Lapselle nimeksi Elvis?
Poika tulossa, LA lähestyy kokoajan. Mitä mieltä olette Elvis nimestä?
Kommentit (30)
Muita mielipiteitä? Kaikki jo nukkumassa?
Olen suuri Elvis fani mutta en ikinä antaisi lapselle nimeksi Elvistä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:08"]Olen suuri Elvis fani mutta en ikinä antaisi lapselle nimeksi Elvistä.
[/quote]
Miksi et? Ei ole mikään fanitusjuttu kyseessä kunhan kuulostaa kivalta
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:08"]Olen suuri Elvis fani mutta en ikinä antaisi lapselle nimeksi Elvistä.
[/quote]
Miksi et? Ei ole mikään fanitusjuttu kyseessä kunhan kuulostaa kivalta
[/quote]
Niin ja APn viesti
Sun täytyy laittaa lapselle just se nimi mikä susta hyvältä tuntuu. et voi vielä tietää näyttääkö hän elvikseltä.:D ja näin pienenä vinkkinä: älä missään tapauksessa kerro nimeä kellekkään ennen ku saavat ristiäisissä kuulla. Ihmiset yrittää muuten vaikuttaa sun päätökseen. Onnea tulevasta vauvasta!:)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:24"]Sun täytyy laittaa lapselle just se nimi mikä susta hyvältä tuntuu. et voi vielä tietää näyttääkö hän elvikseltä.:D ja näin pienenä vinkkinä: älä missään tapauksessa kerro nimeä kellekkään ennen ku saavat ristiäisissä kuulla. Ihmiset yrittää muuten vaikuttaa sun päätökseen. Onnea tulevasta vauvasta!:)
[/quote]
Kiitos paljon :) Vieläkun löytyisi se "The nimi". Paljon kivoja, mutta vähän epävarmaa kaikki. Tunteet heittelee liikaa :D -AP
Jos Hannibalin äiti olisi tänne aikoinaan kirjoitellut pojalla olisi ehkä ollut joku tylsempi nimi. Onhan Hannibal aika mahtipontinen, joten hiukan huvittavaa kun täysikasvuinen Hannibal oli vähän keskivertoa pienempi =D
Mukava tyyppi oli eikä tietääkseni kärsinyt nimestään, joten kyllä Elviskin voi toimia =)
Nolointa on aikuinen joka haukkuu lapsen nimeä.
Ehkä mieluummin Elvo, Eivor, Elmeri, Elver tai Elvisson?
Elvis Mähönen, vai Elvis Huttunenko? Entä toinen nimi-suunnittelitko kenties 'Elvis A(a)ron' ?
Elvikseen nyt liittyy tietty mielikuva. Ei kukaan oleta että Mikael/Michael olisi Jacksonin mukaan nimetty.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:56"]Elvis Mähönen, vai Elvis Huttunenko? Entä toinen nimi-suunnittelitko kenties 'Elvis A(a)ron' ?
[/quote]
Meillä on Aaron koira ja ollaan päätetty, että nimeämme seuraavan koiran Elvikseksi. Jotenkin vaan tulee semmonen koiran nimi siitä ekana mieleen
Elviksestä tulee minulle mieleen " Hound Dog"
Tutti frutti,All rootie;Tutti frutti-All rootie; Tutti frutti,All rootie; a-wop-bop-a loo bob;a-lop-bam--boom....
Meidän tuttavien pojan nimi on Elvis. Nyt olen jo tottunut nimeen, mutta kyllä se aluksi herätti ihmetystä. Edelleenkään en omalleni antaisi nimeksi.
Tiedän yhden Elvis pojan,,vanhemmat fiftareita.
siitä vain, annetaan sitä nykyään hullumpiakin nimiä!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 06:25"]
Meidän tuttavien pojan nimi on Elvis. Nyt olen jo tottunut nimeen, mutta kyllä se aluksi herätti ihmetystä. Edelleenkään en omalleni antaisi nimeksi.
[/quote]"I'm All Shook Up"
Elvis on myytti ,joka elää.'The King of Rock'n roll' . Mutta antaa pojalleen nimi 'Elvis' ? Sehän on vähän niinkuin 'Amadeus',joka tuo melkein kaikille (vähänkään klassisesta musiikista tietäville) ensimmäisenä mieleen heti Wolfgang Amadeus Mozartin. Tai kuten nimiyhdistelmä Johann Sebastian,tuo mieleen Bachin...Mutta miten vain ja niin paljon Elvis Aaron Presleyn kuolematonta hahmoa ja hänen musiikkiaan ihailenkin,(tai ehkä juuri siksi) niin en silti kyllä antaisi. En antaisi tyttärellekään nimeksi esim. 'Marilyn', jossa on liian vahva mielikuva maailmankuulusta filmitähdestä, josta tuli aikanaan legenda. Saattaisi muodostua suorastaan melkoiseksi rasitteeksi tuon nimen kantajalle-vertailuesikuva kun olisi aina ja kaikkialla läsnä -jo nimessä.
Koiran nimi :D