15- ja 23-vuotiaat siskokset tuomittu raiskattavaksi Intiassa
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:01"]Häh mikä juttu tää nyt on :) . Varmaan joku suomalaisten nimmari netissä noita mikskään kieltää. Ja taidettu pistää toi tuomio käyntiin jo muutenkin. Mua jäi vaivaan että mistä ne ton tuomion sai?
Aatelkaa jos suomessakin olis tollasia tuomioita. Aika moni mies varmaan hakis pyöveliks töihin :D!
[/quote]
Niin, eihän sitä kannata mitään yrittää asian oikeisemiseksi, parempi vaan jatkaa datailua ja pullan mättämistä suuhun täällä turvallisessa koti-Suomessa.
Intia on monesti joutunut muuttamaan lakejaan ja väärin tuomittujen naisten rangaistuksia jne yhteisen painostuksen alla, toivotaan että näin kävisi tässäkin tapauksessa.
"
Kastittomat 23-vuotias Meenakshi Kumari ja hänen vasta 15-vuotias pikkusiskonsa on tuomittu raiskattaviksi Uttar Pradeshin osavaltiossa. Heidän rikoksensa? Sukulaissuhde veljeen, joka karkasi naimisissa olevan, korkeampaan kastiin kuuluvan naisen kanssa"
Mitä tämä tekee Intian maineelle mm. suomalaisten silmissä??
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:01"]
Häh mikä juttu tää nyt on :) . Varmaan joku suomalaisten nimmari netissä noita mikskään kieltää. Ja taidettu pistää toi tuomio käyntiin jo muutenkin. Mua jäi vaivaan että mistä ne ton tuomion sai?
[/quote]
Siinähän se selvästi kerrottiin. Rikos oli sukulaissuhde veljeen.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:01"]Häh mikä juttu tää nyt on :) . Varmaan joku suomalaisten nimmari netissä noita mikskään kieltää. Ja taidettu pistää toi tuomio käyntiin jo muutenkin. Mua jäi vaivaan että mistä ne ton tuomion sai?
Aatelkaa jos suomessakin olis tollasia tuomioita. Aika moni mies varmaan hakis pyöveliks töihin :D!
[/quote]
Luitko koko vitun uutista, empatiokyvytön paskiainen? Siskokset ovat nyt karkuteillä eikä Intia tee MITÄÄN tämän laittoman rangaistuksen kumoamiseksi. Amnesty kerää allekirjoituksia ympäri maailmaa, eli sinne ei lähde pelkästään suomalaisten nimiä.
[/quote]
Siis noi tyttöjen veli karkasi ylemmän kastin naisen kanssa. Logiikka: tahrataan perhe/suku
[/quote]
Kukaan terve mies ei halua töihin raiskaamaan naisia.
Häh mikä juttu tää nyt on :) . Varmaan joku suomalaisten nimmari netissä noita mikskään kieltää. Ja taidettu pistää toi tuomio käyntiin jo muutenkin. Mua jäi vaivaan että mistä ne ton tuomion sai? Aatelkaa jos suomessakin olis tollasia tuomioita. Aika moni mies varmaan hakis pyöveliks töihin :D!
[/quote]
Aina uudestaan ja uudestaan saa tässä elämässä yllättyä siitä, miten helvetin tyhmiä voi jotkut ihmiset olla.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:01"]Häh mikä juttu tää nyt on :) . Varmaan joku suomalaisten nimmari netissä noita mikskään kieltää. Ja taidettu pistää toi tuomio käyntiin jo muutenkin. Mua jäi vaivaan että mistä ne ton tuomion sai?
[/quote]
Siis noi tyttöjen veli karkasi ylemmän kastin naisen kanssa. Logiikka: tahrataan perhe/suku
[/quote]
Ja tosiaan noi kylänneuvostot on laittomia, niin ikään muuten myös kastijärjestelmä. Intia ei tee mitään
Meillä on paljon opittavaa intialaisilta, heidän kulttuurinsa on paljon ylevämpi ja henkisempi kuin suomalaisten jörötyspönötys.
Käsittämätöntä, että tällaista tapahtuu. Voi, kun nuo siskokset pysyisivät turvassa!
Todellakin pitää tehdä sen verran, mitä pystyy tekemään, vaikka se olisi adressin allekirjoittaminen. Mitä useampi ihminen maailmassa sanoo, ettei hyväksy tuollaista kyläneuvoston menettelyä, sitä enemmän tulee painetta muuttaa tuollaisia käytäntöjä. Vaikeneminen on pahinta, sehän on käytännössä hiljaista hyväksyntää.
En todellakaan ymmärrä tässä ketjussa olleita kommentteja, että ikään kuin naisen raiskaaminen olisi jokin vitsi ja moni mies hakisi pyövelin töihin ja hahhah. Miettikää omalle kohdallenne, olisiko hauskaa, jos olisitte itse syntyneet Intiaan ja joutuisitte kyläneuvoston kynsiin. Enkä ymmärrä sitäkään, että miehen mielestä raiskaaminen olisi hauskaa - suurin osa miehistä on päästään sen verran normaaleita, etteivät raiskaa naisia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:01"]
Amnesty levittää rasistista vihapuhetta, että Intia olisi muka niin sairas maa, että siellä nuoret tytöt tuomitaan raiskattaviksi ilman syytä.
[/quote]
Joo, varmasti siihen on joku hyvä syy, jos raiskattaviksi on tuomittu.
[/quote]
Kuten veljen karkaaminen korkea-arvoisellaan naisen kanssa. Siskokset eivät ole tehneet yhtään mitään rikosta, vaan heitä rangaistaan veljensä teoista.
Mistä lähtien AV:lla on ollut näin sairasta porukkaa? Luulisi, että naisena varsinkin tajuatte tämän kauhuden
Terveisin AP, eli 20-vuotias mieleltään terve (toisin kuin te) MIES Suomesta
Sairasta! En tule matkustamaan Intiaan koskaan näiden tapahtumien vuoksi. Toivottavasti monet muukin tekevät samanlaisia ratkaisuja.
Allekirjoitettu. Allekirjoittakaa nyt ihmeessä kaikki muutkin tämä vetoomus!!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:10"]
Meillä on paljon opittavaa intialaisilta, heidän kulttuurinsa on paljon ylevämpi ja henkisempi kuin suomalaisten jörötyspönötys.
[/quote]
Tunnet itsesi varmaan tosi fiksuksi kun kirjoittelet noita kommenttejasi. Ihmetellä täytyy että joku voi olla noin empatiakyvytön muita ihmisiä kohtaan.
Eiköhän kaikki tätä rangaistusta puoltavat viestit tule samalta sekopäältä, huomaa kirjoitustyylistä
Minä allekirjoitin myös. Paljoa en voi täältä käsin tehdä joten toivotaan, että tuosta olisi edes jotakin apua.
Aika moni mies varmaan hakis pyöveliks töihin :D!
[/quote]
Eivät kaikki miehet ole niinkuin sinä!