Miksi minulle on yhtäkkiä tullu akne kaulaan?
Olen 30v, eikä minulla ole ikinä ollut aknea, päinvastoin iho on ollut tähän saakka hyvässä kunnossa, etenkin kaulan iho. Mistä voi johtua?
Kommentit (12)
Juu pesullahan finnit lähtee pois.... "Pesisist välillä naamasi." !!!!
Samma här. Ja olen 56v. Koskaan ennen ei ole ollut näppyjä. Mulla nyt tosin kasvoissa, ei kaulalla. Kärsitään. Kärsitään.
Mars ihotautilääkärille! Mitä nopeammin hankit apua niin sen helpompi ongelma on saada hoidetua. Siskoni pitkitti lääkärille menoa ja nytbtaisyelee massiivisen koko kropan peittävän aknen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:00"]Samma här. Ja olen 56v. Koskaan ennen ei ole ollut näppyjä. Mulla nyt tosin kasvoissa, ei kaulalla. Kärsitään. Kärsitään.
[/quote]Sinulla ne on jo kalman näppyjä, ei finnejä
Älkää syökö sokeria ja vehnäjauhoja.
Ystävälläni oli kerran kaulassa finnejä etelän matkan jälkeen. Hän hoiti sitä akne voiteilla ilman tulosta. Lääkärissä sitten paljastui että kyse oli karvatupen tulehduksesta joka tulee aurinkorasvan käytöstä. Aurinkorasva on niin tönkköä että tukkii huokoset eikä lähde helposti suihkussa pois.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:19"]
Ystävälläni oli kerran kaulassa finnejä etelän matkan jälkeen. Hän hoiti sitä akne voiteilla ilman tulosta. Lääkärissä sitten paljastui että kyse oli karvatupen tulehduksesta joka tulee aurinkorasvan käytöstä. Aurinkorasva on niin tönkköä että tukkii huokoset eikä lähde helposti suihkussa pois.
[/quote]varmaan juurikin tämä kyseessä kun aika monelle on tullut kesän aikana.
Mulle tuli viimeksi juuri kaulaan kun aloitin e-pillerit uudestaan tauon jälkeen. Meni ohi parissa kuukaudessa, hormonit sekaisin
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 08:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 07:19"]
[/quote]varmaan juurikin tämä kyseessä kun aika monelle on tullut kesän aikana.
[/quote]
Okei! Olen myös käyttänyt sellaista ekologista itseruskettavaa, jonka itse asiassa epäilin aiheuttaneen finnit. Ihme vaan ettei naamaan tullut, kun siihenkin laitoin.... T. ap
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:34"]
Olen 30v, eikä minulla ole ikinä ollut aknea, päinvastoin iho on ollut tähän saakka hyvässä kunnossa, etenkin kaulan iho. Mistä voi johtua?
[/quote]
Et ole pessyt sitä?