuiviani ja hiuksiani taas on tultu usein lähmimään keskellä päivääkin. Koiraani ei kertaakaan ilman lupaa ja se on sentään pieni, kiltti seurakoira.

Vierailija
18/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ole , hyvä mennä kenenkään tuntemattonta tai tuttua koiraa mennä silittää ei tiedä vaikka puree.

JA AVUSTAJA , POLIISI, TULLI, MERI PELASTUS;

Koiria ei saa mennä silittämään kun Ne ovat Töissä.

Eikä myös rajavartioston eikä vartija koiria, eikä myös metsästyksessä olevia koiria joilla on liivit.

Vierailija
19/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi itsekään. Tahmanäpeistä voi tarttua ties mitä tauteja koiraan + jo täällä mainitut syyt.

Vierailija
20/22 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä opetin koiran siihen, että ihmiset saa silittää. Kypsän näköisenä aina istui, kun lapset silitti…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi